دکوراتیو

لیست قیمت ۳۵ مدل قاب عکس شیک و مدرن + لینک خرید

قاب عکسقاب عکس

هر انسانی در طول زندگی تعداد بیشماری تصویر از خاطرات خانوادگی و دوستانه خود به یادگار دارد و این تصاویر را در آلبوم عکس یا حافظه کامپیوتر و گوشی خود نگهداری می کند و زمانی که دلتنگ عزیزان و دوستان خود شد برای رفع این دلتنگی به سراغ تماشای این تصایر گرفته شده می رود و این گونه حس روزهای خوبی که گذشته شده است را به یاد می آورد و از مرور کردن آنها لذت می برد.

بعضی افراد دوست دارند تصاویر عزیزانشان بصورت دائم جلوی چشم شان باشد برای این دسته از افراد استفاده کردن از وسیله ای به نام قاب عکس انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود با قرار دادن عکس های مورد علاقه خود داخل این قاب های جذاب، علاوه بر حفظ و نگه داری بهتر از عکس هایتان، می توانید فضای محیط خانه و یا محل کار خود را زیباتر نمایید.

از قاب های عکس می توانید به عنوان یک وسیله ی تزئینی برای پوشاندن جاهای خالی دیوار منزل و میز کار یا مطالعه خود نیز استفاده نمایید این وسیله تاثیر بسیار مثبتی بر روی زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما خواهد گذاشت.

۵۲ مدل ساعت دیواری پرفروش از برندهای معروف ۲۰۲۳ + لینک خرید

انواع قاب عکس

قاب های تصاویر به صورت دیواری ، رومیزی و استندی، ایستاده ارائه می شوند.

قاب عکس دیواری

نوع دیواری همانطور که از نامش نیز مشخص است بر روی دیوار نصب می شود و دارای ابعاد و اندازه  بزرگ تری نیز میباشد و برای زیباتر کردن دکورسیون داخلی منزل بسیار مناسب می باشند.

قاب عکس رومیزی

نوع رومیزی برای استفاده کردن بر روی میز مطالعه و میز محل کار مناسب تر می باشند این مدل علاوه بر زیباتر کردن چیدمان میزکار شما باعث می شود تصاویر عزیزانتان همیشه جلوی چشمانتان باشد.

قاب عکس استندی

نوع استندی نیز برای استفاده کردن بر روی میز ، زمین و هر سطح دیگری مناسب هستند قاب های استندی میتوانند تصاویر شما را بصورت گردون ، پارتیشنی و نردبانی به نمایش بگذارند.

قاب عکس چندتایی

یکی از بهترین انتخاب ها برای در کنار هم قرار دادن عکس های خانوادگی، استفاده از قاب های چندتایی است این نوع قاب از چندین فریم بزرگ و کوچک ساخته شده، که امکان به نمایش گذاشتن چندین تصویر را بر روی دیوار یا به شکل ایستاده را برایتان فراهم می کند.

قاب عکس ایستاده

این مدل قاب عکس زیبا به حالت ایستاده بر روی زمین قرار می گیرد و به دلیل داشتن تعدادی قاب، به شکلی جذاب تصاویر را به نمایش می گذارد این نوع قاب تصویر نیز جزو محبوب ترین مدل های موجود در بازار است که استفاده از آن در داخل منزل می تواند به زیباتر شدن فضای دکوراسیون داخل خانه تان کمک شایانی نماید.

نکات مهم در هنگام خرید قاب عکس

جنس قاب تصویر

قاب های تصاویر را از جنس چوب ، پلاستیک و پی وی سی تهیه و تولید می کنند قاب عکس چوبی به دلیل ساختار زیبا و سبک کلاسیکی که دارد قابی زیبا برای به تصویر کشیدن عکس های نوستالژی و قدیمی است قاب فلزی نیز جذابیت خاص خودش را دارد و استفاده از آنها در داخل خانه و محیط اداری بسیار مرسوم است.

ابعاد و اندازه

یکی دیگر از مواردی که شما باید در حین خرید به آن توجه کنید ابعاد و اندازه قاب می باشد این وسیله دارای اندازه های مختلفی است و شما باید بر اساس سایز عکس و همچنین اندازه محل قرارگیری قاب اقدام به انتخاب کردن مدل مورد نظر کنید.

شکل قاب

قاب عکس ها را به شکل های دایره ای ، مستطیلی و مربعی طراحی می کنند و شما می توانید بر اساس نوع چیدمان دکوراسیون منزل و یا میز محل کار خود قاب تصویری با شکلی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

تعداد قاب

قاب های تصاویر به جز اینکه بصورت تکی برای استفاده کردن در بازار موجود هستند بصورت چندتایی نیز تولید و عرضه می شوند مدلهای چندتایی می توانند تعداد زیادی از عکس های مورد علاقه شما را بر روی دیوار یا میز به نمایش بگذارند و جلوه بسیار جذاب و زیبایی را خلق کنند انتخاب کردن هر کدام از مدل قابها بستگی به سلیقه شخصی شما خواهد داشت.

رنگ قاب

رنگ قاب تصویر باید با رنگ و طرح دیوار منزل شما متناسب باشد در صورت عدم تناسب رنگ ، دکوراسیون داخلی منزل شما جلوه زیبای خود را از دست خواهد داد و شما شاهد فضایی ناهماهنگ خواهید بود همچنین از کیفیت و زیبایی جلوه عکس نیز کاسته خواهد شد.

سبک قاب

قاب عکس فانتزی، کلاسیک و مدرن سه سبک بسیار پرطرفدار می باشند که انتخاب هر کدام از آنها به سبک دکوراسیون و دیگر لوازم چیده شده در منزلتان بستگی خواهد داشت برای دکوراسیون های کلاسیک بهترین گزینه استفاده از قاب های کلاسیک است هماهنگ بودن باعث افزایش زیبایی محیط می شود قاب های فانتزی و مدرن نیز باید متناسب با سبک دکوراسیون منزل یا محل کارتان انتخاب شوند.

بهترین مارک قاب عکس

برند ایکیا

برند میثاق

برند ترنج

برند کرانه

برند صدف

برند وسنا

برند قابساز

برند سالی وود

تابلو فرش ماشینی + لیست قیمت و خرید ۶۵ مدل لوکس و ارزان

جمع بندی پایانی

اگر دوست دارید تا عکسهای خاطره انگیز خود را بصورت زیبایی به نمایش بگذارید به سراغ تهیه کردن قاب تصویر ها بروید و توسط آنها جلوه تازه ای به عکس های جذاب خود بدهید.

برای خرید این محصول بصورت اینترنتی به آخر همین مقاله مراجعه کنید ما در پایان همین مقاله تعداد ۳۵ مدل قاب عکس جدید و شیک را از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران جمع آوری کرده ایم.

۱. خرید قاب عکس کرانه مدل FT2020-1318 رومیزی

قاب عکس کرانه مدل FT2020-1318  رومیزی

این مدل قاب از جنس پی وی سی ساخته شده و در صورت ضربه خوردن یا افتادن شکسته نمی شود شما می توانید با توجه به سلیقه خود بصورت عمودی یا افقی این فریم را نصب نمایید همچنین با توجه به اینکه این مدل دارای پایه پشتی بوده می توان از آن بصورت رومیزی هم استفاده کرد ابعاد ساختاری آن استاندارد بوده و می توانید جهت زیبایی دکوراسیون منزل خود از این قاب زیبا استفاده نمایید.

مشخصات کلی

جنس: پی وی سی
سایز: ۱۸X۱۳ سانتی متر
تعداد: یک عدد
آویز: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید قاب عکس مدل مگنتی طرح گروه بلک پینک بسته ۴ عددی

قاب عکس مدل مگنتی طرح گروه بلک پینک بسته 4 عددی

دکوراسیون منزل برای هر فردی بسیار حائز اهمیت است به همین منظور جهت زیبایی هرچی بیشتر منزل خود باید با چیدمان برخی اجسام جلوه این زیبایی را بیشتر کرد قاب تصویر یکی از این اقلام می باشد که می تواند در زیبایی دکوراسیون نقش زیادی ایفا نماید شما با هزینه ای بسیار کم می توانید این مجموعه چهار عددی قاب را تهیه کرده و در اتاق یا پذیرایی خود از آن استفاده نمایید همچنین این مدل مگنت دار به همراه پایه بوده که از قابلیت های خوب آن محسوب می شود.

مشخصات کلی

جنس: فلز
سایز: ۶x۴ سانتی متر
مگنت: دارد
تعداد: چهار عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید قاب عکس مدل چرخ و فلک کد ۶۰۲۰ سایز ۹×۱۲ سانتی متر

قاب عکس مدل چرخ و فلک کد 6020 سایز 9×12 سانتی متر

یکی از زیباترین قاب عکس های موجود این مدل بوده زیرا دارای طراحی بسیار شیک و مخاطب پسنده می باشد طرح استفاده شده در آن بصورت چرخ فلک بوده و شما با چرخش آن می توانید عکس ها را تماشا نمایید قابلیت قرار دادن دوازده عکس را دارد که مناسب برای آلبوم خانوادگی می باشد همچنین به دلیل طراحی منحصر بفرد آن یکی از بهترین گزینه ها جهت زیبایی هرچه بیشتر اتاق شما است جنس آن از پلاستیک درجه یک ساخته شده و در برابر ضربه مقاوم می باشد.

مشخصات کلی

جنس: پلاستیک
سایز: ۱۲.۶x۸.۶ سانتی متر
شکل: مستطیل
تعداد: دوازده عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. خرید قاب عکس مدل P1

قاب عکس مدل P1

جنس استفاده شده در این مدل قاب از سنگ مصنوعی می باشد و با رنگ طلایی کار شده که جلوه زیبایی دارد در پشت آن یک قلاب آویز تعبیه شده که جهت نصب کار ما را آسان می نماید طراحی آن بصورت طرح های قدیمی ساخته شده که به زیبایی دکوراسیون خانه یا محل کار شما می افزاید فریم تصویر یکی از اقلام بسیار زیبا جهت تکمیل کردن دکوراسیون محل کار یا منزل می باشد که اغلب افراد از آن استفاده می نمایند.

مشخصات کلی

جنس: سنگ
شکل: بیضی
سایز: ۹x۱۲ سانتی متر
تعداد: یک عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. خرید قاب عکس کد ۱۶۲۱ سایز ۱۶×۲۱ سانتی متر

قاب عکس کد 1621 سایز 16×21 سانتی متر

این قاب بسیار شیک ساخته شده که جلوه زیبایی به عکس شما می تواند دهد جنس آن از پی وی سی با کیفیت طراحی شده و کادر قاب با گل های زیبا تزئین شده است که می تواند زیبایی دکوراسیون شما را چند برابر نماید این مدل زیبا بسیار پرفروش بوده و مناسب برای افراد شیک پسند می باشد اگر دنبال زیبایی عکس خود و همچنین دکوراسیون محیط کار یا خانه خود هستید می توانید این مدل را خریداری نمایید.

مشخصات کلی

جنس: پی وی سی
شکل: مستطیل
سایز: ۲۱×۱۶ سانتی متر
تعداد: یک عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶. خرید قاب عکس کرانه مدل FT2020-1621 رومیزی

قاب عکس کرانه مدل FT2020-1621 رومیزی

این مدل قاب به دو صورت رومیزی و دیواری قابلیت استفاده دارد اگر شما هم جزو افرادی هستید که از عکس های شخصی و خانوادگی خود در اتاق منزل خود یا محیط کار استفاده می نمایید این قاب می تواند یکی از گزینه خوب جهت خرید شما باشد چرا که دارای جنس پی وی سی نشکن بوده و می توانید به دو حالت طبق سلیقه خود از آن جهت زیبایی دکوراسیون استفاده نمایید.

مشخصات کلی

جنس: پی وی سی
سایز: ۱۶x۲۱ سانتی متر
آویز: دارد
شکل: مستطیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷. خرید قاب عکس مدل G1 مجموعه ۲ عددی

قاب عکس مدل G1 مجموعه 2 عددی

این مجموعه قاب در پک دو عددی عرضه می شود و بسیار شیک طراحی شده است این مدل بیشتر مناسب برای کودکان بوده و مناسب سایز عکس های کوچک می باشد جنس آن از پلاستیک ساخته شده که همین امر سبب می شود در صورت ضربه یا افتادن شکسته نشود که از قابلیت های خوب این فریم محسوب می شود.

مشخصات کلی

جنس: پلاستیک
شکل: مستطیل
سایز: ۹ × ۷ سانتی متر
تعداد: یک عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸. خرید قاب عکس مدل مقوایی ۱۰٫۱۵بسته ده عددی

قاب عکس مدل مقوایی 10.15بسته ده عددی

این نوع مدل مناسب برای عکس های کادویی جهت استفاده در مراسم های تولد یا جشن نامزدی می باشد این مجموعه شامل ده عدد فریم تصویر بوده که مناسب برای استفاده شما در جشن های مختلف می باشد شما با استفاده از این مدل قاب در مراسم های خود جلوه زیباتری به فضای جشن خود می توانید دهید جنس این نوع مدل از مقوا ساخته شده است.

مشخصات کلی

جنس: مقوایی
شکل: مستطیل
سایز: ۱۰x۱۵ سانتی متر
تعداد: ده عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹. خرید قاب عکس طرح عشق مدل MD032

قاب عکس طرح عشق مدل MD032

طراحی این مدل قاب عکس به گونه ای می باشد که چشم هر مخاطبی را به خود خیره می نماید این مدل قابلیت قرارگیری چهار عکس را دارد جنس آن ام دی اف درجه یک بوده و دارای استحکام بالا می باشد این مدل مناسب برای زوج های جوان بوده که می توانند دکوراسیون اتاق خود را رمانتیک تر نمایند

مشخصات کلی

جنس: ام دی اف
سایز: ۱۰×۱۵ – ۱۳×۱۸ سانتی متر
شکل: اشکال متنوع
تعداد: چهار عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰. خرید قاب عکس طرح خانواده سایز ۱۳×۱۸ سانتی متر

قاب عکس طرح خانواده سایز 13×18 سانتی متر

این مدل قاب بصورت چهار عددی طراحی شده که امکان قرار دادن یک عکس با سایز بزرگ و سه عکس با سایز کوچک در کنار هم را به ما می دهد و طراحی بسیار زیبایی دارد این نوع بیشتر مناسب برای آلبوم عکس های خانوادگی می باشد این مدل دارای یک عدد پایه پشتی جهت قرار گیری بر روی میز را دارد و می تواند دکوراسیون منزل و محیط کار را بسیار زیبا نماید.

مشخصات کلی

جنس: پلاستیک
سایز: ۱۳x۱۸ سانتی متر
شکل: مستطیل
تعداد: چهار عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا