لوازم برقی خانگی

قیمت بهترین مایکروویو ال جی پرفروش در بازار ۲۰۲۳

مایکروویو ال جیمایکروویو ال جی جزو برندهای معتبر خارجی محسوب می شود و دارای کیفیت بالا در ساخت محصولات خود می باشد. امروزه این دستگاه کاربردی نقش بسیار مهمی در هر آشپزخانه ای را دارد و به شما این امکان را می دهد که در پخت و پز سریع باشید و باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود همین امر باعث شده تا شما به دیگر کارای روزمره خود رسیدگی نمایید.

بهترین مایکروویو ال جی دارای امکانات بالایی است که به شما امکان پخت انواع غذا را می دهد. شما از این وسیله ی پرکاربرد می توانید برای یخ زدایی غذا، گرم کردن، گریل کردن و پخت غذا های متنوع استفاده کنید. شما به جهت خرید این دستگاه برقی خانگی باید نکات مفیدی در مورد آن داشته باشید به همین منظور در ادامه با راهنمای خرید مایکروویو ال جی آشنا خواهید شد.

قیمت مایکروویو ال جی چقدر است؟

مایکروویو ال جی قیمت های مختلفی دارد چرا که تنوع محصولات این برند بالا می باشد. قیمت ها می تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد که این عوامل به نوع مدل و امکانات دستگاه بستگی دارد برخی از قیمت پرفروش ترین مایکرویو ال جی این مدل ها می باشند:

قیمت مایکروویو ال جی از ۸ میلیون تومان تا ۷۰ میلیون تومان

قیمت مایکروویو ال جی سولاردام از ۲۰ میلیون تومان تا ۶۸ میلیون تومان

قیمت میکروویو ال جی ۸۲۶۵ از ۸ میلیون تومان تا ۹ میلیون تومان

قیمت میکروویو ال جی ۴۲۸۴ از ۹ میلیون تومان

قیمت میکروویو ال جی ۳۸۸۴ از ۲۳ میلیون تومان

قیمت میکروویو ال جی ۳۹۶۵ از ۲۴ میلیون تومان

بهترین مدل مایکروویو ال جی کدام است؟

مایکروویو ال جی دارای مدل های متنوع است اما در میان این مدل ها یک تعدادی به دلیل امکانات خوبی که ارائه می دهند محبوبیت بیشتری دارند بهترین مایکروویو ال جی که در بازار موجود هستند شامل مدل های های زیر می باشند:

مایکروویو ال جی مدل ۸۲۶۵

مایکروویو ال جی مدل mh8265dis

مایکروویو ال جی مدل mh8265cis

مایکروویو ال جی مدل lg ma3884vc

مایکروویو ال جی مدل mg42

مایکروویو ال جی مدل سولاردام

مشاهده خرید اینترنتی ۱۰ مدل مایکروویو پرفروش و پرقدرت سال ۱۴۰۲

پرفروش ترین مدل مایکروویو ال جی کدام است؟

مایکروویو ال جی ۸۲۶۵ از این برند معتبر پرفروش ترین مدل در بازار می باشد چرا که این مدل دارای امکانات مناسب و کارایی بالایی است. همچنین از مزیت های خوب این مدل به دلیل داشتن قیمت مناسب نسبت به امکاناتی که ارائه می دهد یک دستگاه بسیار مناسب برای پخت و پز خانگی برای خانم ها است. طراحی این مدل بسیار شیک و مدرن بوده که باعث می شود تا دکوراسیون آشپزخانه را زیباتر نماید.

راهنمای استفاده از مایکروویو ال جی

تمامیه مایکروویو ال جی که در بازار موجود هستند دارای دفترچه راهنما می باشند شما با خواندن دفترچه ی راهنمای مدلی که خریداری کرده اید به آسانی می توانید با دستگاه پخت و پز را شروع نمایید و طرز استفاده از مایکروویو ال جی را یاد بگیرید حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاد که دفترچه به چه زبانی می باشد معمولا تمامی دفترچه ها به زبان انگلیسی بوده و شما می توانید با کمک یک سری برنامه ها و ابزار های موجود آن را ترجمه نمایید.

نکات مهم هنگام خرید مایکروویو ال جی

ظرفیت دستگاه

ظرفیت های دستگاه به نوع مدل بستگی دارد و هر دستگاه دارای ظرفیت های متفاوت می باشند اما در برند ال جی معمولا ظرفیت های در نظر گرفته شده بین ۳۸ تا ۴۲ لیتر است ظرفیت کاملا بستگی به تعداد افراد یک خانواده دارد شما باید نسبت به تعداد اعضای خانواده خود ظرفیت مناسبی را برگزینید معمولا ظرفیت ۴۲ لیتر مناسب برای خانواده های ۳ تا ۵ نفره می باشد.

سیستم ایمنی

دستگاه باید دارای سیستم ایمنی باشد تا در صورت اتفاقات احتمالی از بروز هر گونه مشگل و خطر جلوگیری نماید سیستم ایمنی در یک دستگاه یکی از مزیت های مهم محسوب می شود این امکانات ایمنی شامل مواردی هم چون، دکمه قفل کودک، سیستم قطع خودکار، دکمه توقف عملیات، سیستم خاموشی خودکار و شیشه ایمن است.

صفحه نمایش

مایکروویو ال جی اکثر مدل هایی که تولید می کند دارای صفحه نمایش می باشد یکی دیگر از مزیت های خوب یک دستگاه داشتن صفحه نمایش است این مورد به شما کمک می کند تا اطلاعات و نحوه عملکرد دستگاه را در هر دقیقه چک نمایید این اطلاعات می تواند شامل زمان اتمام پخت، مقدار توان دستگاه و غیره باشد.

طرح و رنگ

این مورد کاملا بستگی به سلیقه، نوع چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه شما دارد رنگ هایی که این برند برای ساخت استفاده می کند سفید، مشکی، طوسی و نقره ای است که شما به جهت ست کردن آن با سایر لوازم آشپزخانه خود باید رنگ مورد نظر را خریداری نمایید همچنین طرح دستگاه بسیار مهم بوده که برند ال جی همواره در تمامی محصولات خود از طرح های بسیار زیبا استفاده کرده است.

امکانات دستگاه

اگر می خواهید دستگاه شما دارای بیشترین امکانات باشد باید بهترین مایکروویو ال جی در بازار را انتخاب نمایید اما در نظر داشته باشید هر چه امکانات دستگاه بیشتر باشد قیمت مایکروویو ال جی بیشتر خواهد شد این امکانات شامل داشتن تایمر، صفحه نمایش لمسی، تنظیم توان دستگاه، برنامه های پخت متنوع، جوجه گردان و غیره باشد.

مزایا و معایب مایکروویو ال جی

مزایا مایکروویو ال جی

طراحی شیک و با کیفیت

داشتن امکانات متنوع

داشتن امکانات ایمنی مناسب

ظرفیت های مختلف بالا

داشتن برنامه های پخت متنوع

امکانات آماده سازی غذا متنوع

معایب مایکروویو ال جی

قیمت بالا نسبت به رقبا

فاقد گارانتی معتبر به دلیل نبود نمایندگی

نتیجه گیری

مایکروویو ال جی یکی از بهترین و محبوب ترین برند هایی است که رضایت مشتری و محبوبیت بالایی بین خریداران دارد. این برند معتبر و معروف توانسته با ارائه محصولات با کیفیت همراه با امکانات و کارایی بالا جزو بهترین برندهای موجود در بازار باشد. اگر به دنبال یک دستگاه پخت و پز مناسب هستید می توانید برند ال جی را انتخاب نمایید.


۱. خرید مایکروویو ال جی مدل MH8265ِD/CIS

مایکروویو ال جی مدل MH8265ِD/CIS

مایکروویو ال جی ۸۲۶۵ نسل جدید این برند است که از قابلیت و قیمت خوبی برخودار می باشد این مدل دارای ظرفیت ۴۲ لیتری بوده که بسیار مناسب است از یک توان قدرتی ۱۲۰۰ واتی برخودار می باشد که باعث می شود پخت غذا درون دستگاه سریع انجام بگیرد.

دارای اینورتر هوشمند بوده که در کیفیت پخت پز تاثیر زیادی دارد از یک صفجه نمایش لمسی پرکابرد بسیار زیبا بهره می برد همچنین این دستگاه قابلیت آماده سازی غذا بصورت بخارپز، گریل کردن و یخ زدایی را دارد این دستگاه به خوبی با قابلیت پخت یکنواخت غذا ها را آماده می نماید و یکی از بهترین مایکروویو ال جی محسوب می شود.

مشخصات کلی

ظرفیت: ۴۲ لیتر
امکانات آماده سازی غذا: بخارپز، برنامه پخت، گریل، یخ‌زدایی
توان: ۱۲۰۰ وات
صفحه نمایش: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS

مایکروویو ال جی مدل MH8265CIS

مایکروویو ال جی نسبت به رقبای خود کیفیت مطلوب تری ارائه می دهد مدل ۸۲۶۵ دارای ۲۸ برنامه پخت متنوع است که کار شما را بسیار آسان می نمایید این مدل نیز قابلیت گریل کردن با قدرت ۱۰۰۰ وات را دارد که در سریع ترین زمان ممکن غذاهای شما را گریل می نماید.

از دیگر ویژگی های مهم این دستگاه می توان به صفحه نمایش لمسی با نشان دادن جزئیات پخت اشاره کرد همچنین دارای تنظیم زمان بوده که باعث می شود تا شما زمان دلخواه پخت رو را تعیین کنید قابلیت یخ زدایی غذا را نیز دارد که از دیگر مزیت های خوب آن به شمار می آید همچنین به جهت امنیت بیشتر مجهز به قفل کودک است.

مشخصات کلی

ظرفیت: ۴۲ لیتر
تعداد برنامه پخت: ۲۸ برنامه متنوع
توان: ۱۳۵۰ وات
قفل کودک: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا