لوازم برقی خانگی

بهترین بخاری گازی ایران شرق + معرفی ۱۰ مدل برتر

بهترین بخاری گازی ایران شرقبخاری گازی ایران شرق، برای گرم کردن محیط خانه در فصل سرد زمستان، می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. بخاری های ایران شرق از لحاظ کیفیت و عملکرد، جزو برترین برندهای ایرانی موجود در بازار به شمار می آیند.

بخاری های برند ایران شرق با داشتن سیستم های ایمنی پیشرفته و بروز، از ایمنی بسیار بالایی هنگام استفاده برخوردار هستند. آنها از لحاظ سایز و اندازه، رنگبندی و طراحی نیز، دارای مدل های بسیار متنوعی در بازار می باشند.

قیمت بخاری گازی ایران شرق چقدر است؟

قیمت بخاری های گازی ایران شرق، با توجه به امکانات، کیفیت ساخت، میزان مصرف انرژی، اندازه، قدرت گرمایشی و نوع آن تعیین میشود. به همین دلیل قیمت بخاری گازی ایران شرق ۱۸۰۰۰ در مقایسه با قیمت بخاری گازی ایران شرق ۱۲۰۰۰ گران تر است.

همچنین قیمت بخاری گازی ایران شرق دست دوم نسبت به نو آن ارزان تر خواهد بود.

ما در این قسمت از مقاله قیمت گران ترین و ارازن ترین مدل های بخاری گازی ایران شرق را به اشتراک خواهیم گذاشت.

  • قیمت گران ترین بخاری های گازی ایران شرق: بین ۵ تا ۷ میلیون تومان
  • قیمت ارزان ترین بخاری های گازی ایران شرق: بین ۴ تا ۳ میلیون تومان

بهترین بخاری گازی ایران شرق کدام است؟

بهترین بخاری گازی ایران شرق باید قدرت گرمایشی و ایمنی بالایی برای استفاده داشته باشد. علاوه بر این اندازه بخاری مد نظر شما نیز باید متناسب با میزان فضای منزلتان انتخاب شود. بخاری های خیلی بزرگ برای خانه های با متراژ پایین به هیچ عنوان مناسب نیستند.

میزان مصرف انرژی نیز در بخاری های گاز سوز باید کاملا بهینه باشد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری شود. بنابراین بهترین مدل بخاری گازی ایران شرق باید مصرفی بهینه داشته باشد.

۱. بخاری گازی ایران شرق مدل ۱۲۵۰۰ افروز

بخاری گازی ایران شرق مدل 12500 افروز

یکی از بهترین بخاری های گازی ایران شرق موجود در بازار مدل افروز است. این بخاری تا حداکثر ۷۲۰۰ کیلو کالری حرارت را هنگام روشن بودن از خود تولید می کند. با این میزان گرمادهی می توان، منازلی با متراژ ۱۰۰ متر مربع را به خوبی گرم نگه داشت.

همچنین این مدل بخاری به سنسوری به نام ODS مجهز است که باعث بالا رفتن ایمنی بخاری هنگام استفاده می شود. این سنسور در صورت کاهش یافتن اکسیژن به زیر ۱۸ درصد فعال شده و اقدام به خاموش کردن اتوماتیک بخاری می کند.

جنس این بخاری از استیل ضد زنگ و فولاد ساخته شده است و دارای ترموکوپل برای قطع کردن جریان گاز می باشد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران مدت زمان گارانتی
۴٫۷ از ۵ ۹۰ درصد گارانتی ۳۰ ماهه ایران شرق
نوع سوخت: گاز شهری
رده مصرف انرژی: E
قابلیت نصب: زمین
کشور مبدا برند: ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. بخاری گازی ایران شرق مدل ۱۷۰۰۰ فروزان شمیم

بخاری گازی ایران شرق مدل 17000 فروزان شمیم

این بخاری ایران شرق نیز از جمله محبوب ترین مدل های بازار محسوب می شود که تا حداکثر ۷۲۰۰ کیلو کالری ظرفیت گرمادهی را دارد. این بخاری ظاهری زیبا و ساختاری بسیار با کیفیت دارد که به دلیل داشتن اندازه بزرگ می تواند یکی از ایده آل ترین گزینه ها برای خانه های بزرگ باشد.

این بخاری نیز به سنسور ایمنی ODS مجهز است که هنگام پایین بودن سطح اکسیژن محیط اقدام به خاموش کردن اتوماتیک بخاری می کند. علاوه بر این وجود سیستم ایمنی گاورنر نیز به کنترل شدن جریان ورودی گاز نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

پیلوت نصب شده در این بخاری سه شعله است و با شیر ولومی می توانید میزان شعله بخاری را بصور دلخواه تنظیم نمایید. این مدل بخاری رضایت بالای مشتریان را داراست که می توانید انتخابی مناسب برای گرم کردن محیط خانه در زمستان باشد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران مدت زمان گارانتی
۵ از ۵ ۹۰ درصد گارانتی ۳۰ ماهه ایران شرق
نوع سوخت: گاز شهری
قابلیت نصب: زمین
ویژگی نگهداری: نیاز به دودکش
کشور مبدا برند: ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. بخاری گازی ایران شرق مدل ۱۹۰ آذرگون

بخاری گازی ایران شرق مدل 190 آذرگون

بخاری گازی ایران شرق مدل ۱۹۰ آذرگون نیز از سری محصولات پرفروش و برتر شرکت ایران شرق است که تعداد بسیار بالایی از افراد از خرید و نحوه عملکرد آن رضایت کامل دارند. این بخاری نیز تمامی سیستم های ایمنی نظیر گاورنر، سنسور ODS و ترموکوپل را دارا است.

میزان گرمادهی در این بخاری به حداکثر ۷۲۰۰ کیلو کالری می رسد که این ویژگی قدرت بالای گرمایشی این مدل بخاری را نشان می دهد. با این بخاری به شکلی سریع و یکنواخت می توانید منازل خود را گرم نمایید. این بخاری برای استفاده کردن نیاز به دودکش دارد و شیر کنترل آن از نوع نیمه اتوماتیک است.

اگر به دنبال بخاری با ظاهری زیبا و قدرت گرمایشی بالا هستید این مدل می تواند برای گرم کردن محیط منزل شما یک انتخاب فوق العاده مناسب باشد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران مدت زمان گارانتی
۴٫۴ از ۵ ۹۰ درصد گارانتی ۳۰ ماهه ایران شرق
امکانات: ترموکوپل
حالت تنظیم شعله: دلخواه
نوع شیر کنترل: نیمه اتوماتیک
کشور مبدا برند: ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. بخاری گازی ایران شرق مدل ۷۵۰۰ کودک طرح کیتی

بخاری گازی ایران شرق مدل 7500 کودک طرح کیتی

یک بخاری فوق العاده جذاب و زیبا که می تواند برای استفاده در اتاق کودکان انتخابی بسیار عالی باشد. این بخاری از سنسور ODS برای افزایش ایمنی بهره می برد و در صورت کاهش اکسیژن محیط اقدام به خاموش کردن خودکار بخاری می کند.

این بخاری مدلی زمینی است و تا ۴۲۰۰ کیلو کالری حرارت را می تواند برای گرم کردن محیط تولید نماید. وجود شیر کنترلی ولومی در این بخاری به شما این امکان را می دهد تا میزان حرارت شعله ها را بتوانید به ساده گی انجام دهید. همچنین از این شیر ولومی می توانید به عنوان جرقه زن نیز استفاده نمایید.

جنس استفاده شده در ساخت بخاری بسیار با کیفیت بوده و از استیل ضد زنگ و فولاد تهیه شده است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران مدت زمان گارانتی
۴٫۲ از ۵ ۹۰ درصد گارانتی ۳۰ ماهه ایران شرق
نوع سوخت: گاز شهری
قابلیت‌ها: امکان تنظیم شعله
قابلیت نصب: زمین
کشور مبدا برند: ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

آیا بخاری گازی ایران شرق کیفیت مناسبی دارد؟

بخاری های گاز سوز ایران شرق، از نظر کیفیت جزو برترین وسایل گرمایشی موجود در بازار ایران شناخته میشوند. آنها با تولید شدن بصورت کاملا پیشرفته و استاندارد میتوانند به شکلی یکنواخت فضای خانه را گرم نگه دارند.

نظرات مثبت بیشتر مشتریان نیز کیفیت و عملکرد بالای بخاری های ایران شرق را نشان می دهد.

سخن پایانی

با ورود به فصل زمستان کم کم باید محیط منزل را با سیستم گرمایشی مناسب گرم نگه داریم. بخاری های گازسوز یکی از بهترین وسایل گرمایشی برای گرم کردن فضای خانه به شمار می روند. آنها با قدرت گرمایشی بالایی که دارند به خوبی می توانند فضای خانه را بصورت یکسان گرم کنند.

شرکت های داخلی زیادی این وسیله گرمایشی را تولید می کنند که برند ایران شرق یکی از برترین هاست. شما با انتخاب بهترین بخاری گازی ایران شرق می توانید فصل سرد زمستان را با گرمی به پایان برسانید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا