لوازم برقی خانگی

قیمت بهترین چرخ گوشت بوش اصل آلمان + ۱۰ مدل پرفروش

چرخ گوشت بوشچرخ گوشت بوش یکی از بهترین برندهای خارجی است که محبوبیت بالایی در سراسر جهان دارد. این لوازم خانگی از لوازم های ضروری در هر آشپزخانه ای است چرا که هنگام آشپزی برای چرخ کردن انواع مواد غذایی به کار گرفته می شود، درنتیجه کار آشپزی را برای خانم های خانه دار آسان می سازد.

بهترین چرخ گوشت بوش از لحاظ قدرت و کیفیت سطح بالاتری نسبت به سایر برندها دارد اما باید در نظر گرفت که چرخ گوشت بوش قیمت بالاتری نیز دارد. برای اینکه بتوانید یک چرخ گوشت بوش اصلی خریداری نمایید باید اطلاعات مفیدی داشته باشید به همین دلیل در ادامه با راهنمای خرید چرخ گوشت بوش آشنا خواهید شد.

قیمت چرخ گوشت بوش چقدر است؟

چرخ گوشت بوش اصل آلمان در مدل های متنوع تولید و برای فروش به بازار عرضه می شود. در تولید هر مدل از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و قابلیت های مطلوبی را به کاربر ارائه می دهد. بطور کلی برند بوش نسبت به سایر برند های دیگر محصولات گران قیمت تری دارد ولی باید در نظر گرفت که محصولات ارائه شده توسط این برند بسیار با کیفیت و قدرتمند هستند. قیمت های هر مدل به دلیل داشتن قابلیت های متنوع با یکدیگر متفاوت است که شما باید نسبت به بودجه مالی و متناسب با نیاز خود اقدام به خرید نمایید.

  • قیمت چرخ گوشت بوش اصل آلمان از ۵ میلیون تومان تا ۱۴ میلیون تومان
  • قیمت چرخ گوشت بوش تمام استیل از ۷ میلیون تومان تا ۱۴ میلیون تومان
  • قیمت چرخ گوشت بوش ۳۸۰۰ وات از ۱۰ میلیون تومان تا ۱۳ میلیون تومان
  • قیمت چرخ گوشت بوش ۳۰۰۰ وات از ۷ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان
  • قیمت چرخ گوشت بوش ۳۵۰۰ وات از ۸ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون تومان
مشاهده قیمت ۴۳ مدل چرخ گوشت پرقدرت و محبوب ایرانی و خارجی ۱۴۰۳

بهترین مدل چرخ گوشت بوش کدامند؟

چرخ گوشت بوش مدل های متنوعی را تولید و به فروش می رساند، برای اینکه بتوان بهترین چرخ گوشت بوش را خریداری کرد باید معیارهایی را در نظر گرفت. این معیار ها شامل ویژگی ها، نظرات و میزان رضایت خرید مشتریان از یک مدل است. انتخاب بهترین مدل به شما امکانات و قابلیت های مناسبی را ارائه می دهد و در نتیجه باعث می شود تا کار آسان تری در چرخ کردن انواع مواد غذایی داشته باشید.

  • چرخ گوشت بوش مدل mfw68660
  • چرخ گوشت بوش مدل mfw68680
  • چرخ گوشت بوش مدل mfw67440
  • چرخ گوشت بوش مدل mfw66020
  • چرخ گوشت بوش مدل mfw68640

پرفروش ترین مدل چرخ گوشت بوش کدام است؟

مدل های پرفروش همیشه جزو بهترین مدل ها هستند چرا که مقدار رضایت مشتریان و تعداد خرید آنان از این محصولات بالا می باشند. کیفیت و کارایی در این دستگاه ها باعث شده است تا محبوبیت زیادی در بین خریداران داشته و در نتیجه از فروش بالا برخودار باشند. اگر می خواهید از برند بوش خرید خود را انجام دهید بهتر است که انتخاب خود را از میان محصولات پرفروش برگزینید. در ادامه برای شما عزیزان تعدادی از مدل های محبوب و پرفروش را قرار خواهیم داد تا خرید بهتری را تجربه نمایید.


۱. خرید چرخ گوشت بوش مدل MFW68660

چرخ گوشت بوش مدل MFW68660

این دستگاه یکی از بهترین چرخ گوشت بوش حال حاضر در بازار می باشد که دارای موتوری قدرتمند با جنس بسیار با کیفیت است. جنس تیغه های این مدل از استیل بسیار برنده ساخته شده و مواد غذایی را با دقت بالا چرخ می گیرد در کنار تیغه های بسیار برنده توان قدرتمندی را نیز ارائه می دهد.

این دستگاه قابلیت سوسیس ساز و کبه ساز را نیز دارد که به شما امکان تهیه انواع غذاهای فست فود را می دهد. این مدل دارای پایه های ضد لغزش است که باعث می شود تا هنگام کار کردن دستگاه دچار لغزندگی نشود و با دقت بالا مواد غذایی را چرخ بگیرد.

مشخصات کلی

جنس تیغه: استیل
توان: ۲۲۰۰ وات
میزان خروجی: ۴۳۰۰
سوسیس ساز: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

چرخ گوشت بوش مدل MFW66020

این چرخ گوشت بوش از مدل های خوش قیمت همراه با قابلیت های بسیار مناسب است که محبوبیت بالایی بین خریداران دارد. تهیه سوسیس و کبه با این دستگاه امکان پذیر است و به آسانی شما می توانید به تهیه این مواد غذایی بپردازید. این مدل یکی از بهترین چرخ گوشت بوش در میان مدل های متنوع این برند است.

این دستگاه از قدرت بالایی برخودار است که می تواند حجم زیادی گوشت را چرخ کرده و برای شما آماده نماید. تیغه استفاده شده در این مدل بسیار برنده و با کیفیت می باشد، همچنین این دستگاه دارای دیسک های خروجی مختلف است که باعث می شود مواد غذایی در سایز های مختلف چرخ گرفته شود.

مشخصات کلی

توان: ۱۸۰۰ وات
جنس تیغه: استیل
سوسیس ساز: دارد
کبه ساز: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


مزایا و معایب چرخ گوشت بوش

چرخ گوشت بوش مانند سایر برند های دیگر دارای معایب و مزایایی است که برای خرید از این برند باید این موارد را به خوبی بدانید تا با خیالی آسوده تر خرید خود را انجام دهید در ادامه ما به مزایا و معایب این برند خواهیم پرداخت.

مزایا چرخ گوشت بوش

  • جنس بدنه بسیار با کیفیت
  • توان قدرتی بالا در چرخ کرئن
  • تنوع در امکانات آماده سازی غذا
  • با کیفیت بودن قطعات داخلی
  • دارای ویژگی های مناسب
  • استفاده از بهترین جنس استیل در ساخت

معایب چرخ گوشت بوش

  • قیمت بالا محصولات
  • نبود نمایندگی کافی در سراسر کشور
مشاهده قیمت بهترین مدل چرخ گوشت پارس خزر + ۱۰ مدل قدرتمند

نکات مهم هنگام خرید چرخ گوشت بوش

جنس بدنه: جنس بدنه های این محصول از پلاستیک و استیل درجه یک ساخته شده است و بهترین کیفیت بدنه را به خریداران ارائه می دهد در برخی از مدل ها جنس بدنه تماما استیل می باشد.

جنس تیغه: تیغه یکی از مهم ترین لوازم های این دستگاه چرخ کننده می باشد. مدل هایی که برند بوش به مشتریان خود ارائه می دهد تماما از تیغه هایی با جنس استیل ضد زنگ است.

میزان خروجی: میزان خروجی یک دستگاه هر چقدر بالاتر باشد شما در دقیقه مواد غذایی بیشتری را می توانید چرخ بگیرید در مدل های بوش این میزان بین ۲۰۰۰ تا ۴۲۰۰ گرم است.

امکانات متنوع: داشتن امکاناتی از قبیل شبکه های مختلف، سیستم چرخش معکوس و قطع خودکار، پایه ضد لغزش، سوسیس ساز، کبه ساز، محفظه جمع کننده سیم، تنظیمات سرعت و غیره به شما در هنگام استفاده از دستگاه کمک زیادی می کند.

سوالات متداول مهم قبل از خرید

چرخ گوشت بوش ساخت کجاست؟

چرخ گوشت بوش ساخت کشور آلمان است که از چندین دهه گذشته تا به امروز توانسته محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه نماید.

نمایندگی چرخ گوشت بوش کجاست؟

تنها نمایندگی که این برند در حال حاضر در ایران دارد در استان تهران واقع شده است.

کیفیت چرخ گوشت بوش خوبه؟

از بهترین برندهای حال حاضر در بازار برند بوش است که محصولات بسیار با کیفیت را ارائه می دهد.

طرز استفاده از چرخ گوشت بوش؟

هر کدام از مدل های موجود در بازار دارای یک عدد دفترچه راهنما هستند که کاربر می تواند از آن برای راه اندازی دستگاه استفاده کند.

نتیجه گیری

دستگاه چرخ کننده گوشت از ضروریات هر خانه ای می باشد، این لوازم خانگی بسیار پرکاربرد در امر آشپزی است و خرید آن برای هر خانم خانه داری توصیه می شود. چرخ گوشت بوش از بهترین برند های حال حاضر در بازار است که می تواند به خوبی نیازهای شما را هنگام آشپزی رفع نماید.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا