لوازم برقی خانگی

قیمت بهترین مدل اجاق گاز اخوان در بازار ۲۰۲۴

اجاق گاز اخواناجاق گاز اخوان یک برند داخلی محبوب است که مشتریان خاص خود را دارد. تمامیه مدل هایی که این برند داخلی تولید می کند فردار بوده و از طراحی بسیار زیبا و جنس بدنه ی تمام استیل برخودار می باشند. بهترین اجاق گاز اخوان از محدوده قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا بهره مند است و همچنین امکانات مناسبی را ارائه می دهد.

اجاق گاز اخوان فردار دارای قابلیت های متنوع برای تجربه کردن یک آشپزی خوب است. فر تعبیه شده برای این گاز ها به شما کمک می کند تا انواع غذا هایی که به فر جهت پختن احتیاج دارند، به آسانی طبخ و سرو نمایید. در ادامه ی این مقاله ما می خواهیم به بررسی گاز های این برند بپردازیم و راهنمای خرید اجاق گاز اخوان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

قیمت اجاق گاز اخوان چقدر است؟

مدل ها موجود در بازار با یکدیگر از لحاظ کیفیتی و امکاناتی متفاوت هستند، همین امر موجب می شود تا قیمت های این مدل ها یکسان نباشند. اجاق گاز اخوان قیمت نسبتا مناسبی مانند دیگر رقبای خود دارد. انتخاب یک مدل مناسب با قابلیت های مطلوب بستگی به بودجه مالی دارد که شما برای خرید در نظر گرفته اید. قیمت اجاق گاز اخوان در حال حاضر بین ۱۶ تا ۲۱ میلیون تومان در مدل های متنوع در بازار موجود هستند.

مشاهده لیست قیمت ۴۴ مدل اجاق گاز فردار و طرح فر پرفروش + لینک خرید

بهترین مدل اجاق گاز اخوان کدامند؟

اجاق گاز اخوان دارای مدل هایی است که از امکانات خوبی برخودار هستند و جزو بهترین های این برند خوب داخلی محسوب می شوند. همیشه انتخاب یک کالای خوب به منزله ی صرفه جویی در هزینه و همچنین کیفیت مناسبی است که به شما ارائه می دهد. اجاق گاز اخوان مبله از یک فر مناسب به جهت پخت غذاهایی مانند کیک، پیتزا، گریل کردن، کباب کردن و غیره بهره می برد. مدل هایی که جزو بهترین های این برند محسوب می شوند به شرح زیر می باشند.

  • اجاق گاز اخوان m15
  • اجاق گاز اخوان m9
  • اجاق گاز اخوان g13
  • اجاق گاز اخوان m13
  • اجاق گاز اخوان m8
  • اجاق گاز اخوان m11

پرفروش ترین مدل اجاق گاز اخوان کدومه؟

بهترین اجاق گاز اخوان همیشه جزو پرفروش ترین ها بوده است. اما سوالی که پیش می آید این می باشد که کدام مدل ها پرفروش هستند. ما نسبت به نظرات کاربران و رضایت مشتریان تعدادی از این مدل ها را جمع آوری و در ادامه ی همین مقاله برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. همچنین به بررسی هر مدل خواهیم پرداخت تا به شما در خرید این کالا کمک کرده باشیم.


۱. خرید اجاق گاز اخوان ۵ شعله مدل M8-EDTR

اجاق گاز اخوان 5 شعله مدل M8-EDTR

این مدل اجاق گاز اخوان از نوع مبله بوده و از جنس تمام استیل ساخته شده است. این اجاق گاز اخوان فردار با ظرفیت ۹۴ لیتر می باشد که فضای مناسب برای قرار دادن ظروف به جهت پختن دارد. از قابلیت های دیگر این کالا پایه های قابل تنظیم آن به دلخواه است.

این دستگاه از قابلیت تایمر پشیتبانی می کند که بسیار کاربردی می باشد. ترموکوپل استفاده شده در این کالا باعث ایمن سازی بیشتر آن در مواقع روشن بودن است. همچنین فر این گاز مجه به جوجه گردان بوده که به شما امکان کباب کردن جوجه و سایر گوشت های کبابی را می دهد.

مشخصات کلی

پایه قابل تنظیم: دارد
محل قرارگیری شعله پلوپز: وسط
تعداد شعله: پنج عدد
جنس ولوم ها: باکالیت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید اجاق گاز اخوان ۵ شعله مدل M13-EDTR

اجاق گاز اخوان 5 شعله مدل M13-EDTR

یکی از بهترین اجاق گاز اخوان این مدل است که دارای یک فر با گنجایش ۹۴ لیتر می باشد. رنگ این گاز از استیل خش دار بوده که باعث می شود در برابر خط و خش مقاوم باشد از تنظیمات مهم این کالا می توان به تایمر اشاره کرد که هنگام آشپزی بسیار کاربردی است.

تایمر استفاده شده در این گاز از نوع دیجیتال لمسی می باشد و قابلیت برنامه ریزی دارد. از سیستم ایمنی قطع گاز برخودار بوده که باعث امنیت بیشتر محصول می شود. همچنین این کالا دارای گرید انرژی A+ که بسیار کم مصرف می باشد. فندک مجزا برای هر ولوم تعبیه شده که از ویژگی های خوب این مدل است.

مشخصات کلی

رنگ بدنه: استیل خش دار
محل قرارگیری شعله پلوپز: وسط
تعداد شعله: پنج عدد
فندک: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


مزایا و معایب اجاق گاز اخوان

مانند سایر برندهای دیگر برند اخوان هم دارای مزایا و معایبی است که دانستن این موارد قبل از خرید به شما کمک زیادی خواهد کرد تا بتوانید در انتخاب خود درست عمل نمایید. ما این موارد مهم را در ادامه شرح خواهیم داد تا به شما برای خرید کمک نماییم.

مزایا اجاق گاز اخوان

جنس بدنه ی با کیفیت

طراحی ظاهری زیبا

داشتن فر با قابلیت های مناسب

امکانات کاربردی مطلوب

قیمت مناسب

گارانتی معتبر

معایب اجاق گاز اخوان

توان حرارتی ضعیف در برخی مدل ها

جنس بدنه ای لکه پذیر در برخی مدل ها

مشاهده قیمت بهترین مدل اجاق گاز اسنوا + گرانترین و ارزانترین

نکات مهم هنگام خرید اجاق گاز اخوان

جنس بدنه: برند اخوان بیشتر از جنس استیل در کالا های خود استفاده کرده است. اجاق گاز اخوان استیل از شیک ترین و بهترین مدل هایی است که این برند تولید و در بازار به فروش می رساند.

تعداد شعله: گاز های شرکت اخوان در تمامیه مدل های که تولید می کند پنج شعله می باشند. تعداد این شعله ها مناسب بوده و امکان پخت و پز بیشتر را برای شما هنگام اشپزی فراهم می سازد.

گنجایش فر: گنجایش گاز های فردار هر مقدار بیشتر باشد برای پخت و پز کار شما را آسان تر می نماید. گاز های مدل اخوان از گنجایش هایی بین ۵۰ تا ۱۵۰ لیتر برخودار می باشند.

امکانات ظاهری: مدل های برند اخوان دارای امکانات ظاهری هم چون پایه قابل تنظیم، پنل لمسی، درب فر، کشو، دستگیره، سری قابل حمل، دسته برای حمل، بدنه ی استیل، درپوش شیشه ی نشکن است.

قابلیت های کاربردی: اجاق گاز اخوان دارای امکانات مناسبی است که شامل ترموکوپل، چراغ داخل فر، فر، گرم کن، فندک، جوجه گردان، گریل، برنامه پخت، تایمر، صفحه نمایش می باشد.

سوالات متداول مهم قبل از خرید

اجاق گاز اخوان ساخت کجاست؟

برند اخوان یکی برند تمام ایرانی است و محصولات آن ساخت داخل می باشد.

نمایندگی اجاق گاز اخوان کجاست؟

نمایدنگی فروش اجاق گاز اخوان در مرکز استان ها و برخی شهرستان های بزرگ است.

کیفیت اجاق گاز اخوان خوبه؟

بله، محصولاتی که برند اخوان تولید می کند بسیار با کیفیت بوده و رضایت مندی خوبی دارد.

جدیدترین مدل اجاق گاز اخوان کدومه؟

مدل های m9  تا m16 جزو جدیدترین مدل هایی می باشد که توسط این برند تولید شده است.

نتیجه گیری

داشتن یک گاز برای پخت و پز در هر آشپزخانه ای جزو لوازم خانگی بسیار ضروری است. انتخاب یک گاز مناسب با امکانات کاربردی به شما تجربه ی یک آشپزی آسان را می دهد. اجاق گاز اخوان از جمله برند هایی است که می تواند برای خرید شما گزینه ی مناسبی باشد.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا