لوازم برقی خانگی

۱۰ مدل بهترین پنکه دستی دخترانه، فانتزی، عروسکی و ارزان

بهترین پنکه دستیبهترین پنکه دستی جزو محبوب ترین مدل های پنکه است که مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک پنکه دستی همراه به شمار می آید. پنکه دستی کوچک ساخته می شود تا حمل آن آسان باشد شما می توانید هنگام بیرون رفتن یا مسافرت ها از این پنکه استفاده کنید.

پنکه دستی معمولا بصورت شارژی ساخته می شوند که این منبع شارژ از طریق تعویض یا شارژ باتری انجام می شود. داشتن پنکه از نوع دستی شما را در همه جا از گرمای آزار دهنده تابستان در امان می سازد در ادامه همین پست به راهنمای خرید پنکه دستی خواهیم پرداخت.

بهترین مارک پنکه دستی کدام است؟

شرکت های زیادی بهترین نوع پنکه دستی را تولید می کنند که از تنوع بالا برخودار هستند و هر مدل طراحی و ویژگی خاص خود را دارد. برای بررسی و معرفی بیشتر بهترین نوع پنکه دستی در ادامه همراه ما باشید.

۱. پنکه دستی مدل عروسکی شارژی

پنکه دستی مدل عروسکی شارژی

پنکه دستی عروسکی یکی از شیک ترین مدل های است که در بین بانوان محبوبیت بالایی دارد در کنار شیک بودن از کیفیت و عملکرد مناسب برخودار است. این پنکه دستی دخترانه دارای فقط یک حالت سرعت بوده و از سه پره پلاستیکی برای باددهی استفاده می کند.

یکی از بهترین پنکه دستی که از لحاظ قیمت و کیفیت مناسب می باشد این مدل است محصول از یک درگاه ارتباطی USB برخودار بوده که برای شارژ کردن آن استفاده می شود. همچنین این پنکه در رنگ های متنوع طراحی شده و شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را سفارش دهید.

مشخصات کلی

وزن: ۱۰۰ گرم
جنس بدنه: پلاستیک
مورد استفاده: سرمایش
کابل همراه: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. پنکه دستی جوی روم مدل JR-CY574

پنکه دستی جوی روم مدل JR-CY574

اگر به دنبال بهترین پنکه دستی شارژی هستید این مدل یکی از برترین پنکه دستی موجود در بازار است. از مزیت های این پنکه باید به تنظیمات سرعت آن اشاره کرد که دارای ۵ حالت مختلف است که به شما این امکان را می دهد تا قدرت خنک کنندگی دستگاه را بالا ببرید.

این پنکه دستی شارژی مجهز به درگاه ارتباطی USB Type-C است که به وسیله آن عمل شارژدهی انجام می گیرد. جنس پره ها  و بدنه از بهترین پلاستیک مرغوب ساخته شده که در برابر ضربه بسیار مقاوم است همچنین تعداد پره های تعبیه شده برای این محصول ۷ عدد می باشد.

مشخصات کلی

وزن: ۲۰۵ گرم
جنس بدنه: پلاستیک
تعداد پره: ۷ عدد
منبع تغذیه: شارژی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. پنکه همراه مدل Mi Diandi

پنکه همراه مدل Mi Diandi

پنکه mi diandi یک مدل بسیار شیک و مقاوم است از وزن سبک و ابعاد کوچک ساخته شده که قابلیت حمل آن بسیار آسان می باشد. طرح این پنکه دستی فانتزی است که زیبایی خاص خود را دارد و در چندین رنگ عرضه می شود همچنین قیمت مناسبی دارد.

باتری این مدل پنکه ۱۵۰۰ ملی آمپر است و با کابلی که همراه دارد می توانید به آسانی آن را پس از هر بار استفاده شارژ نمایید. یک چراغ LED در داخل پنه تعبیه شده که هنگام روشن شدن زیبایی آن را دو چندان می کند این پنکه دستی کیوت یکی از گزینه های خوب برای خرید است.

مشخصات کلی

نوع: شارژی
تعداد پره: ۴ عدد
جنس بدنه: پلاستیک
وزن: ۳۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. پنکه دستی مدل SQ 2184

پنکه دستی مدل SQ 2184

این مدل به دلیل طراحی بسیار زیبا و کیوت یکی از بهترین پنکه دستی است که فروش بالایی بین خریداران دارد. طرح فانتزی آن باعث شده تا چشم هر مخاطبی را به خود خیره نمایید همانطور که در تصویر می بینید این مدل دارای یک بند آویز گردنی برای نگهداری آن است.

دارای ۵ عدد پره پلاستیکی است و قابلیت تنظیم در دو سطح سرعتی را دارد و از قدرت خنک کنندگی مطلوبی برخودار است.  منبع تغذیه این محصول شارژی بوده و توسط کابل از طریق درگاه USB تعبیه شده برای آن شارژ می شود و تا ساعت ها قابلیت استفاده را دارد.

مشخصات کلی

جنس: نخ
طرح: ساده
آستین: بلند
نحوه بسته شدن: جلو بسته

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت پنکه دستی چقدر است؟

پنکه دستی ارزان بوده و نسبت به سایر پنکه های دیگر از قیمت بسیار پایین تری برخودار می باشند. علت ارزان بودن قیمت این نوع پنکه ها ابعاد کوچک، محدودیت در استفاده، پایین بودن امکانات است. در بازار قیمت این مدل پنکه ها بین ۲۰۰ هزار تومان تا حداکثر ۱ میلیون تومان می باشند که بستگی به برند و قدرت و سایر ویژگی آن دارد.

مشاهده بهترین پنکه رومیزی کوچک + ۵ مدل برتر بازار

مزایا و معایب پنکه دستی

مزایا پنکه دستی

  • قابلیت استفاده در بیرون و مسافرت ها
  • وزن سبک و حمل آسان
  • داشتن ابعاد کوچک
  • بسیار ارزان قیمت
  • استفاده در مناطق فاقد منبع برق
  • نحوه استفاده بسیار آسان

معایب پنکه دستی

  • عدم استفاده مداوم به دلیل اتمام باتری یا شارژ
  • میزان قدرت باددهی بسیار محدود
  • قابلیت های محدود

نکات مهم هنگام خرید پنکه دستی

جنس بدنه: بهترین پنکه دستی از جنس پلاستیک ساخته می شود باید دقت نمایید که پلاستیک استفاده شده در ساخت آن با کیفیت باشد. به دلیل کارایی که این نوع پنکه ها دارند و بیشتر در محیط بیرون استفاده می شوند اگر دارای جنس بدنه مناسب نباشند در صورت افتادن از دست شما امکان آسیب رسیدن به دتسگاه وجود دارد به همین دلیل به کیفیت جنس بدنه دقت نمایید.

میزان قدرت: معیار بعدی که در خرید باید دقت کنید میزان قدرت پنکه است دقت نمایید که پنکه انتخاب شده شما چند وات است. هر چقدر که مقدار وات آن بالا باشد از قدرت باددهی بیشتری برخودار خواهد بود پس در نتیجه میزان قدرت از اهمیت بالایی برخودار می باشد چرا که عملکرد سرمایشی بهتری خواهد داشت.

ظرفیت باتری: ظرفیت باتری بسیار حائز اهمیت است چرا که هر چقدر میزان ظرفیت باتری بالا باشد فعالیت پنکه بیشتر خواهد بود. اگر شما هم جزو افرادی هستید که از این نوع پنکه ها در خارج از خانه یا مسافرت ها استفاده می کنید حتما به ظرفیت باتری دقت نمایید. همچنین نوع باتری مهم بوده که در بازار به آسانی در صورت تعویض موجود باشد.

قابلیت ها: نکته ی آخری که باید به آن هنگام خرید توجه ویژه شود قابلیت هایی است که یک پنکه دارد. بهترین پنکه دستی باید دارای قابلیت های کاربردی باشد تا هنگام استفاده بیشترین بهره مندی را کاربر ببرد. این قابلیت ها می تواند شامل تنظیمات سرعت، تعداد پره ها، بند آویز گردنی، درگاه های ارتباطی و غیره باشد.

نتیجه گیری

داشتن یک پنکه دستی برای بیرون از خانه و مخصوصا مسافرت ها از لوازم های ضروری و کاربردی به حساب می آید. از آنجایی که با شروع شدن فصل بهار و تابستان هوا گرم تر می شود داشتن این محصول برای خنک کردن افراد در بیرون از خانه یک وسیله ی بسیار ارزشمند محسوب می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا