خانه و آشپزخانه

قیمت ۱۰ مدل ماسوره شیرینی پزی استیل و پلاستیکی زیبا و ارزان

ماسوره شیرینی پزیماسوره شیرینی پزی یکی از ابزارهای تزئین کننده کیک و شیرینی است که بر روی سری قیف خامه زن نصب می شود با فشار دادن قیف، خامه بصورت طرح دار از داخل ماسوره خارج شده و بروی کیک یا شیرینی زده می شود با این روش قنادان، عمل خامه زنی و تزئین کردن کیک را انجام می دهند.

کیک و شیرینی های خانگی، طعمی فوق العاده خوشمزه و دلچسب دارند برای پخت شیرینی در داخل منزل ابتدا باید تمامی وسایل شیرینی پزی را از بیرون تهیه کرد بدون داشتن ابزار قنادی، پخت کیک یا شیرینی در داخل منزل امکان پذیر نخواهد بود یکی از ابزارهای کاربردی شیرینی پزی که هنگام تزئین کردن کیک مورد استفاده قرار می گیرد ماسوره قیف است این وسیله در طرح های متنوعی ساخته می شود.

ماسوره شیرینی پزی چیست و چه کابردی دارد؟

ماسوره قیف ساختاری مخروطی شکل و کوچک دارد و نوک آن در شکل های متنوعی طراحی و تولید می شود این قطعه از جنس فلز یا پلاستیک ساخته شده و بر روی سری قیف متصل میشود از این قطعه بیشتر هنگام تزئین کردن کیک و شیرینی استفاده می شود.

انواع ماسوره شیرینی پزی

ماسوره پلاستیکی

ماسوره قیف پلاستیکی از کیفیت ساخت خوبی برخودار بوده و بدنه ای محکم برای استفاده کردن دارد نوک ماسوره پلاستیکی در طرح های متنوعی تولید شده که این ویژگی محبوبیت آن را چند برابر کرده است قیمت ماسوره پلاستیکی ارزان تر از نوع فلزی است و معمولا بیشتر خانم های خانه دار و افراد تازه کار از این نوع ماسوره برای تزئین کردن کیک و شیرینی استفاده می کنند.

ماسوره فلزی

ماسوره استیل بهترین نوع برای نصب کردن بر روی سری قیف خامه زن است این مدل ماسوره کیک پزی، بدنه ای محکم و ضد زنگ دارد به همین دلیل برای مدت زمان طولانی میتوان از آن برای تزئین کردن شیرینی یا کیک استفاده کرد قیمت ماسوره استیل کمی گران است که به دلیل کیفیت و دوام بالا ارزش خرید را دارد بیشتر قنادان حرفه ای از نوع استیل، هنگام زدن خامه بر روی کیک استفاده می کنند.

نکات خرید ماسوره شیرینی پزی

توجه به جنس

همانطور که در قسمت بالا بیان شد ماسوره شیرینی پزی از جنس استیل و پلاستیک تولید میشود بنابراین هنگام خرید به کیفیت ساخت و مقاوم بودن بدنه ماسوره کیک توجه داشته باشید و مدلی مرغوب را برای آشپزخانه منزلتان انتخاب کنید.

توجه به طرح

ماسوره شیرینی پزی در طرح های مختلفی ساخته می شود به همین دلیل هنگام خرید به طرح نوک ماسوره توجه داشته باشید و طرحی جذاب و زیبا را برای تزئین کردن کیک و شیرینی انتخاب کنید.

توجه به تعداد

ماسوره کیک پزی را بصورت تکی یا مجموعه چند عددی میتوان از بازار تهیه کرد مجموعه های کامل آن، دارای چندین مدل ماسوره با طرح های متنوع است در اختیار داشتن چندین مدل ماسوره، به شما این امکان را می دهد تا هنگام خامه زدن کیک بتوانید از طرح های متنوع استفاده نمایید.

توجه به قابلیت شستشو

شسته شدن ماسوره کیک با ماشین ظرفشویی یک قابلیت کاربردی برای این محصول به حساب می آید به همین علت هنگام خرید، ماسوره ای را برای تزئین کردن کیک و شیرینی انتخاب کنید که ویژگی شستشو با ماشین ظرفشویی را داشته باشد.

بهترین مارک ماسوره شیرینی پزی کدامند؟

برند لوازم قنادی

برند بهگز

برند درسا

برند ریج

برند یانلی

سخن آخر

با تهیه کردن این ابزار شیرینی پزی، همواره می توانید با روشی آسان، کیک و شیرینی خانگی خود را به شکلی زیبا با خامه تزئین نمایید علاوه بر این، شما با داشتن ماسوره بامیه می توانید بامیه هایی زیبا و خوش فرم را برای ماه رمضان آماده کنید.

۱۰ مدل ماسوره شیرینی پزی فلزی و پلاستیکی ارزان را در انتهای همین مقاله به اشتراک گذاشته ایم تمامی این محصولات از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران جمع آوری شده است.

۱. خرید ماسوره شیرینی پزی مدل m24 مجموعه ۲۴ عددی

ماسوره شیرینی پزی مدل m24 مجموعه 24 عددی

ماسوره یکی از ابزارهای کاربردی برای تزئین انواع کیک و دسر است این مدل در مجموعه ۲۴ عددی عرضه می شود و هر کدام دارای اندازه های متنوعی هستند که شما با توجه به نیازتان می توانید از هر کدام استفاده نمایید همچنین قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

مشخصات کلی

جنس: استیل
ابعاد: ۲۳x۱۶x۲۳ میلی‌متر
وزن: ۶۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید ماسوره شیرینی پزی مدل Triplex مجموعه ۳ عددی

ماسوره شیرینی پزی مدل Triplex مجموعه 3 عددی

مجموعه سه عددی ماسوره که به شکل گل رز خامه را روی کیک تزئین می نماید جنس آن ها از استیل ساخته شده و دارای کیفیت بالایی هستند پس اگر شما علاقه به پختن کیک یا انواع دسرها را دارید حتما باید این ابزار کاربردی را تهیه کنید.

مشخصات کلی

جنس: استیل
ابعاد: ۱۰x۱۰x۲ میلی‌متر
وزن: ۴۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید ماسوره شیرینی پزی بهگز مدل گل رز کد ۰۳۱

ماسوره شیرینی پزی بهگز مدل گل رز کد 031

برای پاشش خامه بر روی کیک و انواع دسرها ما به ماسوره احتیاج داریم این ابزار بر روی قیف قرار گرفته و برای تزئین استفاده می شود پاشش این مدل بصورت طرح گل رز است و شکل بسیار زیبایی به کیک و دسرهای ما می دهد.

مشخصات کلی

جنس: استیل
ابعاد: ۳۰x۳۰x۲۰ میلی‌متر
وزن: ۱۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. خرید ماسوره شیرینی پزی لوازم قنادی پسته مدل pst 148 مجموعه ۲ عددی

ماسوره شیرینی پزی لوازم قنادی پسته مدل pst 148 مجموعه 2 عددی

 جنس این مدل بسیار با کیفیت ساخته شده و می توانید جهت شستشو در ماشین ظرفشویی آن را قرار دهید این ابزار بسیار کاربردی بوده جهت پاشیدن خامه بر روی انواع کیک یا دسر به همین جهت یکی از ابزارهای ضروری برای پخت شیرینی جات است.

مشخصات کلی

جنس: پلاستیک
ابعاد: ۱۸۰x۱۵۰x۲۰ میلی‌متر
وزن: ۵۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. خرید ماسوره شیرینی پزی مدل AT 2438 مجموعه ۱۳ عددی به همراه قیف خامه زن

ماسوره شیرینی پزی مدل AT 2438 مجموعه 13 عددی به همراه قیف خامه زن

جهت پخت انواع کیک و شیرینی جات ماسوره می تواند نقش مهمی برای تزئین داشته باشد چرا که با کمک این وسیله شما خامه را می توانید به اشکال متنوعی روی کیک و شیرینی ها پاشیده و آن ها را به سلیقه خود تزئین کنید همچنین این مجموعه از یک عدد قیف خامه برخودار است.

مشخصات کلی

جنس: استیل
ابعاد: ۱۴x۱۰x۴ میلی‌متر
وزن: ۴۸ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶. خرید ماسوره شیرینی پزی مدل ۸۹۵

ماسوره شیرینی پزی مدل 895

این مدل از قطر خروجی ۲ سانتی متر بهره می برد جنس ساخته شده آن بسیار عالی می باشد و می تواند به خوبی نیاز شما را جهت تزئین انواع مواد خوراکی برطرف سازد همچنین جهت نظافت آن می توانید از ماشین ظرفشویی استفاده نمایید.

مشخصات کلی

جنس: استیل
ابعاد: ۴۰x۲۰x۲۰ میلی‌متر
وزن: ۱۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷. خرید ماسوره شیرینی پزی مدل Cr-1

ماسوره شیرینی پزی مدل Cr-1

نوک این ماسوره بسیار نازک بوده و علاوه بر تزئین کردن کیک یا دسرها از آن برای تزریق خامه داخل انواع مواد غذایی نیز استفاده کنید جنس آن از استیل درجه یک ساخته شده و ضد زنگ می باشد و از ابعاد بسیار مناسبی طراحی شده است.

مشخصات کلی

جنس: استیل
ابعاد: ۷۵x۱۱x۱۱ میلی‌متر
وزن: ۱۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸. خرید ماسوره شیرینی پزی بهگز مدل برگ

ماسوره شیرینی پزی بهگز مدل برگ

این ماسوره می تواند خامه را بصورت برگ بر روی انواع مواد خوراکی تزئین کند اگر می خواهید برای مهمانانتان کیک یا دسری تهیه نمایید برای تزئین آن ها می توانید از این خامه پاش استفاده کرده و لذت پخت یک کیک و دسر را تجربه کنید همچنین به دلیل اینکه جنس این مدل از استیل است می توانید در ماشین ظرفشویی آن را قرار دهید.

مشخصات کلی

جنس: استیل
ابعاد: ۴۵x۲۵x۱۰ میلی‌متر
وزن: ۱۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹. خرید ماسوره شیرینی پزی بهگز مدل lux مجموعه ۱۲عددی

ماسوره شیرینی پزی بهگز مدل lux مجموعه 12عددی

یکی از وسایلی که جهت پخت انواع کیک به کار می رود ماسوره می باشد به همین جهت این مجموعه از ۱۲ سری با اشکال متنوع و بسیار زیبا طراحی شده که به جهت تنوع بالا، این مدل بهترین گزینه برای تزئین انواع خوراکی های خوش مزه می باشد و جنس آن از پلاستیک مقاوم ساخته شده است.

مشخصات کلی

جنس: پلاستیک
ابعاد: ۴۹x۲۹x۲۰ میلی‌متر
وزن: ۱۵ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰. خرید ست ماسوره مدل wlt-502 مجموعه ۵۲ عددی

ست ماسوره مدل wlt-502 مجموعه 52 عددی

این مجموعه بسیار کامل بوده و از ماسوره هایی در اندازه های مختلف در آن قرار دارد که کار شما را برای تزئین انواع کیک و دسر آسان می کند می توان گفت یکی از پرکاربردترین مجموعه های حال حاضر است که بصورت مصارف خانگی یا در قنادی ها قابل استفاده می باشد همچنین جنس آن از استیل درجه یک ساخته شده و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد.

مشخصات کلی

جنس: استیل
ابعاد: ۲۱x۱۷x۳ میلی‌متر
وزن: ۳۵۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا