لوازم برقی خانگی

بهترین پنکه دیواری + ۵ مدل خارجی و ایرانی ارزان

بهترین پنکه دیواریبهترین پنکه دیواری جزو مدل هایی است که برای محیط هایی با متراژ پایین و نبود فضای کافی خریداری می شود. از این نوع پنکه به دلیل کوچک بودن و اشغال نکردن فضا در خانه و مراکز تجاری یا کارگاه های صنعتی کوچک استفاده می شود.

این مدل پنکه با داشتن پایه های مخصوص به انواع دیوارنصب می شود و با داشتن پنل و ریموت از راه دور قابلیت کنترل دارد. در ادامه مطلب به بررسی و راهنمای خرید چندین برند خواهیم پرداخت تا شما انتخابی درست و خرید خوبی را تجربه کنید.

بهترین مارک پنکه دیواری کدامند؟

این نوع پنکه دارای مارک های متنوعی است که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه ما به بررسی این محصول از برند های مختلف خواهیم پرداخت تا شما را با بهترین پنکه های دیواری آشنا نماییم.


۱. پنکه دیواری جی پاس مدل GF9604

پنکه دیواری جی پاس مدل GF9604

این مدل پنکه دیواری ساخت برند جی پاس است و از کیفیت بسیار مرغوب ساخته شده و دارای عملکرد عالی می باشد. نحوه چرخش این پنکه به دو حالت چپ و راست است که از قابلیت های آن محسوب می شود و از یک محافظ پره به جهت ایمنی بیشتر برخودار می باشد. از دیگر امکانات این نوع محصول می توان به تنظیمات سرعت اشاره کرد که شما در چندین حالت می توانید سرعت چرخش را تنظیم نمایید.

حداکثر توان مصرفی این دستگاه ۶۰ وات با گرید انرژی A+ است که بسیار کم مصرف می باشد و در مصرف انرژی صرفه جویی دارد. جنس پره ها از پلاستیک درجه یک ساخته شده و تعداد پره ها سه عدد است که از عملکرد پرتاب بادهی مناسب برخودار می باشد. همچنین دارای ابعادا ۲۱x۵۲x۵۲ است که مناسب برای محیط هایی می باشد که از فضای بالایی برخودار نیستند این مدل یکی از بهترین پنکه دیواری از برند جی پاس است.

مشخصات کلی

گرید انرژی: A+
نحوه چرخش پنکه: به چپ و راست
حداکثر توان: مصرفی ۶۰ وات
تعداد پره: سه عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. پنکه ارشیا مدل ۲۳۱۱

پنکه ارشیا مدل 2311

این پنکه ساخت شرکت ارشیا است و از نوع کنترل دار می باشد این دستگاه بسیار کوچک طراحی شده و یک گزینه مناسب برای استفاده در اتاق یا محیط های کوچک است. قدرت موتور این کالا ۷۵ وات می باشد و باددهی مطلوبی را انجام می دهد. شما می توانید این پنکه را می توانید در سه حالت سرعتی تنظیم نمایید که تا شعاع ۵ متری را به خوبی پوشش می دهد.

این کالا مانند دیگر مدل ها قابلیت چرخش به سمت راست و چپ را دارد و مجهز به یک تایمر می باشد که به دلخواه می توانید زمان خاموشی آن را تنظیم نمایید. از دیگر ویژگی های این محصول وزش ریتمیک می باشد که باعث ایجاد باد ملایم می شود. این پنکه با داشتن امکانات مناسب و همچنین قدرت موتور مطلوب یک گزینه ارزشمند برای خرید شما است.

مشخصات کلی

حداکثر توان مصرفی: ۷۵ وات
سرعت گردش پروانه: ۱۲۰۰ در دقیقه
تعداد پره: ۳ عدد
جنس پره: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. پنکه تایفون مدل F65wt دیواری

پنکه تایفون مدل F65wt دیواری

برند تایفون بیشتر محصولات صنعتی با ابعاد بزرگ تولید می کند که این مدل یکی از پنکه های نوع دیواری با ابعاد ۸۵x۵۰x۷۰ سانتی‌متر بوده که نسبتا برای فضا هایی با متراژ بالا ساخته شده است. ۲۶۰ وات توان موتور همراه با پر هایی از جنس فلز باعث شده تا این پنکه عملکرد باددهی بسیار بالا داشته باشد و مناسب برای استفاده در کارگاه ها، مراکز تجاری و خانه هایی با متراژ بزرگ را به خوبی پوشش می دهد.

این مدل پنکه دیواری قوی تایفون یکی از بهترین پنکه دیواری می باشد که در بازار به فروش می رسد اما باید در نظر گرفت که قیمت بسیار بالایی دارد و بیشتر برای محیط هایی با متراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. مقدار حجم باددهی در دقیقه ۲۰۰ متر معکب است و عملکر سرمایشی فوق العاده ای را ایجاد می کند اگر محیطی با میزان ابعاد بالا دارید این نوع پنکه دیواری بزرگ و بسیار مناسب است.

مشخصات کلی

حداکثر توان مصرفی: ۲۶۰ وات
حجم باددهی: ۲۰۰ متر مکعب بر دقیقه
تعداد پره: سه پره
جنس پره: فلز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. پنکه جی پاس مدل GF9483N

پنکه جی پاس مدل GF9483N

برند جی پاس یکی از عمده شرکت هایی است که پنکه هایی از نوع دیواری تولید می کند و کیفیت قابل قبولی نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. این مدل از برند جی پاس دارای ابعادی متوسط و مناسب برای اتاق خواب و محل کار می باشد و خنک  کنندگی مطلوبی دارد. توان دستگاه ۶۰ وات است که از قدرت بالا برخودار می باشد و هنگام کار کردن صدای کمی تولید می کند.

از قابلیت های این مدل می توان به چرخش ۳۶۰ درجه  اشاره کرد و بصورت خودکار به چپ و راست گردش می کند. تعداد پره های تعبیه شده برای این پنکه دیواری ۵ عدد بوده که از جنس پلاستیک ساخته شده است به دلیل تعداد بالای پره های آن باددهی بصورت یکنواخت محیط را پوشش می دهد. اگر دنبال پنکه  جمع  و جور هستید و محیط کوچکی دارید این مدل یک گزینه مناسب برای خرید است.

مشخصات کلی

ابعاد: ۵۰x۵۰x۲۰ سانتی‌متر
تعداد پره: ۵ عدد
جنس پره: پلاستیک
وزن: ۳۰۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. پنکه دیواری جی پاس مدل GF9479N

پنکه دیواری جی پاس مدل GF9479N

یکی از بهترین پنکه دیواری که دارای قدرت مناسب همراه با قیمتی معقول است این مدل از مارک جی پاس است. تعداد پره های به کار رفته شده درون پنکه پنج عدد می باشد و از جنس پلاستیک ساخته شده که به خوبی عمل باددهی و تهویه هوا را انجام می دهد. توان قدرتی دستگاه حداکثر ۶۰ وات است که قدرت و مصرف انرژی مناسبی دارد و در هزینه نیز صرفه جویی می شود.

از قابلیت ها این پنکه می توان به ریموت کنترل اشاره کرده که به کاربر این اجازه را می دهد تا از راه دور تنظیمات دلخواه خود را اعمال کند. سرعت گردش پروانه ۱۱۰۰ دور در دقیقه است که باعث می شود تا پرتاب باد مناسب تا شعاع حداقل ۵ متری را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این مدل تنظیم سرعت، داشتن تایمر زمان بندی ۷٫۵ ساعته، دکمه های لمسی و نمایشگر دیجیتال است.

مشخصات کلی

حداکثر توان مصرفی: ۶۰ وات
تعداد پره: ۵ عدد
جنس پره: پلاستیک
سرعت گردش پروانه: ۱۱۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


مشاهده بهترین پنکه سقفی جدید، مدرن، لوستری، سلطنتی، چراغ دار

مزایا و معایب پنکه دیواری

مزایا پنکه دیواری

  • عدم اشغال فضا در محیط مربوطه
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • نصب و راه اندازی آسان
  • مناسب برای محیط هایی با فضای کوچک
  • خنک کنندگی مطلوب در ابعاد محدود
  • قیمت بسیار مناسب

معایب پنکه دیواری

  • قدرت و خنک کنندگی پایین
  • نامناسب بودن برای فضای های بسیار بزرگ
  • صدای بلند در صورت نصب نامناسب

نتیجه گیری

ما در این مقاله به ۵ مدل از بهترین پنکه دیواری موجود در بازار پرداختیم تا در انتخاب شما عزیزان کمک شایانی کرده باشیم. شما با مطالعه و بررسی هر کدام از برند های موجود می توانید خریدی بصرفه و هوشمندانه داشته باشید.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا