خانه و آشپزخانهلوازم برقی خانگی

بهترین سماور گازی عالی نسب + معرفی ۵ مدل برتر

بهترین سماور گازی عالی نسببهترین سماور گازی عالی نسب با سرعت بالا می تواند آب جوش مورد نیاز برای دم کردن چای را آماده کند. سماور گازی عالی نسب یکی از برترین برندهای ایرانی است که به دلیل دارا بودن کیفیت، امکانات و زیبایی منصربفرد، جزو محبوب ترین های بازار به شمار می رود.

قیمت سماور گازی عالی نسب چقدر است؟

سماورهای گازی عالی نسب دارای تنوع مدلی بسیار زیادی در بازار هستند که هر کدام از آنها، قیمتی متفاوت با یکدیگر دارند. میزان گنجایش، جنس بدنه، امکانات و … از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت سماور گازی عالی نسب به حساب می آیند.

در این قسمت از مقاله، قیمت بهترین سماورهای گازی عالی نسب را با توجه به میزان گنجایش آنها درج خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که قیمت ها با گذشت زمان ممکن است تغییر کنند هر چند ما تلاش می کنیم همیشه قیمت ها را بروز نگه داریم.

  • قیمت سماور گازی عالی نسب ۴ لیتری : ۶ میلیون تومان
  • قیمت سماور گازی عالی نسب ۶ لیتری : از ۷ تا ۱۰ میلیون تومان
  • قیمت سماور گازی عالی نسب ۸ لیتری : از ۷ تا ۱۰ میلیون تومان

سماور گازی عالی نسب خوبه بخریم؟

عالی نسب یکی از برترین تولید کنندگان ایرانی است که محصولاتی بسیار با کیفیت و استاندارد را به بازار عرضه می کند. سماورهای گازی عالی نسب به دلیل داشتن کیفیت بالا، ایمنی، تنوع، طراحی و زیبایی می توانند انتخابی بی نظیر برای خریداری باشند.

همچنین میزان رضایت بالای مشتریان نشان می دهد، سماور گازسوز عالی نسب یکی از ایده آل ترین گزینه ها در بازار ایران محسوب می شود.

بهترین مدل سماور گازی عالی نسب

۱. سماور گازی عالی نسب مدل گنجینه ظرفیت ۶ لیتر

سماور گازی عالی نسب مدل گنجینه ظرفیت 6 لیتر

سماور گازی عالی نسب مدل گنجینه یکی از برترین محصولات شرکت عالی نسب است که طراحی و کیفیت آن فوق العاده بالا می باشد. این مدل سماور از بدنه ای تمام استیل تولید شده که با نیکل-کروم تمامی سطح بدنه پوشش داده شده است.

جنس دسته و پایه نیز هر دو از باکالیت ساخته شده و وزن سماور نیز ۶ کیلو گرم است. این مدل سماور گازی شرکت عالی نسب ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد که این ویژگی باعث افزایش محبوبیت آن در بین خریداران شده است.

گنجایش این سماور ۶ لیتری بوده که می تواند به خوبی آب جوش مورد نیاز برای دم کردن چای را تامین کند. همچنین این مدل سماور به یک شیر ترموکوپل دار و ترموسوئیچ اتوماتیک مجهز است که این دو قابلیت، ایمنی این سماور عالی نسب گازی را تا حد بسیار زیادی افزایش داده اند.

اگر به دنبال سماوری با کیفیت و زیبا هستید ما به شما این محصول را پیشنهاد می دهیم.

مشخصات کلی

جنس بدنه: استیل
پوشش بدنه: نیکل-کروم
نوع شیر: ترموکوپل دار
وزن: ۶۰۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. سماور گاز سوز عالی نسب مدل سیمینه نفیس گنجایش ۵ لیتر

سماور گاز سوز عالی نسب مدل سیمینه نفیس

یکی دیگر از بهترین سماورهای گازی عالی نسب موجود در بازار سیمینه نفیس نام دارد. این محصول از بدنه ای استیل و برنج تولید شده که این ترکیب، باعث افزایش زیبایی ظاهر سماور عالی نسب گازی شده است. گنجایش این سماور ۵ لیتر بوده و وزن آن بسیار سبک می باشد.

این سماور به دو سیستم ایمنی به نام ترموکوپل فوق سریع و ترموسوئیچ اتوماتیک تجهیز شده است تا در صورت بی آب ماندن مخزن سماور، سیستم بصورت اتوماتیک اقدام به خاموش کردن سماور نماید.

این سماور با داشتن ویژگی هایی نظیر کیفیت، زیبایی، رضایت بالای مشتریان و گارانتی ۱۸ ماهه می تواند انتخابی مناسب برای خرید باشد.

مشخصات کلی

جنس بدنه: برنج
پوشش بدنه: برنج
جنس دسته: باکالیت
گنجایش: ۵ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. سماور گازسوز عالی نسب مدل Pegah ظرفیت ۴ لیتر

سماور گازسوز عالی نسب مدل Pegah ظرفیت 4 لیتر

سماور گازسوز عالی نسب مدل Pegah دارای مخزنی با گنجایش ۴ لیتری است که می تواند برای خانواده های کم جمعیت گزینه ای مناسب باشد. این سماور نیز به سیستم های ترموسوئیچ اتوماتیک پیلوت و برنر استاندارد مجهز است که می تواند ایمنی سماور را به خوبی افزایش دهد.

علاوه بر این جنس بدنه این سماور گازی عالی نسب فوق العاده با کیفیت است و طراحی ظاهری آن نیز بسیار زیبا و شکیل می باشد. وزن این سماور بسیار سبک بوده و به راحتی حمل و جابجا می شود همچنین ابعاد آن نیز خیلی بزرگ نیست.

این مدل یکی از بهترین سماور گازی عالی نسب موجود در بازار است که افراد بسیار زیادی از خرید آن رضایت کامل دارند این محصول نیز با گارانتی ۱۸ ماهه عالی نسب به خریداران ارائه می شود.

مشخصات کلی

جنس بدنه: برنج
پوشش بدنه: نیکل-کروم
امکانات: ترموسوئیچ اتوماتیک پیلوت و برنر استاندارد
گنجایش: ۴ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. سماور گازسوز عالی نسب مدل Sahand ظرفیت ۸ لیتر

سماور گازسوز عالی نسب مدل Sahand ظرفیت 8 لیتر

سماور گازسوز عالی نسب مدل Sahand یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران است که گنجایشی ۸ لیتری و قیمتی بسیار مناسب دارد. این سماور از لحاظ کیفیت ساخت، میزان گنجایش، عملکرد و کارایی، ایمنی، طراحی و زیبایی فوق العاده است.

این سماور از برنج ساخته شده است که پوششی از نیکل و کروم تمامی بدنه را پوشش می دهند این ویژگی باعث افزایش طول عمر سماور می شود. علاوه بر این وجود سیستم ایمنی ترموسوئیچ در این مدل سماور عالی نسب گازی، مانع از آسیب رسیدن به سماور و هدر رفته انرژی می شود.

دستگیره های نصب شده بر روی سماور نیز از جنس باکالیت بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت دارند و مانع از انتقال گرما به دست می شوند.

این سماور با داشتن گنجایش ۸ لیتری، ایمنی، امکانات بالا، کیفیت، زیبایی و قیمت مناسب جزو برترین گزینه ها برای خریداری خواهد بود.

مشخصات کلی

جنس بدنه: برنج
جنس دسته: باکالیت
نوع شیر: ترموکوپل دار
گنجایش: ۸ لیتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

سخن پایانی

یکی از علایق ما ایرانی ها در طول شبانه روز، نوشیدن یک فنجان چای تازه دم است. برای دم کردن نوشیدنی چای، از وسایل مختلفی استفاده می شود که سماورها یکی از پرطرفدرارترین ها به حساب می آیند.

برندهای مختلفی در حال تولید سماورهای گازسوز هستند که شرکت عالی نسب از جمله معروف ترین و قدیمی ترین آنها محسوب میشود. با تهیه کردن بهترین سماور گازی عالی نسب از بازار، در هر ساعت از شبانه روز می توانید چایی خوش طعم و عطر را آماده نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا