لوازم برقی خانگی

بهترین کولر آبی آزمایش + بررسی ۱۰ مدل برتر

بهترین کولر آبی آزمایشبهترین کولر آبی آزمایش از برند های معتبر ایرانی است که چندین دهه در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. با نزدیک شدن به فصل تابستان گرمای هوا افزایش پیدا می کند به همین دلیل برای حنک نگه داشتن محیط خود باید به دنبال خرید یک کولر آبی با کیفیت و پر قدرت باشید.

برند آزمایش دارای مدل ها و انواع های مختلفی از کولر آبی است که بسیار مناسب برای گذراندن گرمای فصل تابستان می باشد. در ادامه ی همین مطلب ما به بررسی و راهنمای خرید محصولات این برند برای شما عزیزان پرداخته ایم تا شما انتخاب و خرید خوبی داشته باشید.

بهترین مدل کولر آبی آزمایش کدامند؟

کولر های برند آزمایش از کیفیت ساخت بالا برخودار می باشند و خنک کنندگی مطلوبی دارند. در ادامه ما بهترین مدل های این برند را قرار خواهیم داد و به بررسی و تحلیل آن ها خواهیم پرداخت تا شما عزیزان آشنایی کافی برای انتخاب مدل مورد نظر خود را داشته باشید.


۱. کولر آبی ۸۰۰۰ آزمایش مدل AZ-8000

کولر آبی 8000 آزمایش مدل AZ-8000

این مدل کولر از برند آزمایش دارای حجم  ۸۰۰۰ فوت مکعب در دقیقه است که به آسانی می تواند تا یک محیط ۱۲۰ متری را خنک نمایید. کیفیت در ساخت و عملکرد سرمایشی این کولر باعث می شود تا شما تابستانی با آسایش را سپری نمایید و از خنک کنندگی این مدل لذت ببرید. ابعاد این کولر بزرگ می باشد و بیشتر در پشت بام ها نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از بهترین کولر آبی آزمایش این نوع بوده که دارای وزنی ۷۹ کیلوگرمی می باشد و کاملا استاندارد ساخته شده است. جنس بدنه از بهترین ورق گالوانیزه ساخته شده و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. از دیگر مزیت های این مدل مجهز بودن آن به موتور CRS دو خازنه با عملکر بسیار بالا است که باعث خنک کنندگی مطلوب می شود.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴ از ۵ ۷۹ درصد ۲۵ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۸۰۰۰
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت
قدرت موتور: ۳/۴ (hp)اسب‌ بخار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. کولر آبی ۶۰۰۰ آزمایش مدل AZ-600

کولر آبی 6000 آزمایش مدل AZ-600

قیمت ارزان این کولر نسبت به مدل های دیگر در بازار باعث شده است تا فروش خوبی داشته باشد. این مدل یکی دیگر از مدل های برند آزمایش است که از پمپ و موتور قدرتمند موتوژن استفاده می کند و عملکرد خنک کنندگی بالایی برای کاربر به ارمغان می آورد. جنس بدنه از ورق ضخیم گالوانیزه ساخته و طراحی شده که در برابر شدت گرما و رطوبت بسیار مقاوم است.

این مدل جزو بهترین کولر آبی آزمایش محسوب می شود که قادر است تا سرمایش مناسبی برای محیطی با متراژ ۷۰ تا ۹۰ متر مربع را پوشش دهد. ظرفیت هوادهی این کولر بین ۳۴۱۰ تا ۵۸۰۰ متر مکعب بر ساعت می باشد که برای متراژ گفته شده مناسب است. اگر به دنبال خرید یک کولر با قیمت و عملکرد مناسب هستید این مدل می تواند خواسته شما را برآورده سازد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۱ از ۵ ثبت نشده ۸ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۶۰۰۰
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰-۲۴۰ وات ولت
قدرت پمپ: ۱.۶ اسب بخار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. کولر آبی ۵۵۰۰ آزمایش مدل AZ-6000

کولر آبی 5500 آزمایش مدل AZ-6000

کولر آبی آزمایش مدل AZ-6000 از گزینه های بسیار مناسب برای خریدمی باشد و مناسب برای استفاده در یک محیط ۵۰ تا ۸۰ متری است. این مدل برای ایمنی بیشتر کاربران به یک کلید محافظت از جان مجهز می باشد که از ویژگی خوب آن محسوب می شود. ابعاد کولر کاملا استاندارد ساخته شده و شما می توانید علاوه بر پشت بام از آن در بالکن خود نیز استفاده نمایید.

این مدل به دلیل داشتن میزان باددهی بالا نسبت به حجم و قدرت موتور یکی از بهترین کولر آبی آزمایش می باشد که بیشتر امتیاز از خریداران را دارد. میزان هوادهی ۳۴۱۰ فوت باعث شده تا پوشش سرمایشی مناسبی را برای متراژ های ۵۰ تا ۸۰ متری داشته باشد. قیمت در نظر گرفته شده برای این مدل نسبت به سایر رقبای دیگر در بازار و همچنین نسبت به کیفیتی که دارد مناسب است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۳ از ۵ ثبت نشده ۱۶ عدد
وزن خالص: ۶۸ کیلوگرم
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۵۵۰۰
حداکثر قدرت باددهی: ۵۸۰۰ متر مکعب در ساعت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. کولر سلولزی ۵۵۰۰ آزمایش مدل AZ-600Cel

کولر سلولوزی 5500 آزمایش مدل AZ-600Cel

یکی دیگر از محصولات برند آزمایش مدل های سلولزی هستند که دارای عملکرد بالای سرمایشی، هزینه نگهداری پایین تر و کارایی بیشتر می باشند. این مدل از این برند معتبر از نوع سلولزی است که جزو پرفروش ترین و محبوبت ترین های بازار می باشد. این کولر هنگام کار کردن بدون صدا و لرزش است که از ویژگی های خوب آن به حساب می آید و آسایش خوبی برای کاربر ایجاد می کند.

اگر به دنبال بهترین کولر آبی آزمایش هستید قطعا این مدل یکی از بهترین مدل های این برند است که می تواند نیاز شما را رفع نمایید. این مدل با قدرت باددهی ۶۳۰۰ متر مکعب در ساعت مناسب برای خانه ها و مراکز تجاری با متراژ ۷۰ تا ۱۲۰ متر مکعب است. جنس ورق استفاده شده برای ساخت این محصول از گالوانیزه درجه یک می باشد و بسیار مستحکم و در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۱ از ۵ ثبت نشده ۱۸ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
وزن خالص: ۶۵ کیلوگرم
جچم کولر: ۵۵۰۰
دهانه خروجی باد: ۳۲۰x۴۹۰x۴۹۰ میلی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. خرید کولر آبی ۴۰۰۰ آزمایش مدل AZ-400

کولر آبی 4000 آزمایش مدل AZ-400

در میان کولر های ۴۰۰۰ این مدل یکی از بهترین کولر آبی آزمایش می باشد که مجهز به موتور CRS دو خازنه با قدرت پرتاب بادهی بالا است. ظرفیت هوادهی این محصول بین ۲۰۵۸ تا ۳۵۰۰ متر مکعب بوده که مناسب برای محیط هایی با ابعاد کوچک است. این نوع کولر مناسب برای مناطقی با آب و هوای گرم و خشک ساخته شده و کاملا ایده آل برای خنک کردن یک محیط می باشد.

این کولر دارای ابعاد کوچک همراه و وزن سبک است که قابلیت جابجایی دارد و مناسب برای مغازه و خانه هایی با متراژ بین ۳۰ تا ۶۰ متر مربع است. بدنه ی این محصول مقاوم ساخته شده و در برابر ضربات، هوای بسیار گرم و رطوبت استحکام مناسبی دارد. این کولر در دور کند کاملا بی صدا عمل کرده و از یک دینام با تکنولوژی منحصر بفرد برخودار است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۳٫۶ از ۵ ۷۵ درصد ۱۵ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۴۰۰۰
حداکثر قدرت باددهی: ۳۵۰۰ متر مکعب بر ساعت
قدرت پمپ: ۱٫۶ اسب بخار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


مشاهده قیمت ۱۰ مدل بهترین کولر سلولزی انرژی + معایب و مزایا

مزایا و معایب کولر آبی آزمایش

مزایا کولر آبی آزمایش

  • کیفیت ساخت بالا
  • پمپ و موتور قدرتمند
  • عملکرد خنک کنندگی مطلوب
  • قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا
  • مصرف انرژی پایین
  • خدمات پس از فروش مناسب

معایب کولر آبی آزمایش

  • کیفیت پایین پوشال در برخی مدل ها
  • میزان بادهی پایین در برخی مدل ها

سوالات متداول کاربران قبل از خرید

نمایندگی کولر آبی آزمایش کجاست؟

تنها نمایندگی رسمی این برند در حال حاضر در استان تهران واقع شده است.

نصب کولر آبی آزمایش چگونه است؟

تمامی مدل ها دارای کاتالوگ هستند که نحوه نصب کولر در آن ها آموزش داده شده است.

ابعاد کولر آبی آزمایش چقدر است؟

ابعاد هر مدل کولر از این برند با یکدیگر متفاوت می باشند هنگام خرید به این مورد توجه نمایید.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا