خانه و آشپزخانه

بهترین زودپز تفال اصل فرانسه ۱۴۰۳ + قیمت ۱۰ مدل برتر

بهترین زودپز تفالدر این مقاله قصد داریم تا به بررسی و معرفی ۱۰ مدل از بهترین زودپز تفال بپردازیم پس همراه ما باشید.

برند تفال یکی از برند های معتبر و معروف جهانی است که در حوزه ی ساخت انواع لوازم خانگی فعالیت دارد. این برند شناخته شده متعلق به کشور فرانسه بوده که محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار می کند.

زودپز تفال از کیفیت ساخت بالایی برخودار است و ایمنی به مراتب بالاتری نسبت به سایر رقبای خود دارد. همچنین این محصول با داشتن امکانات و تکنولوژی های بروز برای یک آشپزی عالی و سریع یک گزینه ی مناسب می باشد.

قیمت زودپز تفال چقدر است؟

قیمت های برند تفال بسته به مدل محصول، امکانات و ظرفیت آن متفاوت است و خرید هر کدام از مدل ها بستگی به نوع نیاز، سلیقه و بودجه مالی شما دارد. قیمت زودپز تفال اصل فرانسه نسبت به سایر برند های دیگر ایرانی و خارچی بالا بوده که از دلایل آن می توان به کیفیت و امکانات بهتر اشاره کرد.

بهترین مدل زودپز تفال کدام است؟

برند تفال دارای مدل های متنوع است به همین دلیل انتخاب یک مدل مناسب هنگام خرید کار کاربر را دشوار می کند. ما قصد داریم تا در ادامه ی همین پست برای راحتی کاربرانی که قصد خرید از این برند را دارند به بررسی و معرفی تعدادی از بهترین زودپز تفال بپردازیم.

۱. زودپز تفال مدل Clipso Minut Easy گنجایش ۷٫۵ لیتر

زودپز تفال مدل Clipso Minut Easy گنجایش 7.5 لیتر

مدل Clipso Minut Easy زودپز تفال اصل فرانسه است که با داشتن جنس بدنه ای مستحکم سرعت پخت مواد غذایی شما را تا دو برابر افزایش می دهد. این محصول از پنج سیستم ایمنی استفاده می کند که خیال شما را از بابت خارج نشدن بخار یا منفجر شدن آن آسوده می سازد.

این مدل از برند تفال دارای یک عدد سبد بخارپز بوده که به شما این امکان را می دهد تا با قرار دادن سبد درون آن هر گونه مواد غذایی را بخارپز کنید. جنس بدنه این محصول از استیل ساخته شده که علاوه بر داشتن استحکام از زیبایی بالایی نیز برخودار است همچنین دارای دو دسته کاملا ارگونومیک برای حمل آسان می باشد.

مشخصات کلی

گنجایش: ۷.۵ لیتر
جنس بدنه: استیل
کشور مبدا برند: فرانسه
سبد بخارپز: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. زودپز دوقلو تفال مدل SECURE 5 NEO گنجایش ۶ لیتر

زودپز دوقلو تفال مدل SECURE 5 NEO گنجایش 6 لیتر

زودپز تفال دوقلو از کارایی بیشتری نسبت به مدل های دیگر برخودار است همراه این مدل یک عدد قابلمه با گنجایش ۴ لیتر موجود بوده که برای پخت انواع غذا قابل استفاده می باشد. از جنس بدنه تمام استیل ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت یا لک و خش دارد.

دسته هایی از جنس باکالیت مقاوم نسوز همراه با سایزی بلند به کاربر این امکان را می دهد تا هنگام حمل کار آسانی داشته باشد. دارای ۵ سیستم سوپاپ ایمنی است که باعث می شود تا کاربر از امنیت بیشتری برخودار باشد این مدل یکی از بهترین زودپز تفال است که نسبت به طراحی، امکانات و ظرفیت ارزش خرید دارد.

مشخصات کلی

جنس بدنه: استیل
جنس دسته: باکالیت
گنجایش: ۶ لیتر
تعداد دستگیره: ۲ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. زودپز تفال مدل نوتری کوک گنجایش ۶ لیتر

زودپز تفال مدل نوتری کوک گنجایش 6 لیتر

یکی از پر امکانات ترین و بهترین زودپز تفال حال حاضر در بازار مدل نوتری کوک می باشد. که رضایت بالای کاربران را به خود اختصاص داده است. این زودپز تفال گرچه از قیمت بالایی برخودار بوده ولی نسبت به امکانات و طراحی کاملا منحصر بفرد می تواند یک خرید ارزشمند برای کاربر باشد.

جنس بدنه کاملا از استیل ساخته شده که بسیار زیبا و مقاوم است و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز دارد. از قابلیت های این محصول می توان به سبدبخارپز، خورج خودکار هوا، تایمر هوشمند، پنج سیستم ایمنی، چهار برنامه پخت، سیستم جدید برای نگه داشتن طعم بهتر غذا اشاره کرد.

مشخصات کلی

جنس: نخ
طرح: ساده
آستین: بلند
نحوه بسته شدن: جلو بسته

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب زودپز تفال

مزایا زودپز تفال

  • کیفیت در ساخت بدنه بسیار بالا
  • طراحی بسیار زیبا و ارگونومیک
  • سیستم های ایمنی بسیار قوی
  • عملکرد سریع در پخت مواد غذایی
  • داشتن مدل ها همراه با ظرفیت های متنوع
  • داشتن امکانات کاربردی و جانبی

معایب زودپز تفال

  • قیمت بالاتر نسبت به سایر رقبای خود
  • فاقد نمایندگی و خدمات پس از فروش
  • بیشتر بخوانید: لیست قیمت روز ۳۴ مدل زودپز پرفروش و پرقدرت خانگی + لینک خرید

نکاتی که هنگام خرید زودپز تفال باید به آن دقت شود

جنس بدنه: برند تفال برای ساخت محصولات خود از جنس استیل ضد زنگ استفاده می کند که زیبایی و استحکام بالایی در برابر ضربه یا حرارت دارند.

ظرفیت: شما باید بر اساس تعداد اعضای خانواده خود ظرفیت مناسبی را انتخاب کنید برند تفال محصولات را در ظرفیت های ۴، ۶، ۷ و ۹ لیتری ارائه می دهد.

تعداد دسته: زودپز تفال در تمامی مدل های خود و بر اساس نوع ساختار دارای دسته های کاملا استاندارد و ارگونومیک بوده و بصورت یک یا دو دسته طراحی شده اند.

امکانات کاربردی: برند تفال دارای ویژگی های بوده که کار آشپزی را آسان تر می کند این ویژگی ها شامل برنامه پخت و پز، دارای نشانگر وضعیت، عملکرد پخت سریع، سیستم های ایمنی متعدد، سبد بخار، دستگیره های بلند، کفی سه لایه درب پیرکس و غیره می باشد.

سوالات متداول مهم کاربران قبل از خرید

طرز استفاده از زودپز تفال چگونه است؟

طریقه استفاده از زودپز تفال در دفترچه راهنمای هر محصول توضیح داده شده است.

نمایندگی زودپز تفال کجاست؟

این برند در سراسر کشور فاقد هر گونه نمایندگی و خدمات پس از فروش رسمی می باشد.

انواع زودپز تفال کدام است؟

این محصول از برند تفال را می توان به دوسته تقسیم کرد زودپز تفال برقی و معمولی که نوع برقی توسط برق کار می کند و نوع معمولی روی شعله های گاز باید قرار بگیرد.

نتیجه گیری

برای پخت مواد غذایی مغذی، گوشت یا حتی سبزیجات سخت پخت باید از این محصول استفاده کرد تا نتیجه مطلوب تری در آشپزی داشته باشید. بهترین زودپز تفال می تواند در امر یک آشپزی عالی و سالم در سریع ترین زمان ممکن به شما کمک کند اگه قصد خرید این محصول را دارید برند تفال گزینه ای بسیار مناسب است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا