بازی و سرگرمی کودک

لیست قیمت موتور اسباب بازی پسرانه و دخترانه + لینک خرید

موتور اسباب بازی پسرانه و دخترانهموتور اسباب بازی یکی از بهترین اسباب بازی هایی است که می توانید برای کودک خود یا به عنوان هدیه برای دیگران خریداری کنید موتور بازی می تواند برای هر کودکی مهیج و سرگرم کننده باشد این اسباب بازی در جنس ها و طرح های متنوع مانند یک موتور واقعی ساخته می شوند به همین دلیل محبوبیت و جذابیت زیادی بین کودکان دارند.

اسباب بازی موتور جزو یکی از بازی های خاطره انگیز و سرگرم کننده در چند دهه اخیر بوده که کودکان علاقه زیادی به این بازی دارند امروزه به دلیل پیشرفت در تکنولوژی بازی موتور با انواع های متنوع بصورت موزیکال یا کنترل دار ساخته می شوند که باعث جذب بیشتر کودک به این اسباب بازی شده است اگر می خواهید این بازی مهیج را خریداری نمایید بهتر است در ادامه با راهنمای خرید موتور اسباب بازی آشنا شوید.

انواع موتور اسباب بازی کدام است؟

موتور اسباب بازی پلاستیکی

موتور پلاستیکی به دلیل استحکامی که در ساخته آن انجام شده است در برابر ضربه مقاوم بوده و به آسانی شکسته نمی شود به همین دلیل بیشتر مناسب برای کودکان سه تا پنج سال می باشد موتور اسباب بازی پلاستیکی بزرگ و کوچک طراحی می شود که شما می توانید هر سایزی که مورد علاقه کودک خود بوده برای آن تهیه نمایید مدل های پلاستیکی معمولا بصورت موتورهای دو، سه و چهار چرخ طراحی می شوند.

موتور اسباب بازی فلزی

از موتور فلزی علاوه بر یک وسیله بازی برای کودک به عنوان تزئین کننده دکوراسیون خانه نیز استفاده می شوند مدل فلزی دارای موتور اسباب بازی کنترلی است این اسباب بازی موتور از جنس با کیفیت تولید می شود اما نسبت به مدل پلاستیکی استحکام کمتری دارد و در اثر ضربه های شدید دچار آسیب یا شکسته می شوند همچنین این مدل شبیه به نمونه های واقعی طراحی می شود و مانند یک ماکت است.

مشاهده قیمت اسباب بازی لگو ماینکرافت، بتمن، پلیس و ماشین

نکات مهم هنگام خرید موتور اسباب بازی

جنس بدنه

اولین نکته ای که برای خرید باید به آن دقت نمایید جنس بدنه ی موتور اسباب بازی است بهتر است برای کودکان سه تا پنج سال جنس انتخاب شده استحکام خوبی داشته باشد چون معمولا کودکان در این سن بسیار بازیگوش هستند و امکان دارند با پرات یا جداسازی قطعات آن باعث شکسته شدن این اسباب بازی شوند همچنین به کیفیت جنس ساخت شده آن دقت نمایید که برای کودک شما باعث حساسیت نشود.

اندازه اسباب بازی

هنگام انتخاب محصول به ابعاد آن دقت نمایید که چه نوع اندازه ای می خواهید برای کودک خود خریداری کنید بهتر است اندازه ای که می خواهید تهیه نمایید متناسب با سن فرزند شما باشد موتور اسباب بازی کوچک برای سنین پایین تر و موتور اسباب بازی بزرگ برای سنین بالاتر می تواند انتخاب درستی باشد.

شارژی یا معمولی

این مورد به سلیقه و علاقه ی کودک شما بستگی دارد موتور شارژی اسباب بازی نسبت به نوع معمولی از ویژگی های بیشتر برخودار است اسباب بازی موتور شارژی قابلیت حرکت بصورت اتوماتیک یا کنترلی را دارد که به وسیله باتری شارژ آن تامین می شود از دیکر ویژگی های قابلیت پخش موزیک است اما نوع معمولی قابلیت خاصی نداشته و بیشتر مناسب برای دکور استفاده می شود.

رنگ و طرح

این مورد کاملا به سلیقه ی والدین و کودک و همچنین جنسیت فرزند شما بستگی دارد معمولا موتور اسباب بازی دخترانه از طرح های فانتری طراحی می شوند اما موتور اسباب بازی پسرانه بیشتر از طرح های شبیه به نمونه واقعی طراحی می شوند همچنین این اسباب بازی در رنگ های متنوعی عرضه می شوند که بنا به سلیقه ی والدین و کودک انتخاب می شود.

ریموت کنترل

موتور اسباب بازی در دو نوع کنترل دار و بدون کنترل عرضه می شوند معمولا کودکان نوع کنترل دار را به نوع بدون کنترل ترجیح می دهند چرا که کارایی موتور بازی ریموت دار بسیار لذت بخش و مهیج تر از نوع بدون ریموت می باشد موتور اسباب بازی ریموت دار قابلیت کنترل از راه دور را برای کودکان فراهم می کند که این مورد می تواند برای کودک هیجان انگیز باشد این مدل جزو بهترین موتور اسباب بازی است.

قیمت موتور اسباب بازی

قیمت این اسباب بازی بستگی به قابلیت هایی دارد که بر روی آن تعبیه شده است این ویژگی ها می تواند شامل موزیکال بودن، داشتن چراغ و ریموت و قابل چرخش به جهت های مختلف باشد معمولا مدل های ساده ارزان تر می باشند شما باید نسبت به بودجه و سن کودک خود اسباب بازی موتور مناسبی را خریداری نمایید.

بهترین مارک موتور اسباب بازی کدامند؟

شرکت های مختلفی به طراحی و تولید این اسباب بازی ها می پردازند بهتر است قبل از خرید به این نکته توجه شود که اسباب بازی خریداری شده از مارک های معروف باشد چرا که این شرکت های معتبر محصولات با کیفیت و مرغوب تری را عرضه می کنند بهترین برند موتور اسباب بازی عبارتند از:

موتور اسباب بازی مایستو

موتور اسباب بازی ولی

موتور اسباب بازی نیو ری

موتور اسباب بازی هات ویلز

موتور اسباب بازی ماتیل

موتور اسباب بازی اسپین مستر

نتیجه گیری

یکی از بهترین وسایل بازی کودک اسباب بازی موتور است کودکان علاقه ی زیادی به موتور سواری دارند به همین دلیل داشتن یک اسباب بازی با طرح موتور می تواند برای کودکان بسیار مهیج و خاص باشد اگر می خواهید برای کودک خود یا به عنوان هدیه اسباب بازی هدیه دهید اسباب بازی موتور می تواند یک گزینه مناسب برای خرید شما باشد.


۱. خرید موتور اسباب بازی راشا مدل هوندا ۱۲۵

موتور اسباب بازی راشا مدل هوندا 125

اسباب بازی موتور هوندا بسیار شبیه به مدل واقعی طراحی شده و می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد و باعث سرگرمی کودک شود اگر به دنبال یک موتور اسباب بازی کودک هستید این مدل بهترین موتور اسباب بازی برای کودکان می تواند باشد همچنین علاوه بره اینکه یک اسباب بازی محسوب می شود می توانید از این موتور به عنوان یک ماکت تزئینی استفاده نمایید همچنین قیمت موتور اسباب بازی پلاستیکی نوع هوندا بسیار ارزان قیمت می باشد.

مشخصات کلی

جنس: پلاستیک
مدل موتور: استاندارد
وزن: ۴۵۰ گرم
ابعاد: ۲۶۰x۱۲۰x۴۰ میلی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید موتور بازی کنترلی کرازون مدل Wind Gallop کد ۱۷MT

موتور بازی کنترلی کرازون مدل Wind Gallop کد 17MT

این موتور اسباب بازی جدید از نوع کنترلی بوده و با کنترلی که دارد حرکت آن هدایت می شود این مدل بر اساس نمونه واقعی ساخته شده که برای کودکان بسیار مهیج و جذاب است این موتور اسباب بازی شارژی بوده و انرژی آن توسط باتری تامین می شود اگر به دنبال یک موتور اسباب بازی کودکانه هستید این موتور اسباب بازی مناسب برای هدیه دادن به کودک خود است چرا که کودکان همیشه عاشق اسباب بازی های جذاب و مهیج هستند.

مشخصات کلی

مدل موتور: مسابقه‌ای
نوع: کنترلی
شبیه‌سازی: براساس نمونه واقعی
منبع انرژی: باتری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا