لوازم برقی خانگی

۱۰ مدل قیمت بهترین ماشین لباسشویی اسنوا ۹،۸،۷ کیلویی ۱۴۰۳

ماشین لباسشویی اسنواماشین لباسشویی اسنوا یکی از بهترین لباس شویی هایی است که توسط این برند معتبر ایرانی تولید می شود و در بازار عرضه می گردد. این برند خوب ایرانی توانسته رقابت قابل توجهی با برند های خارجی داشته باشد. همچنین قیمت ماشین لباسشویی اسنوا نسبت به نمونه های خارجی مناسب تر بوده و از نظر امکاناتی برابر است.

بهترین ماشین لباسشویی اسنوا در برابر برند های خارجی از کیفیت بسیار مطلوب و امکاناتی متنوع برخودار می باشد. دستگاه لباسشویی یکی از لوازم پرکاربرد خانگی برای شستشو و نظافت انواع لباس است پس خرید آن جزو لوازم ضروری محسوب می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر به جهت خرید این دستگاه کاربردی در ادامه با راهنمای خرید ماشین لباسشویی اسنوا همراه ما باشید.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا چقدر است؟

قیمت های لباسشویی اسنوا به دلیل تنوع در مدل های این برند متفاوت می باشد قیمت ها معمولا برحسب امکانات دستگاه مورد نظر محاسبه می شود دستگاه هایی که امکانات بیشتر را به کاربر ارائه می دهند از قیمت بالاتری برخودار هستند در ادامه ما قیمت انواع مدل ها را برحسب ظرفیت شرح خواهیم داد.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا ۵ کیلویی از ۸ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا ۶ کیلویی از ۱۰ میلیون تومان تا ۱۲ میلیون تومان

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی از ۱۴ میلیون تومان تا ۱۶ میلیون تومان

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی از ۱۵ میلیون تومان تا ۲۲ میلیون تومان

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا ۹ کیلویی از ۱۸ میلیون تومان تا ۲۳ میلیون تومان

بهترین مدل ماشین لباسشویی اسنوا کدام است؟

ماشین لباسشویی اسنوا دارای مدل های متنوع است به همین دلیل باید موقع انتخاب جدیدترین ماشین لباسشویی اسنوا را خریداری نمایید با انتخاب یک لباسشویی مناسب می توانید از تمامی امکانات آن بهره مند شوید جدیدترین مدل هایی که در بازار موجود هستند شامل این مدل ها می باشند:

ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-71W10

ماشین لباسشویی اسنوا ۷ کیلویی مدل SWM-71S10

ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی مدل SWM-84W40

ماشین لباسشویی اسنوا ۸ کیلویی مدل SWM-84S40

ماشین لباسشویی اسنوا ۹ کیلویی مدل SWM-94W60

ماشین لباسشویی اسنوا ۹ کیلویی مدل SWM-94S60

مزایا و معایب ماشین لباسشویی اسنوا

هر برندی قطعا دارای مزایا و معایب است که قبل از خرید باید بدانید تا در انتخاب خود اشتباه نکنید. به همین دلیل ما می خواهیم مزایا و معایب لباسشویی اسنوا را بررسی کرده و به شما در خرید این محصول کمک نماییم تا بهترین ماشین لباسشویی اسنوا را خریداری کنید.

مزایا ماشین لباسشویی اسنوا

برنامه های شستشوی متنوع

موتور قدرتمند و بی صدا

امکانات متنوع شستشو

مصرف انرژی پایین

خدمات پس از فروش مطلوب

طراحی زیبا در انواع مدل ها

استفاده از بروزترین تکنولوژی در ساخت دستگاه

معایب ماشین لباسشویی اسنوا

این برند خوب ایرانی همواره سعی کرده است که محصولات خود را با بهترین کیفیت ارائه دهد. ماشین لباسشویی اسنوا نسبت به مزایایی که دارد از معایبی کمتری برخودار است که همین امر باعث می شود تا کاربر از معایب آن چشم پوشی کند. یکی از مهم ترین معایب این برند قیمت بالاتر آن نسبت به برند های دیگر ایرانی می باشد.

پرفروش ترین ماشین لباسشویی اسنوا کدام مدل ها است؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که پرفروش ترین مدل های ماشین لباسشویی اسنوا کدام مدل ها می باشند ما قصد داریم در ادامه پرفروش ترین مدل ها را برای شما معرفی نماییم این مدل ها به دلیل داشتن کیفیت و کارایی بالا هنگام استفاده توانسته اند رضایت زیادی از خریداران را برآورده سازند این مدل های پرفروش عبارتند از:

لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10

لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30

لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S40

لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W61

لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30

لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S50

لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W50

لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60

نکات مهم هنگام خرید ماشین لباسشویی اسنوا

ظرفیت دستگاه: ماشین لباسشویی اسنوا دارای ظرفیت هایی مختلف است که شما باید نسبت به نیاز و تعداد افراد خانواده خود این ظرفیت را انتخاب نمایید ظرفیت های موجود در بازار بین ۷ تا ۹ کیلوگرم می باشند.

طرح و رنگ: این مورد هنگام خرید کاملا سلیقه ای و مطابق با دکوراسیون آشپزخانه شما باید باشد رنگ هایی که در بازار موجود هستند سفید، نقره ای، طوسی و مشکی می باشند که شما می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

قدرت موتور: قدرت موتور دستگاه یکی از مهم ترین مواردی است ک یک لباس شویی باید داشته باشد هرچقدر قدرت موتور بیشتر باشد سرعت چرخش آن بیشتر بوده و در نهایتا کیفیت و زمان شستشو زودتر انجام می گیرد دورهای چرخش موتور بین ۱۰۰۰ تا ۱۶۰۰ دو در دقیقه هستند.

سیستم ایمنی: داشتن سیستم ایمنی در دستگاه بسیار مهم است که باعث می شود تا از یک سری اتفاقات خطرناک جلوگیری شود این سیستم ها شامل قفل کودک، عیب یابی خودکار، قفل ایمنی، خاموشی خودکار، دکمه توقف عملیات می باشند.

امکانات دستگاه: دستگاه انتخاب شده هرچه امکانات بیشتری داشته باشد کار شما را هنگام استفاده آسان تر می نمایید این امکانات شامل خشک کن لباس، بخارشوی، حباب ساز، نمایشگر، اضافه کردن لباس حین کار و داشتن برنامه های شستشوی متنوع است.

گارانتی و خمدات پس از فروش: آخرین موردی که هنگام خرید باید دقت کرد گارانتی و خدمات پس از فروش است که برند اسنوا این قابلیت را به خوبی دارد و از گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب برخودار می باشد.

برخی از سوالات مهم برای خریداران

کیفیت ماشین لباسشویی اسنوا خوبه؟

بله، باید گفت که این برند ایرانی توانسته نسبت به سایر رقبای داخلی و خارجی کیفیت مطلوبی را نشان دهد و خریداران رضایت بالایی از این برند دارند.

ماشین لباسشویی اسنوا ساخت کجاست؟

ماشین لباسشویی اسنوا یکی از شرکت های داخلی محسوب می شود و ساخت ایران است که توانسته محصولاتی با کیفیت را روانه بازار نماید.

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی اسنوا چیست؟

برای نحوه ی کار کردن با منوی لباسشوی اسنوا شما می توانید به دفترچه راهنمای موجود در دستگاه مراجعه کرده و با طرز کار با منوی آن آشنا شوید.

نتیجه گیری

داشتن یک دستگاه لباسشویی در هر خانه ای بسیار ضروری است شما با داشتن این وسیله ی کاربردی به راحتی می توانید انواع لباس خود را بشویید و پاکیزه کنید. همچنین این دستگاه باعث می شود که در مصرف آب صرفه جویی شود. با نکات و راهنمایی های گفته شده در این مقاله بهترین ماشین لباسشویی اسنوا را انتخاب کرده و خریداری نمایید.


۱. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S61 ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S61 ظرفیت 9 کیلوگرم

این مدل دارای یک موتور قدرتمند از نوع دایرکت درایو است که می تواند در هر دقیقه ۱۴۰۰ دور چرخش داشته باشد که از سیستم شستشوی سریع بهره مند است. دارای سیستم جت واش بوده که باعث می شود  کیفیت شستشو بالا باشد همچنین از تکنولوژی پیشرفته محافطت از موتور بهره می برد.

از مهم ترین ویژگی این مدل قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو می باشد که باعث می شود هیچ لباسی از شستن جا نماند. یکی دیگر از قابلیت های خوب این مدل ادامه شستشو در صورت قطع شدن برق بوده که باعث می شود تا عملیات شستن تا پایان ادامه یابد همچنین دارای ۱۴ برنامه شستشو متنوع است.

مشخصات کلی

نوع مخزن: درب از جلو
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
ظرفیت دیگ: ۹ کیلوگرم
نوع موتور: دایرکت درایو (Direct Drive)

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-71S10 ظرفیت 7 کیلوگرم

این مدل از ماشین لباسشویی اسنوا دارای یک مخزن ۷ کیلویی بوده و مناسب برای خانواده های دو تا سه نفره می باشد. دارای یک نمایشگر LCD است که به شما اطلاعات وضعیتی دستگاه را نشان می دهد قابلیت شستشوی سریع و سیستم حباب ساز را دارد که از ویژگی های آن می باشد.

این مدل ۷ کیلوگرمی یکی از بهترین ماشین لباسشویی اسنوا در این ظرفیت است که دارای امکانات و قیمت مناسب می باشد. از سیستم ایمنی قفل کودک استفاده می کند که بسیار پرکاربرد است نوع موتور تعبیه شده برای این مدل تسمه ای بوده و قادر است ۱۰۰۰ دور در دقیقه چرخش داشته باشد و از قدرت نسبتا خوبی برخودار است.

مشخصات کلی

دستگاه نمایش وضعیت نمایشگر: LCD
نوع موتور: تسمه‌ای
سرعت چرخش موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه
سیستم ایمنی: قفل کودک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84W30 ظرفیت 8 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی اسنوا از محصولات پرفروش این برند محسوب می شود و مدلی بسیار زیبا همراه با امکانات مناسب است. این دستگاه از تکنولوژی جدید استفاده می کند و از نوع تسمه ای می باشد به همین دلیل عملکرد بهتری را ارائه می دهد. ظرفیت دیگ این مدل ۸ کیلوگرم است که برای خانواده ای ۲ تا ۴ نفره کاملا منلسب بوده و انتخاب خوبی برای خرید شما است.

این محصول مجهز به سیستم خودکار عیب یابی می باشد که در صورت هر گونه مشکل کاربر را خبر دار می نماید. از برنامه شستشوی سریع پشتیبانی می کند که از امکانات ویژه آن محسوب می شود. از دیگر امکانات این محصول می توان به بخارشوی و امکان ادامه شستشو پس از قطع برق اشاره کرد. نوع موتور تعبیه شده در این دستگاه از نوع تسمه ای اینورتر دیجیتال است که از قدرت و عملکرد مناسب برخودار می باشد.

مشخصات کلی

نوع مخزن: درب از جلو
سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
ظرفیت دیگ: ۸ کیلوگرم
نحوه بسته شدن: جلو بسته

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84S30 ظرفیت 8 کیلوگرم

این مدل یکی از بهترین ماشین لباسشویی اسنوا می باشد که از قیمتی بسیار مناسب، طراحی زیبا و امکانات کاربردی است. میزان مصرف انرژی این محصول بسیار پایین بوده و از قابلیت شستشوی سریع استفاده می کند که همین امر موجب می شود تا شما در سریع ترین زمان ممکن لباس های خود را شستشو دهید.

از نسل جدید موتور دیجیتال اینورتر استفاده می کند و قابلیت شستشو همراه با بخار، امکان ادامه شسشتو  در ادامه قطع برق را نیز دارد. از یک نمایشگر LED بسیار زیبا برخودار است که وضعیت دستگاه را برای کاربر شرح می دهد همچنین دارای ۱۵ برنامه متنوع شستشو است.

مشخصات کلی

سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
نوع مخزن: درب از جلو
نوع موتور: تسمه‌ای
میزان مصرف برق: A+++

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا