لوازم برقی خانگی

قیمت ۱۰ مدل جدیدترین و بهترین مدل چای ساز بوش

بهترین مدل چای ساز بوشبهترین مدل چای ساز بوش برای دم کردن یک چای خوش طعم بعد از کلی خستگی و کار از وسایل های ضروری است. همانطور که می دانید برند بوش جزو یکی از بهترین و معتبرترین برند های خوش نام جهان است که با تولید محصولات درجه یک و با کیفیت محبوبیت زیادی دارد.

بهترین چای ساز بوش با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و مطابق با خواسته کاربران ساخته می شوند. برای انتخاب یک چای ساز بوش اصل باید قبل از خرید نکانی در مورد این محصول کاربردی بدانید به همین جهت در ادامه مقاله با راهنمای خرید چای ساز بوش آشنا خواهید شد.

قیمت چای ساز بوش چقدر است؟

قیمت چای ساز بوش اصل آلمان در حال حاضر بین ۳ تا ۵ میلیون تومان در بازار و فروشگاه های معتبر اینترنتی به فروش می رسد. اغلب مدل هایی که برند بوش طراحی و تولید می کند دارای امکانات کاربردی و با کیفیت هستند به همین دلیل قیمت هایی نزدیک بهم دارند. معمولا تفاوت قیمت بین مدل های این برند بیشتر به دلیل میزان گنجایش و برخی از امکانات جانبی و طراحی در بدنه آن ها است.

مشاهده قیمت ۱۰ مدل بهترین چای ساز میگل + معایب و مزایا

جدیدترین مدل جای ساز بوش کدام است؟

انتخاب یک مدل جدید و بروز قطعا برای هر فردی مهم است چرا که مدل های جدید از ساخت و فناوری بهتر و بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر دارند. ما در ادامه ی همین مقاله قصد داریم تا جدیدترین چای ساز بوش که در بازار و همچنین فروشگاه های اینترنتی موجود هستند را برای شما عزیزان قرار دهیم تا شما بهترین مدل چای ساز بوش را خریداری نمایید.

۱. چای ساز بوش مدل TTA5603

چای ساز بوش مدل TTA5603

مدل ۵۶۰۳ یکی از بهترین مدل چای ساز بوش است که با داشتن امکانات کاربردی و ظاهری زیبا جلوه ی دکوراسیون آشپزخانه شما را چند برابر می کند. توان قدرت این دستگاه ۲۴۰۰ وات است که بسیار قدرتمند می باشد که با داشتن ظرفیت ۱٫۷ لیتر می تواند چای با طعم بسیار خوشمز را برای شما در سریع ترین زمان ممکن آماده نماید.

این مدل دارای یک فیلتر استیل ضد زنگ است که قابلیت تعویض نیز دارد که باعث جلوگیری از رسوب به داخل چایی می شود. جنس بدنه از استیل بسیار مقاوم ساخته شده و دارای سیستم حفاظتی در برابر گرم شدن بیش از حد است از دیگر قابلیت ها می توان به چرخش ۳۶۰ درجه، سیستم خاموشی خودکار، دکمه سوئیچ تنظیم هوا و غیره اشاره کرد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۲ از ۵ ۸۴ درصد ۴۴۷ عدد
محدوده ظرفیت قوری: ۰.۷ تا ۱.۰ لیتر
محدوده ظرفیت کتری: ۱.۵ تا ۲.۰ لیتر
جنس بدنه: استیل
طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. چای ساز بوش مدل TTA2201

چای ساز بوش مدل TTA2201

چای ساز بوش سفید از محبوب ترین مدل های این برند است که طرفداران زیادی دارد این مدل دارای یک چراغ نشانگر بوده که مقدار آب درون مخزن را می سنجد و پس از اتمام آب روشن می شود این قابلیت برای ایمنی بیشتر دستگاه تعبیه شده است. از دیگر مزیت های این دستگاه جوش آوردن آب در سریع ترین زمان و خاموش شدن بصورت خودکار می باشد.

اگر به دنبال بهترین چای ساز بوش هستید این مدل هم جزو بهترین محصولات این برند است که می تواند در زیبایی آشپزخانه و آسان کردن کار شما در دم کردن چایی بسیار تاثیر گذار باشد. این مدل دارای یک المنت حرارتی پنهان است که قابلیت تنظیمات خودکار برای گرم نگه داشتن آب را دارد این دستگاه خیلی جمع و جور ساخته شده و فضای خیلی کمی را اشغال می کند.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۱ از ۵ ۸۰ درصد ۴۱۴ عدد
جنس بدنه: پلاستیک
فیلتر تفاله گیر: دارد
طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. چای ساز بوش مدل TTA2010

چای ساز بوش مدل TTA2010

مدل ۲۰۱۰ یکی دیگر از بهترین مدل چای ساز بوش می باشد که با داشتن ظاهری بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است. چای ساز بوش قرمز از محبوب ترین مدل های این برند بوده که با داشتن قابلیت های کاربردی و عملکرد فوق العاد عالی توانسته رضایت بسیاری از خریداران را جلب نماید. قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه این امکان را به کاربر می دهد تا در هر جهتی که میخواهد دستگاه را چرخش دهد.

نشانگر سطح آب، سیستم گرم نگهدارنده، پایه استیل ضد زنگ، المنت حرارتی، قابلیت تغییر وضعیت از حالت گرم به حالت نرمال داشتن محفظه نگهدارنده سیم و غیره از امکانات کاربردی این مدل است که آن را تبدبل به یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل های برند بوش کرده است. جنس بدنه از پلاستیک ساخته شده اما بسیار مقاوم و در برابر گرمای بالا از استحکام مطلوب برخودار می باشد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۱ از ۵ ۸۲ درصد ۲۴۹ عدد
جنس بدنه: پلاستیک
ظرفیت: ۲ لیتر
محل قرار گیری: روی هم
چرخش ۳۶۰: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب چای ساز بوش

با دانستن مزایا و معایب این محصول از برند بوش قطعا خرید بهتری را تجربه خواهید کرد به همین دلیل در ادامه ما این موارد مهم را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا بتوانید در انتخاب خود تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

مزایا چای ساز بوش

  • کیفیت ساخت بسیار بالا
  • جوش آوردن آب در کمترین زمان ممکن
  • صرفه جویی در هزینه و زمان
  • طراحی زیبا و خوش دست بودن
  • امکانات ویژه کاربری متنوع
  • جنس بدنه بسیار مستحکم و با کیفیت

معایب چای ساز بوش

پس از بررسی های به عمل آمده و طبق تجربیات خریداران این محصول از برند بوش فاقد هرگونه معایبی که باعث مختل شدن دستگاه یا سایر مشکلات شود می باشد. اما یک نکته را باید بدانید که قیمت این محصول از برند بوش نسبت به سایر برند های دیگر مقداری گران تر است.

مشاهده ۲۰ مدل بهترین چای ساز برقی ایرانی و خارجی + قیمت

نکات مهم هنگام خرید چای ساز بوش

هنگام خرید باید به یک سری نکات توجه ویژه شود تا بهترین مدل چای ساز بوش را بتوانید خریداری نمایید. از جمله مواردی که باید به آن دقت کنید شامل جنس بدنه محصول، میزان ظرفیت آب، امکانات کاربردی، داشتن سیستم ایمنی، و میزان توان مصرفی دستگاه است. حتما زمان خرید به این نکات گفته شده دقت کنید تا بتوانید بهترین چای ساز بوش را انتخاب و سپس اقدام به خرید آن نمایید.

سوالات متداول کاربران قبل از خرید

انواع چای ساز بوش کدام است؟

چای ساز بوش در دو نوع صفحه دار و بدون صفحه موجود است که بیشترین مدل های آن بدون صفحه طراحی شده اند و محبوبیت بیشتری هم نزد خریداران دارند.

طرز استفاده از چای ساز بوش چگونه است؟

رابطه کاربری که برای تمامی مدل ها طراحی شده است بسیار آسان بوده و افراد به آسانی می توانند با تمامی مدل ها موجود کار کنند همچنین این محصولات در دو مدل پنل لمسی و دکمه طراحی شده ائد.

بهترین مارک چای ساز بوش کدام است؟

بهترین مدل چای ساز بوش دارای تعدادی از بهترین مارک ها است که برای خرید این مارک ها نیز پیشنهاد می شود چرا که بیشترین محبوبیت و فروش را نزد خریداران دارند به همین دلیل مارک های معرفی شده برای شما بهترین و مطمعن ترین گزینه برای خرید است.

  • چای ساز بوش مدل tta2201
  • چای ساز بوش مدل tta5883
  • چای ساز بوش مدل tta5603
  • چای ساز بوش مدل tta2010

نمایندگی چای ساز بوش کجاست؟

تنها نمایندگی این برند در استان تهران واقع شده است و همچنین دارای وبسایت و شماره تماس می باشند که کاربران می تواند با استفاده از این دو راه ارتباطی خدمات پس از فروش را دریافت کنند.

نتیجه گیری

برای دم کردن چای چه در خانه و چه در محل کار قطعا احتیاج به یک چای ساز بوش دارید به همین دلیل برای خرید و انتخاب بهترین چای ساز بوش باید نکاتی را می دانستید. ما در این مقاله نکات لازمی که برای شما مفید باشد را قرار دادیم تا بتوانید تجربه ی خوبی در خرید خود داشته باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا