دکوراتیو

قیمت بهترین کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون و پذیرایی

کاغذ دیواری سه بعدیکاغذ دیواری سه بعدی به جهت زیبا سازی بهتر دیواری های داخلی خانه مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که می دانید ساختار و زیبایی دکوراسیون داخلی خانه بسیار حائز اهمیت است از این رو به جهت زیباتر شدن دیواری های داخلی خانه از بهترین کاغذ دیواری سه بعدی استفاده می شود. این کاغذ ها در رنگ ها و طرح های متنوع ساخته می شوند.

دیواری های داخلی خانه در زیبایی دکوراسیون در اولویت اول قرار دارند به همین جهت افراد به جای رنگ آمیزی دیوار ها از کاغذ برای تزئین آن استفاده می کنند. قیمت کاغذ های تزئینی نسبت به رنگ آمیزی بصرفه تر بوده و نصب آن ها به دیوار آسان تر می باشند. برای انتخاب بهتر این کاغذ های تزئینی در ادامه راهنمای خرید کاغذ دیواری سه بعدی را مطالعه نمایید.

انواع کاغذ دیواری سه بعدی کدامند؟

کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون

این مدل بصورت یک تکه بوده و انتخاب طرح و رنگ مورد نظر باید مطابق با دکوراسیون خانه شما و همچنین سلیقه خود شما باشد معمولا در پشت تلویزیون از طرح های طبیعت مانند گل، جنگل، آبشار استفده می شود همچنین قیمت کاغذ دیواری سه بعدی پشت تلویزیون به دلیل یک تکه بودن بالا می باشد.

کاغذ دیواری سه بعدی پذیرایی

برای سالن پذیرایی از تعداد تکه های بیشتر کاغذی استفاده می شود و معمولا از رنگ های تیره و سفید که برای سالن پذیرایی مناسب تر هستند استفاده می شود طرح های مناسب سالن پذیرایی می تواند هر طرحی باشد اما باید با سایر لوازم دکوراسیون ست شود.

کاغذ دیواری سه بعدی اتاق خواب

در اتاق خواب از کاغذ دیواری سه بعدی با طرح های فانتزی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند این طرح های فانتزی می تواند شامل آسمان، اکواریوم ماهی، کره ی زمین، ستاره و ماه، دریا و غیره باشند که این مورد به سلیقه شما بستگی دارد.

مشاهده خرید کاغذ دیواری چسب دار ارزان + قیمت ۴۶ مدل ساده و شیک

پرفروش ترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی کدام است؟

کاغذ های تزئینی دیواری دارای طرح های بسیار متنوع هستند و اکثر طرح ها پرفروش می باشند اما طرح کاغذ دیواری سه بعدی که در بازار نسبت به بقیه طرح ها فروش بیشتری داشته است طرح های سه بعدی است که از گل های برجسته  بسیار زیبا با رنگ طلایی در این کاغذ ها استفاده شده است همچنین از لحاظ رنگ بندی کاغذ دیواری سه بعدی سفید نسبت به رنگ های دیگر بیشترین فروش را در بازار داشته است.

بهترین طرح کاغذ دیواری سه بعدی کدام است؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که بیشترین طرح های کاغذ ای که در دکوراسیون خانه ها استفاده می شود چه طرح هایی هستند. ما در ادامه به شما این طرح ها را معرفی خواهیم کرد تا شما بتوانید بهترین کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب کرده و خریداری نمایید طرح هایی که در ادامه قرار خواهیم داد بیشترین طرح هایی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند.

  • کاغذ دیواری سه بعدی کلاسیک
  • کاغذ دیواری سه بعدی اسپرت
  • کاغذ دیواری سه بعدی ساده
  • کاغذ دیواری سه بعدی آینه ای
  • کاغذ دیواری سه بعدی فانتزی
  • کاغذ دیواری سه بعدی برجسته

۱. خرید کاغذ دیواری سه بعدی مدل ۲۳۱۸۰۲۱

کاغذ دیواری مدل 2318021

این مدل دارای چاپ با کیفیت بوده و از جنس کنواس کره ای تولید شده است طرح بسیار زیبا و واقعی دارد که چشم هر مخاطبی را به خود خیره می کند. مناسب برای استفاده در اتاق خواب و سالن پذیرایی می باشد از ویژگی های مهم آن مقاوم در برابر نور خورشید است که باعث می شود تا طرح چاپ شده آن کم رنگ نشود. همچنین قابلیت شستشو را نیز دارد که از دیگر قابلیت های خوب آن محسوب می شود.

مشخصات کلی

کاربرد: مسکونی، اداری، فانتزی
مقاوم در برابر تابش نور آفتاب: بله
قابلیت شستشو: دارد
تعداد تکه: چهار تکه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید کاغذ دیواری سه بعدی کد ۱۶۳۳۴۷۸۲

کاغذ دیواری سه بعدی کد 16334782

این کاغذ دیواری سه بعدی مناسب برای استفاده در پشت تلویزیون است و دارای طرح بسیار زیبای گل می باشد. همان طور که در عکس کاغذ دیواری سه بعدی مشاهده می کنید جذابیت و شیک بودن آن بسیار به چشم میخورد و همین باعث می شود تا زیبایی دکوراسیون خانه چندین برابر شود. از قابلیت های این محصول می توان به مقاوم بودن در برابر نور خورشید و همچنین قابلیت شستشو اشاره کرد این مدل از بهترین کاغذ دیواری سه بعدی است.

مشخصات کلی

کاربرد: مسکونی، اداری، فانتزی
مقاوم در برابر نور آفتاب: بله
قابلیت شستشو: بله
تعداد تکه: چهار تکه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


قیمت کاغذ دیواری سه بعدی چقدر است؟

کاغذ دیواری سه بعدی از قیمت های مختلفی در بازار موجود است این قیمت ها نسبت به طرح، رنگ، تعداد تکه متراژ کاغذ بستگی دارد. قیمت کاغذ در ابتدا با متراژ سنجیده می شود یعنی بستگی به اندازه ی محیطی دارد که شما می خواهید کاغذ تزئینی نصب نمایید. هر چقدر که اندازه محیط مربوطه بزرگ تر باشد قطعا قیمت کاغذ هم بیشتر خواهد شد بعد از متراژ طرح، رنگ و تعداد تکه های کاغذ تزئینی بر روی قیمت تاثیر گذار خواهم بود.

مزایا و معایب کاغذ دیواری سه بعدی کدامند؟

مزایا و معایب این کاغذ طرح دار دکوراسیون را می خواهیم نسبت به رنگ برای شما شرح دهیم. قبل از خرید دانستن مزایا و معایب این محصول به شما این امکان را می دهد که بهترین انتخاب را داشته باشید و دکوراسیون خانه خود را زیباتر سازید.

مزایا کاغذ دیواری سه بعدی

  • داشتن عمر طولانی
  • کیفیت بالا نسبت به رنگ
  • تنوع در طرح ها
  • نصب آسان توسط نصاب
  • قیمت مقرون بصرفه
  • زیبا سازی دکوراسیون تا چندین برابر

معایب کاغذ دیواری سه بعدی

  • زیر سازی مناسب دیوار ها به جهت نصب
  • فاقد قابلیت شستشو در برخی مدل ها
  • ضعیف بودن در برابر نور خورشید و ضربه در برخی مدل ها

نکات مهم هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی

اندازه: در ابتدا باید بدانید که چه اندازه ای لازم دارید به همین جهت باید محیط مربوطه را متر کرده سپس به اندازه ای که می خواهید خرید نمایید.

رنگ و طرح: رنگ و طرح نسبت به سلیقه خود و همچنین نوع دکوراسیون خانه ای که دارید باید انتخاب و خریداری کنید.

ویژگی نظافتی: از مهم ترین معیار ها برای انتخاب یک کاغذ دیواری سه بعدی قابلیت شستشو و نظافت آسان آن می باشد.

ویژگی مقاومتی: کاغذ دیواری سه بعدی جدید از ویژگی های مفاومتی هم چون مقاوم در برابر نور خورشید، آب، رطوبت، ضربه، خط و خش هستند.

کیفیت: از مهم ترین نکته ای که قبل از خرید می توان برای بهترین کاغذ دیواری سه بعدی اشاره کرد کیفیت جنس آن است که باید به آن دقت نمایید.

نتیجه گیری

فراهم کردن یک دکوراسیون داخلی زیبا به خانه ی شما حس خاص بودن و جذابیت را برای هر مخاطب ومهمانی به وجود می آورد و باعث می شود تا خانه ای بسیار شیک و مدرن داشته باشید. امروزه با استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی این کار بسیار آسان شده است. شما با خرید این کاغذ های تزئینی می توانید دکوراسیون خانه خود را بسیار جذاب و شیک طراحی نمایید.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا