لوازم برقی خانگی

بهترین مایکروویو جی پلاس + قیمت ۵ مدل جدید و پرفروش

بهترین مایکروویو جی پلاسبهترین مایکروویو جی پلاس جزو لوازم خانگی های کاربردی و محبوب است که می توان با آن انواع غذاهای خوشمزه و گریل شده را تهیه کرد. این برند معتبر ساخت کشور چین است اما توسط یک شرکت ایرانی اکثر قطعات آن ساخته می شود و جزو برند های داخلی محسوب می شود.

مایکروویو جی پلاس با داشتن امکانات بالا و همچنین طراحی بسیار شیک و مدرن توانسته دیدگاه خریداران زیادی را به خود جلب نماید. اگر می خواهید از این برند معتبر خرید خود را انجام دهید پیشنهاد ما به شما این است که در ادامه راهنمای خرید مایکروویو جی پلاس را مطالعه کنید.

قیمت مایکروویو جی پلاس چقدر است؟

قیمت های این دستگاه بنا بر عوامل متعددی مانند نوع مدل و امکانات کاربردی آن ها با یکدیگر متفاوت می باشند. اما این دستگاه ها قیمتی بین ۹ تا ۱۸ میلیون تومان از برند جی پلاس در بازار به فروش می رسند. انتخاب نوع مدل بستگی به سلیقه شما و همچنین قابلیت هایی که انتظار دارید می باشد و بودجه مالی شما هم تاثیر مستقیم برای انتخاب و خرید یک دستگاه دارد.

مشاهده قیمت بهترین مایکروویو ال جی پرفروش در بازار ۲۰۲۴

بهترین مدل مایکروویو جی پلاس کدام است؟

این سوال حتما برای شما هم قبل از خرید پیش خواهد آمد که چه مدل جزو بهترین های این برند هستند به همین منظور ما در ادامه بهترین مایکروویو جی پلاس در مدل های مختلف را قرار خواهیم داد سپس به بررسی و معرفی هر کدام خواهیم پرداخت تا با نقد و بررسی های ما شما بتوانید انتحابی درست و تجربه ی خوبی از خرید خود داشته باشید.

۱. مایکروویو جی پلاس مدل GMW – M425S

مایکروویو جی پلاس مدل GMW - M425S

مدل GMW – M425S یکی از بهترین مایکروویو جی پلاس است که نسبت به قیمت آن قابلیت های فراوانی به کاربر ارائه می دهد. ظرفیت دستگاه ۴۲ لیتری بوده و مناسب برای خانواده های پرجمعیت می باشد این دستگاه قادر است سه روش گریل، مایکرو و ترکیبی را انجام دهد.

از جمله عملکرد های مطلوب آن می توان به یخ زدایی مواد غذایی اشاره کرد که بسیار کاربردی است همچنین صفحه نمایش و منوی آن به شما امکان این را می دهد تا به دلخواه بتوانید زمان و توان دستگاه را تنظیم نمایید. توان دستگاه ۱۲۰۰ وات می باشد و سیستم هایی هم چون بو زدایی و سیستم خودکار بر اساس مواد غذایی به جهت پخت را نیز دارد.

مشخصات کلی

ظرفیت: ۴۲ لیتر
صغحه نمایش: دارد
تایمر: دارد
قفل کودک: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. مایکروویو جی پلاس مدل GMW-P349

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-P349

مدل GMW-P349 یکی دیگر از مایکروویو جی پلاس است که دارای امکانات بسیار متنوع و کامل می باشد و در کنار این امکانات از طراحی ظاهری بسیار شیک و مخاطب پسند برخودار است. ظرفیت دستگاه ۳۴ لیتر بوده و برای خانواده های ۲ تا ۴ نفره کاملا مناسب و ایده آل می باشد.

این دستگاه امکاناتی مناسبی شامل گریل، پخت ترکیبی، صفحه نمایش، تایمر پخت، تنظیم توان، پخت چند مرحله ای، سیستم فن بو زدایی، سیستم یخ زدایی، مجهز به پخت کانوکشن، مجهز به ۹ منوی خودکار، خشک زدایی و غیر را دارد که ارزش خرید دستگاه را بالا می برد.

مشخصات کلی

ظرفیت: ۳۴ لیتر
صفحه نمایش: دارد
نوع صفحه نمایش: LED
گریل: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. مایکروویو جی پلاس مدل GMW-P348S

مایکروویو جی پلاس مدل GMW-P348S

از بهترین مایکروویو جی پلاس که قیمت معقول نسبت به امکانات خود دارد مدل GMW-P348S می باشد. این دستگاه ۱۰ قابلیت پخت خودکار دارد که به کاربر هنگام پخت غذا کمک می کند داشتن تایمر به کاربر این امکان را می دهد تا پخت غذا را در یک تایم مشخص قرار دهد و به سایر کارای روزمره خود برسد.

منوی این دستگاه دارای تنظیمات دلخواه بوده که کاربر می تواند توسط این منو تنظیمات دلخواه خود را اعمال نماید. این دستگاه قابلیت پخت سریع را دارد که در مواقع ضروری می تواند در کمترین زمان غذای شما را آماده کند. از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به قفل کودک، پخت کانوکشن، پخت چند مرحله ای، سیستم فن بو زدایی و غیره نیز اشاره کرد.

مشخصات کلی

ظرفیت: ۳۴ لیتر
صفحه نمایش: دارد
نوع صفحه نمایش: LED
گریل: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب مایکروویو جی پلاس

یکی از نکات بسیار حائز اهمیت دانستن مزایا و معایب برندی است که ما می خواهیم محصولی از آن خریداری کنیم. به همین دلیل ما می خواهیم این مورد مهم برای مایکروویو را از برند جی پلاس  برای شما عزیزان شرح دهیم تا با دانستن نکات بیشتر خرید مطمعن تری داشته باشید.

مزایا مایکروویو جی پلاس

  • استفاده از طراحی زیبا و مدرن
  • قابلیت ها و تنظیمات کاربردی
  • داشتن برنامه های پخت متنوع
  • گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش
  • قیمت مناسب نسبت به رقبای خارجی
  • امکانات جانبی مناسب و کارآمد

معایب مایکروویو جی پلاس

پس از بررسی های لازم و همچنین نظر خریداران برخی معایب در برخی مدل ها دیده شده و بطور کلی نیست این معایب گفته شده به این شرح می باشند. صدای هشدار بالا در دستگاه، تولید بخار زیاد و مصرف بالا در هنگام گریل کردن این موارد در برخی مدل ها و برای چندین نفر از خریداران پیش آمده است و به شکل کلی برای همه یکسان نیست.

نکات مهم هنگام خرید مایکروویو جی پلاس

لازمه ی یک خرید موفق دانستن نکاتی است که به افراد کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. در ادامه ما تعدادی از موارد مهم که می تواند تاثیر بسزایی در خرید شما داشته باشد را توضیح خواهیم داد.

ظرفیت یکی از عوامل مهم برای خرید یک دستگاه است شما باید بدانید که مقدار ظرفیت را نسبت به افراد خانواده خود باید انتخاب کنید. برند جی پلاس در اغلب دستگاه های خود ۳۴ لیتر گنجایش را در نظر گرفته است که برای خانواده های ۳ تا ۵ نفر بسیار مناسب می باشد.

قابلیت پخت انواع غذا از دیگر نکات مهم برای خرید می باشد حتما به این موضوع دقت کنید که دستگاه انتخاب شده قابلیت پخت چند نوع غذا را دارد. تعداد برنامه پخت به شما این امکان را می دهد تا بتوانید غذا های بیشتر را آماده کنید همچنین باعث آسانی کار شما خواهد شد.

امکانات کاربردی بسیار مورد مهمی است و نباید از آن غافل شوید این امکانات به شما در تهیه انواع غذا کمک شایانی خواهد کرد این قابلیت ها شامل گریل کردن، یخ زدایی، پخت ترکیبی، جوجه گردان، صفحه نمایش، تایمر، قابلیت کنترل دما، گرم کن و غیره می باشد که بهترین مایکروویو جی پلاس تمامیه این قابلیت ها را دارد.

سوالات متداول کاربران قبل از خرید

مایکروویو جی پلاس خوبه؟

برند جی پلاس جزو برترین های بازار در رقابت با نمونه های داخلی و خارجی است و توانسته با تولید مدل های متنوع همراه با کیفیت بسیار بالا و امکانات کاربردی نزد کاربران معتبر و محبوب باشد.

مایکروویو جی پلاس ساخت کجاست؟

مایکروویو جی پلاس یک برند چینی است اما در حال حاضر تحت لیسانس ایران و در داخل تمامیه مراحل ساخت و قطعات آن صورت می گیرد که در چندین سال گذشته توانسته با تولید محصولات با کیفیت در بازار رقیب جدی سایر برند ها باشد.

نمایندگی مایکروویو جی پلاس کجاست؟

به دلیل ساخت دستگاه هایی که در داخل کشور انجام می شود برند جی پلاس در سراسر کشور دارای نمایندگی های رسمی همراه با گارانتی معتبر و همچنین خدمات پس از فروش عالی است.

نتیجه گیری

داشتن یک مایکروویو در هر خانه از اهمیت بالا برخودار است چرا که با کمک این دستگاه به سادگی می توان غذا های خوشمزه ای را در کمترین زمان ممکن آماده کرد. به همین دلیل اگر شما قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید با انتخاب بهترین مایکروویو جی پلاس این امر را محقق سازید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا