لوازم برقی خانگی

بهترین پنکه ایستاده در بازار + ۵ مدل خارجی و ایرانی

بهترین پنکه ایستادهبهترین پنکه ایستاده برای استفاده در محیط های مختلف طراحی شده است چرا که قابلیت حمل و جابجای آسان دارد. پنکه های مدل ایستاده به شکلی طراحی شده اند که قابلیت تنظیم ارتفاع به اندازه دلخواه و چرخش ۱۸۰ را دارند که به خوبی فضای اطراف خود را پوشش می دهند.

امکانات و قیمت مناسب این نوع پنکه ها باعث شده است تا محبوبیت بالایی بین افراد جامعه داشته باشد. اگر شما هم قصد خرید این نوع مدل پنکه را دارید برای انتخاب و خرید بهتر در ادامه همین مقاله همراه ما باشید تا شما را با مارک های معتبر و پرفروش این محصول آشنا سازیم.

بهترین پنکه ایستاده در بازار کدامند؟

برند های مختلف باعث شده است تا خریداران در انتخاب این محصول کار دشواری داشته باشند. به همین جهت در ادامه ما تعدادی از بهترین پنکه ایستاده بازار را در برند های مختلف معرفی و بررسی خواهیم کرد تا شما انتخاب و خرید بهتری را تجربه کنید.


۱. پنکه پارس خزر مدل ۴۰۱۰

پنکه پارس خزر مدل 4010

پنکه ایستاده مدل ۴۰۱۰ برند پارس خزر جزو پنکه هایی است که توانسته با امکانات و کیفیت ساخت خوب محبوبیت بالایی برای فروش در بازار داشته باشد. این پنکه ایستاده دارای یک ریموت کنترل هوشمند است که از فواصل دور به شما امکان اعمال تنظیمات پنکه را می دهد. از دیگر ویژگی های بارز این مدل قدرت موتور آن می باشد که به خوبی محیط را با عملکرد بالا خنک می کند.

این نوع از برند پارس خزر یکی از بهترین پنکه ایستاده در میان مدل های مختلف بازار است که از قیمت و امکانات مناسب برخودار می باشد. قابلیت تنظیم ارتفاع در این نوع مدل به شما این امکان را می دهد تا در ابعاد مختلف ارتفاع آن را تنظیم نمایید. از دیگر قابلیت های این پنکه چرخش ۱۸۰ درجه است که می تواند محیط اطراف خود را پوشش دهد در کنار مزیت های بالایی که دارد از مصرف انرژی بسیار پایین برخودار می باشد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۲ از ۵ ۸۹ درصد ۲۰۴۱ عدد
گرید انرژی: A+
حداکثر توان مصرفی: ۶۰ وات
تعداد پره: سه پره
جنس پره: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. پنکه ویداس مدل VIR-8013

پنکه ویداس مدل VIR-8013

پنکه مدل vir-8013 ساخت برند معتبر ویداس است که با داشتن قدرت بالا از مصرف انرژی پایین بهره مند می باشد. با داشتن پنج پره و سرعت گردش ۱۴۰۰ دو در دقیقه پرتاب باد بسیار بالا و یکنواخت را انجام می دهد که باعث می شود تا هوای محیط خنک و تهویه شود. این محصول نسبت به سایر رقبای خود بسیار خوش قیمت بوده و از امکانات متنوع و کاربردی برخودار است.

این مدل فاقد ریموت کنترل و تایمر می باشد که از معایب آن به شمار می آید اما به دلیل قیمت مناسب و قدرت موتور بالا جزو پرفروش ترین محصولات است. قابلیت تنظیم دور موتور در سه حالت را دارد که شما نسبت به محیط خود می توانید آن را تنظیم نمایید همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع تا ۱۰۰ سانتی متر برای این مدل امکان پذیر بوده که از ویژگی های مثبت آن محسوب می شود.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خرید
۴٫۱ از ۵ ۷۸ درصد ۶۱۵ عدد
حداکثر توان مصرفی: ۷۰ وات
تعداد پره: پنج پره
جنس پره: پلاستیک
وزن: ۷۵۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. پنکه سه منظوره سانی مدل ۳۶۰۰ – DWS

پنکه سه منظوره سانی مدل 3600 - DWS

سانی یکی از بهترین برندهای حال حاضر در بازار است که به دلیل داشتن محصولات بسیار با کیفیت و با امکانات بالا محبوبیت چشمگیری بین خریداران دارد. این پنکه سه منظوره از قابلیت های فراوانی برخودار می باشد که ارزش خرید بالایی برای افراد دارد. این مدل از بهترین پنکه ایستاده حال حاضر در بازار است و انتخابی بسیار درست برای یک خرید است زیرا که نیاز کاربر را به خوبی برآورده می سازد.

از قابلیت های این پنکه تنظیم ارتفاع تا ۱۵۰ سانتی متر است که می تواند بسیار کاربردی باشد همچنین از ریموت برای کنترل از راه دور استفاده می کند که برای راحتی کاربر این امکان بسیار مهم است. از شش پره پلاستیکی با قدرت موتور بالا در سه حالت بهره می برد که درصد خنک کنندگی بالایی را فراهم می کند. اما اصلی ترین و مهم ترین ویژگی این مدل سه منظوره بودن آن می باشد که به سه صورت ایستاده، دیواری و رومیزی قابل استفاده است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۵ از ۵ ۹۴ درصد ۲۱ عدد
ابعاد: ۴۷x۴۷x۱۴۵ سانتی‌متر
حداکثر توان مصرفی: ۵۰ وات
حجم باددهی: ۶۲ متر مکعب بر دقیقه
تعداد پره: شش پره

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. پنکه تولیپس مدل SF-405R

پنکه تولیپس مدل SF-405R

پنکه برند تولیپس یکی دیگر از برند های می باشد که محصولات با کیفیت همراه با ویژگی های مطلوب به کاربر ارائه می دهد. این پنکه ایستاده دارای پایه های بلند و از ساختاری با کیفیت برخودار است که قابلیت های متنوعی را دارد. تایمر یکی از ویژگی هایی است که این نوع مدل دارد و قابلیت زمان بندی ۳۰ دقیقه تا ۱۰ ساعت را برای کاربر فراهم می کند که بسیار کاربردی می باشد.

داشتن نمایشگر دیجیتال LED از دیگر مزیت های این پنکه محسوب می شود همچنین دارای یک عدد لوله تلسکوپی به جهت تنظیم ارتفاع دلخواه دارد. این دستگاه مناسب برای استفاده در اتاق خواب و سالن های پذیرایی است و با داشتن ریموت این قابلیت را فراهم کرده است تا کاربر تنظیمات دلخواه را از راه دور انجام دهد. نحوه چرخش پنکه بصوره ۱۸۰ درجه بوده که به سمت راست و چپ بصورت خودکار تغییر جهت می دهد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۳٫۶ از ۵ ۷۴ درصد ۳۴ عدد
حداکثر توان مصرفی: ۶۰ وات
تعداد پره: پنج پره
جنس پره: پلاستیک
ریموت کنترل: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. پنکه تکنو مدل Te-9200

پنکه تکنو مدل Te-9200

پنکه برند تکنو یکی از بهترین پنکه ایستاده در میان سایر مارک های موجود در بازار بوده که با ارائه امکانات و قیمت مناسب گزینه مطلوبی برای خرید است. چرخش بصورت افقی در این پنکه باعث می شود تا محیط استفاده شده در آن کاملا تحت پوشش باددهی قرار بگیرد و گردش هوا یکنواخت شود. داشتن ریموت کنترل از ویژگی های این محصول بوده که استفاده را برای کاربر آسان تر می سازد.

قدرت ۱۰۰ واتی آن همراه با پنج پره پلاستیکی این امکان را می دهد تا عملکرد سرمایشی خوبی را داشته باشد. همچنین شما می توانید موتور آن را در سه حالت تنظیم نمایید که این مورد بستگی به نوع محیط و نیاز شما دارد. تایمر یکی دیگر از قابلیت های این کالا بوده که به شما اجازه می دهد تا ۷٫۵ ساعت زمان بندی برای خاموش شدن خودکار پنکه را بدهد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴ از ۵ ۷۱ درصد ۶۵ عدد
ابعاد ۵۰x۵۰x۱۵۰ سانتی‌متر
حداکثر توان مصرفی: ۱۰۰ وات
تعداد پره: پنج  پره
جنس پره: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


مشاهده بهترین پنکه دیواری + ۵ مدل خارجی و ایرانی ارزان

مزایا و معایب پنکه ایستاده

مزایا پنکه ایستاده

  • قابلیت حمل و جابجای آسان
  • قابل استفاده در اکثر محیط ها
  • قیمت مقرون بصرفه
  • کم مصرف در انرژی
  • امکانات و قابلیت های متنوع
  • استفاده از تکنولوژی بروز و هوشمند
  • باددهی یکنواخت و تهویه هوای محیط

معایب پنکه ایستاده

  • محدود بودن استفاده در محیط های بزرگ
  • خدمات پس از فروش ضعیف در برخی برند ها
  • نامناسب برای مناطق بسیار گرم و خشک

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی و بررسی ۵ مدل از بهترین پنکه ایستاده در برند های متنوع پرداختیم تا شما را در انتخاب و خریدی درست راهنمایی کنیم. امیدوارم توانسته باشیم با توضیحات و نکات گفته شده در مورد هر محصول انتخاب و خرید خوبی را برای شما رقم بزنیم.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا