لوازم برقی خانگی

۱۰ مدل بهترین اسپرسو ساز مباشی + مزایا و معایب

بهترین اسپرسو ساز مباشیبهترین اسپرسو ساز مباشی از جمله انتخاب های بسیار مناسب برای خرید است. به همین دلیل ما قصد داریم تا در یک مقاله مفید و جامع این برند را برای شما عزیزان بررسی و معرفی نماییم پس همراه ما باشید.

برند مباشی یک برند بسیار معتبر و پرفروش در بازار ایران است. این برند ساخت کشور ژاپن بوده که مانند سایر لوازم خانگی های دیگر تحت لیسانس کشور چین تولید می شود.

دستگاه اسپرسو ساز مباشی در انواع مدل های متنوع همراه با امکانات مناسب، کیفیت ساخت بالا، ظاهری زیبا و کاربرپسند توانسته نیاز مخاطبین این برند را برآورده کند.

قیمت اسپرسو ساز مباشی چقدر است؟

قیمت های این دستگاه بستگی به نوع مدل و ویژگی های آن دارد که مدل های صنعتی از قیمت بیشتری نسبت به مدل های خانگی برخودار هستند. قیمت دستگاه های این برند در بازار ایران بین ۵ تا ۳۰ میلیون تومان نسبت به نوع صنعتی و خانگی آن دارد.

بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی کدام است؟

اکثر خریداران همیشه به دنبال بهترین مدل در هر برندی هستند تا بتوانند حداکثر استفاده را از یک مدل ببرند. ما برای آسان کردن انتخاب و خرید دستگاه های برند مباشی در ادامه تعداد قابل توجهی از بهترین مارک اسپرسو ساز مباشی را برای خریداران عزیز معرفی و بررسی خواهیم کرد.

۱. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM 2020

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM 2020

مدل ME-ECM 2020 یکی از بهترین اسپرسو ساز مباشی خانگی است که در کنار امکانات مناسب از قیمت مقرون بصرفه ای برخودار می باشد. این دستگاه با فشار بخار ۱۵ بار و با توان ۱۳۵۰ وات قابلیت تهیه یک اسپرسو با کیفیت را دارد.

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش است که کارکرد با آن را آسان می  سازد از طریق صفحه نمایش می توانید تنظیمات مختلفی را برای تهیه اسپرسو اعمال کنید.

ظرفیت مخزن آب این دستگاه ۱٫۸ لیتر بوده که قادر است بطور همزمان دو فنجان اسپرسو را آماده کند. بطور کلی این دستگاه اسپرسو ساز مباشی یکی از بهترین های این برند بوده و رضایت خرید بالایی نیز دارد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خرید
۳٫۸ از ۵ ۸۵ درصد ۲۳۸ عدد
جنس بدنه: استیل
توان مصرفی: ۱۳۵۰ وات
فشار بخار: ۱۵ بار
ظرفیت مخزن: ۱٫۸ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید اسپرسو ساز مباشی مدل ECM2010

اسپرسوساز 1.25 لیتری مباشی، مدل ECM2010

دستگاه مدل ECM2010 یکی دیگر از بهترین اسپرسو ساز مباشی است که توانسته نیاز کاربران را برای تهیه انواع قهوه و اسپرسو در خانه برآورده سازد. این دستگاه دارای توان ۱۱۰۰ واتی همراه با فشار بخار ۲۰ بار می باشد که می تواند اسپرسو بسیار با کیفیت و خوش طعم را تهیه کند.

این دستگاه دارای قابلیت های کاربردی هم چون سیستم خاموشی خودکار جهت امنیت بیشتر، نمایشگر حالت آماده به کار قهوه، سینی چکه گیر، قابلیت استفاده از پودر قهوه و غیره می باشد.

این مدل می تواند نوشیدنی های هم چون اسپرسو، کافه لاته، موکا و کاپوچینو را به آسانی در خانه برای شما تهیه نماید. در کنار قابلیت ها و کیفیت این دستگاه می توان به قیمت مناسب آن نیز اشاره کرد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خرید
۳٫۹ از ۵ ۸۰ درصد ۱۲۰۱ عدد
جنس بدنه: پلاستیک فشرده ABS
توان مصرفی: ۱۱۰۰ وات
فشار بخار: ۲۰ بار
ظرفیت مخزن: ۱٫۲۵ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM 2034

اسپرسو ساز مباشی مدل ME-ECM 2034

مدل ME-ECM 2034 یکی از جدیدترین اسپرسو ساز مباشی در بازار است که توانسته دیدگاه علاقه مندان به قهوه را به خود جلب کند. فشار بخار این دستگاه ۱۹ بار است که همین امر موجب می شود تا کاربر بتواند بهترین اسپرسو را با کیفیت بسیار بالا تهیه نماید.

جنس بدنه دستگاه از استیل و پلاستیک با کیفیت ساخته شده و زیبایی منحصر بفردی دارد. ظرفیت مخزن ۱٫۵ لیتری به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در یک بار استفاده چندین فنجان قهوه را تهیه کند. توان قدرتی این دستگاه ۱۳۵۰ وات بوده که در کنار فشار بخار بالا بهترین طعم و کیفیت را برای تهیه اسپرسو دارد.

این دستگاه از قابلیت پایه ضد لغزش استفاده می کند که هنگام کار بدون صد و لغزش است همچنین از یک سینی چکه گیر استیل با قابلیت شستشو برخودار می باشد. این دستگاه یکی از پیشرفته ترین مدل های برند مباشی بوده که توانایی تهیه انواع نوشیدنی ها را بصورت حرفه ای در خانه فراهم می سازد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خرید
۴٫۲ از ۵ ۸۷ درصد ۱۳۷ عدد
جنس بدنه: استیل و پلاستیک
توان مصرفی: ۱۳۵۰ وات
فشار بخار: ۱۹ بار
ظرفیت مخزن: ۱٫۵ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب اسپرسو ساز مباشی

مزایا اسپرسو ساز مباشی

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی زیبا و کاربرپسند
  • قیمت مناسب نسبت به سایر برند ها
  • تنوع مدل های صنعتی و خانگی
  • استفاده از امکانات و تکنولوژی بروز
  • قابلیت تهیه انواع نوشیدنی های دلخواه قهوه

معایب اسپرسو ساز مباشی

  • عدم نمایشگر لمسی در اکثر مدل ها
  • نداشتن مخزن آسیاب و مخزن شیر در برخی مدل ها

اسپرسو ساز های برند مباشی چه ویژگی هایی دارد؟

کیفیت ساخت بدنه و طراحی: اسپرسو ساز های مباشی از جنس استیل ضد زنگ و پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده اند و دارای طراحی بسیار زیبا و کاربرپسند هستند.

قدرت و فشار بخار بالا: بهترین اسپرسو ساز مباشی که در بازار وجود دارد از فشار بخار ۱۵ بار پشتیبانی می کند که باعث کیفیت هرچه بیشتر در تهیه اسپرسو می شود.

ظرفیت مخزن آب: گنجایش مناسب مخزن آب در این دستگاه ها به شما این اجازه را می دهند تا بتوانید چندین فنجان قهوه بدون پر کردن مداوم آب آماده سازی کنید.

داشتن امکانات متنوع: امکانات متنوع به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بهترین و بیشترین نوشیدنی ها را با کمک این دستگاه تهیه نمایید.

قیمت مناسب: برند مباشی نسبت به سایر برند های دیگر از قیمت مناسب تری برخودار می باشد همین امر موجب شده است تا کاربران بتوانند محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب را خریداری نمایند.

برخی سوالات متداول کاربران

طرز استفاده از اسپرسو ساز مباشی چگونه است؟

تمامیه مدل های این برند دارای دفترچه راهنما هستند و کاربران می تواند با توجه به دفترچه راهنما با این دستگاه انواع نوشیدنی های قهوه را آماده کنند.

نمایندگی اسپرسو ساز مباشی کجاست؟

تنها نمایندگی این برند در استان تهران واقع شده است و در سایر استان های دیگر فاقد هر گونه نمایندگی و خدمات پس از فروش می باشد.

کیفیت اسپرسو ساز مباشی خوب است؟

برند مباشی از جمله برند های معتبر بوده و محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می کند و مانند سایر رقبای خود از امکانات و قیمت مناسب برخودار است.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی و معرفی تعدادی از بهترین اسپرسو ساز مباشی پرداختیم که از کیفیت و امکانات بسیار بالا برخودار هستند و قابلیت تهیه انواع نوشیدنی های اسپرسو و قهوه را دارند. شما می توانید پس از مطالعه هر کدام از مدل ها و نسبت به بودجه مالی خود اقدام به خرید مدل مورد نظر نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا