لوازم برقی خانگی

بهترین کولر آبی سلولزی ایستاده و پلیمری + مزایا و معایب

بهترین کولر آبی سلولزیبهترین کولر آبی سلولزی برای فصل تابستان به نسبت مدل های پوشالی کارایی بهتری را به کاربر ارائه می دهند. عملکرد مناسب آن در سرمایش، مصرف انرژی و هزینه نگهداری پایین باعث شده است تا امروزه افراد بیشتری به سمت خرید این مدل کولر ها بروند.

انتخاب یک کولر مناسب از نوع سلولزی می تواند تابستان خنکی را برای شما رقم بزند و باعث جلوگیری از هزینه های گزاف شود. در ادامه ما به بررسی دقیق بهترین مدل از برند های مختلف خواهیم پرداخت تا شما خریدی بهتری را تجربه نمایید.

کولر آبی سلولزی چیست؟

یک مدل از کولر های آبی نوع سلولزی هستند که کارایی و تکنولوژی بروزتری نسبت به مدل های پوشالی دارند. در مدل های سلولزی بجای پوشال از پدهایی کاغذی چند لایه استفاده می شود که همین امر موجب می گردد تا از ورود گرد و غبار و هوای آلوده جلوگیری شود. همچنین آب بیشتری در پدهای سلولزی ذخیره می شوند که در نهایت عملکرد سرمایشی بیشتری را ایجاد می کند و مناسب برای مناطقی با شدت گرمای بالا و خشک است.

مشاهده بهترین کولر آبی آزمایش + بررسی ۱۰ مدل برتر

بهترین مارک کولر آبی سلولزی

بهترین برند کولر آبی سلولزی انتخابی هوشمندانه برای خرید شما است تا بهترین عملکرد یک کولر را فصل گرما تجربه کنید. اما شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چه مارک هایی کیفیت و کارایی بهتری دارند، در ادامه همین مطلب ما تعدادی از بهترین کولر های نوع سلولزی را قرار خواهیم داد و به بررسی آن ها خواهیم پرداخت تا شما انتخاب مناسبی را برگزنید.


۱. کولر آبی سلولزی ۵۵۰۰ ایران شرق مدل ترموستاتیک IS 60 S

کولر آبی سلولزی 5500 ایران شرق مدل ترموستاتیک IS 60 S

برند ایران شرق کولر های با کیفیتی را تولید می کند که دارای امکانات کاربردی مناسب برای کاربران است. از جمله امکانات هایی که این مدل کولر دارد قابلیت تنظیم دما، صفحه کلید لمسی، کلید حفاظت از جان، تایمر خواب و کنترل از راه دور می باشد.

از بهترین کولر آبی سلولزی که در بازار موجود است این محصول از برند ایران شرق بوده که به دلیل کیفیت و امکانات فوق العاده بالا بسیار پرفروش می باشد. استفاده از یک موتور قدرتمند از برند موتوژن باعث شده تا در برابر گرم شدن بسیار مقاوم باشد و خنک کنندگی خود را حفظ نمایید.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۵ از ۵ ۸۳ درصد ۱۴ عدد
جنس بدنه: فلز
حجم کولر: ۵۵۰۰
حداکثر قدرت باددهی: ۶۰۰۰ متر مکعب در ساعت
تنظیم دما: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. کولر آبی سلولزی ۷۵۰۰ آبسال مدل AC/CP75R

کولر آبی سلولزی 7500 آبسال مدل AC/CP75R

کولر آبی سلولزی ۷۵۰۰ از برند آبسال یکی دیگر از با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار است که دارای یک موتور قدرتمند می باشد. پد های سلولزی استفاده شده در این مدل بسیار با کیفیت بوده و سرمایش مطلوبی را برای یک محیط فراهم می کند.

برای سپری کردن فصل زیبای تابستان داشتن یک کولر با کیفیت همراه با عملکرد خنک کنندگی مناسب از واجبات برای هر منزل می باشد. داشتن تایمر و ریموت کنترل کار کاربر را برای استفاده از این کولر آسان تر می کند و از دیگر مزیت های این محصول مصرف انرژی پایین آن است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۶ از ۵ ۷۲ درصد ۱۵ عدد
وزن خالص: ۸۳ کیلوگرم
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۷۵۰۰
قدرت موتور: ۳/۴ (hp)اسب‌ بخار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. کولر آبی سلولزی ۳۵۰۰ تبخیری انرژی مدل VC0380 هوادهی از بالا

کولر آبی سلولزی 3500 تبخیری انرژی مدل VC0380 هوادهی از بالا

یکی از بهترین کولر آبی سلولزی که دارای حجم ۳۵۰۰ با قدرت باددهی ۴۴۲۰ متر مکعب در ساعت از برند انرژی این مدل است. در مدل های سلولزی دما بصورت هوشمند عمل کرده و بصورت اتوماتیک توسط ترموستات  کنترل می شود و عمل سرمایش را در محیط یکنواخت نگه می دارد.

این کولر مجهز به ترموستات تنظیم دما همراه با تایمر است که خیال شما را هنگام خواب آسوده می سازد. از دیگر ویژگی های این مدل داشتن سیستم جلوگیری از برق گرفتگی (RCCB) است که ایمنی آن را بیشتر می کند اگر دارای محیطی با متراژ پایین هستید این مدل از بهترین گزینه ها برای خرید است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۷ از ۵ ثبت نشده ۱۰ عدد
وزن خالص: ۵۲ کیلوگرم
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۳۵۰۰
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. کولر آبی سلولزی ۱۵۰۰۰ پلیمری نیرو تهویه البرز مدل روبروزن ۱۵۰۰۰F

کولر آبی سلولزی 15000 پلیمری نیرو تهویه البرز مدل روبروزن 15000F

جنس بدنه این کولر از پلیمر است و بدون کوچک ترین لرزش و صدا عملکرد خود را انجام می دهد و با داشتن موتوری بسیار قدرتمند خنک کنندگی فوق العاده بالایی دارد. جنس بدنه این مدل باعث شده تا وزنی سبک داشته باشد و در برابر نور خورشید و شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشد.

بهترین کولر آبی سلولزی که توانسته از کیفیت و قدرت بسیار بالا برخودار باشد این محصول از برند نیرو تهویه البرز می باشد. پوشال های تعبیه شده برای این مدل به اندازی کیفیت دارد که هر ساله لازم به تعویض آن ندارید در کنار تمامیه ویژگی های خوبی که دارد از مصرف انرژی پایین نیز برخودار است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۴ از ۵ ۸۰ درصد ۳۹ عدد
وزن خالص: ۴۷ کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک ABS
حجم کولر: ۱۵۰۰۰
دهانه خروجی باد: ۶۳ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. کولر آبی سلولزی ۳۵۰۰ برفاب مدل BF3-z

کولر آبی سلولزی 3500 برفاب مدل BF3-z

این محصول ساخت برند شناخته شده و معتبر برفاب است که دارای کیفیت و استاندارد های روز دنیا می باشد. این مدل از خنک کنندگی مطلوبی برخودار بوده و مناسب برای فضا هایی با میزان متراژ پایین است. از مزیت های خوب این کولر قابلیت حمل آن می باشد و می توان عمل باددهی را به چهار جهت تغییر داد.

استفاده از پد سلولزی در دیواره های آن باعث شده تا خنک کنندگی قابل قبولی داشته باشد. این کولر از نوع پرتابل جزو بهترین کولر آبی سلولزی محسوب می شود که توانسته در کنار کیفیت و قیمت مناسب رضایت خریداران را به خود جلب نماید.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴ از ۵ ۷۲ درصد ۱۰۵ عدد
جنس بدنه: پلاستیک
حجم کولر: ۳۵۰۰
حداکثر قدرت باددهی: ۲۵۵۰ متر مکعب در ساعت
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


انواع کولر آبی سلولزی

کولر آبی سلولزی پلیمری

جنس بدنه این مدل ها از پلیمر ساخته شده که دارای ویژگی های مناسب است، از جمله این ویژگی ها وزن سبک تر، مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و فاقد هرگونه صدا و لرزش می باشد. یکی از بهترین کولر آبی سلولزی این نوع می باشد و محبوبیت بالایی بین خریداران دارد.

کولر آبی سلولزی پرتابل

مدل های پرتابل با تفاوت نسبت به سایر مدل های دیگر قابلیت حمل آسان دارند و نیاز به نصب و سرویس اولیه ندارند. این مدل ها برای استفاده در محیط های بزرگ مناسب نیستند بلکه بیشتر برای محیط هایی با متراژ کوچک ساخته شده اند و صدای بالایی هنگام کار کردن دارند.

کولر آبی سلولزی ایستاده

کولر های مدل ایستاده همان مدل های هستند که روی پشت بام ها یا بالکن منازل نصب می شوند. این کولر ها دارای مزایای بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند و جنس بدنه آن ها از ورق گالوانیزه ساخته شده است که در برابر گرمای شدید و شرایط جوی نامناسب مقاوم هستند.

مزایا و معایب کولر آبی سلولزی

مزایا کولرآبی سلولزی نسبت به معایب کولر آبی سلولزی بیشتر است که همین دلیل باعث شده تا بین خریداران محبوبیت و فروش بالاتری داشته باشند در ادامه ما این مزایا و معایب را برای اضافه کردن به دانسته های شما شرح می دهیم.

مزایا کولر آبی سلولزی

  • کارایی و امکانات بالا نسبت به مدل های پوشالی
  • مفاومت بیشتر پدها نسبت به پوشال
  • عدم تعویض پدها بصورت سالانه
  • مقاوم در برابر رطوبت و زنگ زدگی
  • هزینه و تعمیر پایین تر در نگهداری
  • عملکرد سرمایشی و خنک کنندگی بیشتر
  • جلوگیری از ورود گردو غبار و آلودگی
  • صدا و لرزش کم به دلیل تکنولوژی بروزتر
  • مصرف انرژی پایین تر

معایب کولر آبی سلولزی

  • قیمت خرید بالاتر نسبت به مدل های پوشالی
  • قابلیت عدم استفاده در مناطق دارای رطوبت
  • قیمت بالای پدها نسبت به پوشال

سوالات متداول خریداران قبل از خرید

بهترین کولر آبی سلولزی در چه حجم هایی به فروش می رسند؟

کولر آبی سلولزی ۳۵۰۰، ۴۰۰۰، ۴۵۰۰، ۵۰۰۰، ۵۵۰۰، ۶۰۰۰، ۶۵۰۰، ۷۰۰۰، ۷۵۰۰، ۸۰۰۰ موجود و در بازار به فروش می رسند.

کولر آبی سلولزی بهتره یا پوشالی؟

با توجه به نکات گفته شده در همین مطلب مدل سلولزی دارای امکانات و کارایی بیشتر نسبت به مدل های پوشالی هستند در نتیجه مدل های نوع سلولزی برای خرید بهتر می باشند.

بهترین مارک کولر آبی سلولزی کدامند؟

در میان برند های موجود در بازار برند انرژی، آبسال، برفاب، آزمایش و ایران شرق نسبت به سایر برند های دیگر رضایت مشتریان بالاتری دارند.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا