لوازم برقی خانگی

قیمت ۱۰ مدل بهترین اسپرسو ساز نوا اصلی + مزایا و معایب

اسپرسو ساز نوااسپرسو ساز نوا یک از بهترین دستگاه هایی است که علاقه مندان به نوشیدنی اسپرسو می توانند از این دستگاه برای تهیه این نوشیدنی خوش طعم استفاده کنند. این نوشیدنی خوش طعم با مخلوط قهوه و آب جوش تهیه می شود که در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه باید یک دستگاه اسپرسو ساز نوا خریداری نمایید.

برای انتخاب بهترین اسپرسو ساز نوا باید اطلاعات جامعی در مورد این دستگاه داشته باشید تا بتوانید خرید خوبی را انجام دهید. امروزه اسپرسو ساز نوا تقلبی در بازار زیاد شده است به همین منظور باید هنگام خرید دقت کنید تا یک اسپرسو ساز نوا اصلی خریداری نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با راهنمای خرید اسپرسو ساز نوا آشنا سازیم.

قیمت اسپرسو ساز نوا چقدر است؟

تنوع در مدل های این برند باعث شده است تا قیمت های متنوعی داشته باشد. شما برای انتخاب یک دستگاه تهیه اسپرسو ابتدا باید بودجه مالی خود را مشخص نمایید تا بتوانید یک دستگاه مناسب را خریداری کنید. قیمت های این دستگاه از برند نوا به دلیل داشتن امکانات متنوع در مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشند. شما علاوه بر بودجه مالی که دارید باید دقت نمایید که یک دستگاه اسپرسو ساز نوا خانگی خریداری نمایید چرا که این مدل ها نسب به مدل های صنعتی از قیمت پایین تری برخودار هستند.

  • قیمت اسپرسو ساز نوا از ۳ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان
  • قیمت اسپرسو ساز نوا ۱۴۷ از ۳ تا ۴ میلیون تومان
  • قیمت اسپرسو ساز نوا ۱۴۹ از ۷ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان
  • قیمت اسپرسو ساز نوا ۱۵۸ از ۳٫۵ میلیون تومان تا ۴ میلیون تومان
  • قیمت اسپرسو ساز نوا ۱۴۷ ۲۰ بار از ۴٫۵ میلیون تومان تا ۵ میلیون تومان
مشاهده قیمت ۴۰ مدل اسپرسو ساز خانگی پرفروش و با کیفیت + خرید

بهترین مدل اسپرسو ساز نوا کدام است؟

اسپرسو ساز نوا دارای مدل های متنوع است که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارند. اما یک انتخاب درست به شما کمک می کند تا بیشترین بهره را از مدل مورد نظر ببرید. مدل های متنوع این برند باعث شده تا خریداران انتخاب سختی هنگام خرید داشته باشند. ما در ادامه می خواهیم بهترین مدل دستگاه اسپرسو ساز نوا را معرفی نماییم تا به شما در خرید کمک زیادی کرده باشیم. پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بهترین مدل های این برند آشنا نماییم.

  • اسپرسو ساز نوا ۱۴۹
  • اسپرسو ساز نوا ۱۴۷
  • اسپرسو ساز نوا ۱۵۸
  • اسپرسو ساز نوا ۱۴۰
  • اسپرسو ساز نوا ۱۲۸
  • اسپرسو ساز نوا ۱۵۹

پرفروش ترین مدل اسپرسو ساز نوا کدامند؟

پرفروش ترین دستگاه های این برند معتبر نسبت به خرید تعداد مشتریان و رضایت آنان سنجیده می شوند. بهترین اسپرسو ساز نوا که از مدل های زیادی برخودار است جزو پرفروش ترین های این برند محبوب می باشند. در ادامه به بررسی تعدادی از پرفروش ترین مدل های این دستگاه خواهیم پرداخت تا شما خرید آسان تری داشته باشید. همچنین در نظر داشته باشید که پرفروش ترین های این برند جزو بهترین دستگاه اسپرسو ساز نوا هستند.


۱. خرید اسپرسوساز نوا مدل NCM-147

اسپرسوساز نوا مدل NCM-147

این مدل یک دستگاه کاملا حرفه ای و پرقدرت خانگی است. این مدل امکانات و قابلیت های متنوع و کاربردی را در اختیار کاربر قرار می دهد و یکی از بهترین گزینه ها برای مصارف خانگی است. این اسپرسو ساز نوا جزو محبوب ترین مدل های این برند محسوب می شود.

نحوه کار با دستگاه اسپرسو ساز نوا ۱۴۷ بسیار آسان بوده و برای کاربران مبتدی مناسب است. این دستگاه از فشار بخار ۱۵ و توان قدرتی ۸۵۰ وات برخودار بوده که بسیار مناسب می باشد. همچنین دارای یک نشانگر درجه فشار بخار است و قابلیت استفاده از پودر قهوه را نیز دارد.

مشخصات کلی

فشار بخار: ۱۵
توان: ۸۵۰ وات
جنس بدنه: استیل ضد زنگ
ظرفیت مخزن: ۱.۶

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

اسپرسو ساز نوا مدل NCM-149EXPF

یکی از بهترین اسپرسو ساز نوا این نوع مدل است که از امکانات کاربردی برخودار می باشد. تعداد نازل های قهوه این دستگاه یک عدد با فشار بخار ۱۵ است که باعث می شود تا قهوه تهیه شده بهترین کیفیت را داشته باشد. همچنین قابلیت استفاده از پودر قهوه را نیز دارد.

این مدل از سیستم ایمنی دکمه توقف عملیات پشتیبانی می نماید که در مواقع ضروری بسیار کاربردی است. با کمک این دستگاه می توانید نوشیدنی هایی هم چون اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو را تهیه کرده و نوش جان کنید. جنس بدنه دستگاه از استیل درجه یک ساخته شده است.

مشخصات کلی

قابلیت استفاده از پودر قهوه: دارد
تعداد نازل قهوه: یک عدد
فشار بخار: ۱۵
توان: ۱۲۵۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


مزایا و معایب اسپرسو ساز نوا

دانستن مزایا و معایب این برند به شما کمک زیادی در انتخاب آن خواهد کرد. همیشه باید قبل از خرید هر وسیله ای مزایا و معایب آن را بدانید تا با دیدگاهی بهتر نسبت به خرید برند مربوطه اقدام کنید در ادامه ما این موارد را خواهیم گفت.

مزایا اسپرسو ساز نوا

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی شیک در بدنه دستگاه
  • داشتن امکانات کاربردی
  • عملکرد مطلوب دستگاه
  • تعداد مدل های متنوع
  • داشتن گارانتی معتبر

معایب اسپرسو ساز نوا

  • قیمت بالاتر نسبت به رقبا
  • خدمات پس از فروش ضعیف
مشاهده قیمت بهترین اسپرسو ساز دلونگی + ۱۰ مدل پرفروش ۱۴۰۳

نکات مهم هنگام خرید اسپرسو ساز نوا

جنس بدنه: اسپرسو ساز نوا بیشتر دارای جنس بدنه ای استیل است. در برخی از مدل ها جنس بدنه تماما استیل یا ادغامی از استیل و پلاستیک می باشد که از کیفیت مطلوبی برخودار هستند.

توان دستگاه: باید به این مورد دقت نمایید که مدلی با توان مناسب خریداری نمایید هر چقدر توان دستگاه بالاتر باشد کیفیت قهوه تولید شده بهتر می شود. دستگاه های برند نوا از ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ وات می باشند.

قابلیت ها: تنظیم میزان بخاردهی، تنظیم دما، صفحه نمایش، تنظیم میزان بخار اتوماتیک، قابلیت استفده از پودر قهوه، سیستم گرم کردن فنجان، سیستم قطع خودکار و غیره از قابلیت های مهم یک دستگاه است.

میزان فشار بخار: یکی از مواردی که باعث خوش طعم شدن و کیفیت قهوه می شود میزان فشار بخاری است که دستگاه دارد هرچقدر میزان فشار بخار بالاتر باشد در نتیجه قهوه ی مطلوب تری تهیه می شود.

تنوع در تهیه نوشیدنی: بهترین اسپرسو ساز نوا به آسانی می تواند انواع نوشیدنی هایی هم چون اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو، ماکیاتو، امریکانو و غیره را تهیه نماید.

سوالات متداول مهم قبل از خرید

اسپرسو ساز نوا ساخت کجاست؟

اسپرسو ساز نوا یکی از برند های قدیمی محسوب می شود و ساخت کشور ژاپن است.

کیفیت اسپرسو ساز نوا خوبه؟

نسبت به قیمتی که دارد امکانات مناسبی را ارائه می دهد به همین جهت از کیفیت مطلوب برخودار است.

نمایندگی اسپرسو ساز نوا کجاست؟

نوا در سراسر کشور نمایندگی ندارد بلکه در برخی از استان ها مانند تهران نمایندگی دارد.

طرز کار با دستگاه اسپرسو ساز نوا؟

تمامی مدل ها دارای دفترچه راهنمای آموزشی استفاده از دستگاه می باشند.

نتیجه گیری

اسپرسو ساز نوا یک دستگاه بسیار مناسب برای افرادی است که علاقه زیادی به تهیه نوشیدنی اسپرسو دارند. شما با خرید اسپرسو ساز نوا به آسانی می توانید انواع نوشیدنی های خوش طعم مانند، اسپرسو، کاپوچینو، کافه لاته، موکا و غیره را در خانه تهیه کرده و نوش جان کنید.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا