کامپیوتر و تجهیزات جانبیلوازم جانبی گوشی

قیمت ۱۰ مدل بهترین میکروفون یقه ای بی سیم حرفه ای ارزان

میکروفون یقه ای حرفه ایمیکروفون یقه ای یک وسیله ی است پر کاربرد که هنگام تولید محتوا یا مصاحبه های ویدیویی استفاده می شود این میکروفون ها از ابعادی کوچک ساخته می شوند و هنگام استفاده بر روی یقه پیراهن قرار می گیرند و بدون دخالت دست مخاطب می تواند به صحبت بپردازد این مدل نسبت به سایر مدل های قدیمی که باید از دست برای نگه داشتن میکرفون استفاده می شد آسان تر است.

میکروفن یقه ای در انواع های متنوع طراحی می شوند که دارای دو نوع بی سیم و با سیم هستند امروزه با افزایش تولید محتوا های ویدیویی در فضای مجازی و همچنین ضبط برنامه های تلویزیونی به دلیل کاربرد آسان و کیفیت صدای بالاتر نسبت به مدل های قدیمی از این مدل میکروفون استفاده زیادتری می شود جهت خرید این میکروفون در ادامه با راهنمای خرید میکروفون یقه ای آشنا می شوید.

انواع میکروفون یقه ای کدام است؟

میکروفون یقه ای بی سیم

میکروفن یقه ای بیسیم نسبت به مدل با سیم کاربرد آسان تری دارد که با استفاده از بلوتوث اتصال برقرار می شود و قابل استفاده می باشد از این مدل بیشتر در سمینار و کلاس های آموزشی به جهت جابجا شدن مخاطب و آزادی بیشتر استفاده می شود همچنین میکروفن یقه ای بی سیم قیمتی به مراتب بالاتر از مدل با سیم دارد این مدل یک میکروفون یقه ای بلوتوثی محسوب می شود.

میکروفون یقه ای با سیم

میکروفن یقه ای با سیم مانند میکروفون های دستی قدیمی می باشد با این تفاوت که دیگر لازم نیست با دست آن را نگه دارید چون به دلیل ابعاد کوچکی که دارد به آسان بر روی یقه ی پیراهن نصب می شود قیمت این مدل میکروفون نسبت به میکروفون یقه ای بیسیم پایین تر و بصرفه تر می باشد از این مدل بیشتر برای مصاحبه ها استفاده می شود.

مشاهده قیمت ۱۰ مدل بهترین رینگ لایت سالنی و رومیزی پایه دار حرفه ای

نکات مهم هنگام خرید میکروفون یقه ای

نوع میکروفون

جهت خرید خود باید اول نوع میکروفون را مشخص کنید که با سیم باشد یا بی سیم که این مورد بستگی به فعالیت کاری شما دارد هر کدام از این دو مدل کاربرد و مزیت های خود را دارند که در بخش بالای مقاله بیشترین استفاده و نوع کارایی آن ها را برای شما بیان کردیم اگر میکروفون یقه ای برای ضبط صدا می خواهید می توانید از هر دو مدل استفاده نمایید و تفاوتی با یکدیگر در ارتباط با این موضوع ندارند.

ابعاد و وزن

هنگام خرید میکروفن یقه ای به وزن و انداز آن دقت نمایید که هنگام استفاده دچار مشکل نشوید شما باید اندازه ی مناسبی را نسبت به فعالیت خود استفاده کنید تا به خوبی روی یقه ی پیراهن نصب شود و ظاهر بهتری هنگام ضبط ویدیو داشته باشید همچنین وزن میکروفون مهم بوده چرا که وزن سبک باعث تعادل بهتر روی یقه ی پیراهن شده و دچار مشکلات احتمالی مانند لیز خوردن از روی یقه نمی شود.

ویژگی های محصول

بهترین میکروفون یقه ای بی سیم یا باسیم از قابلیت های متنوعی برخودار هستند در زمان خرید به این نکته توجه کنید که میکروفون انتخاب شده شما چه ویژگی ها دارد این ویژگی ها می تواند شامل فیلتر نرم کننده صدا، فیلتر برش فرکانس، نویز پذیری پایین و گیره مناسب یقه ای باشد معمولا میکروفون یقه ای حرفه ای تمامیه ویژگی ها گفته شده را نسبت به نوع ساده دارند بهترین میکروفون یقه ای مدل های حرفه ای هستند.

درگاه اتصال و باتری

هنگام انتخاب حتما به این دو مورد توجه کنید که نوع درگاه اتصال در مدل های بی سیم با دستگاهی که می خواهید میکرفون را به آن نصب نمایید سازگار باشد همچنین برای مدل های بی سیم نسخه بلوتوث برای اتصال به دستگاه مربوطه حائز اهمیت است یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای خرید باتری در مدل های بی سیم است که باید به ظرفیت و زمان شارژ آن دقت کنید.

قیمت میکروفون یقه ای

قیمت میکروفن یقه ای در دو نوع گفته شده یعنی با سیم و بی سیم همچنین قابلیت و نوع ویژگی هایی که دارند با یکدیگر متفاوت هستند همچنین نوع برند و شرکت سازنده محصول تاثیر مستقیم بر روی قیمت دارد که شما باید نسبت به بودجه و نیاز خود میکروفون مناسبی را انتخاب و خرید نمایید همچنین توجه کنید که در کنار قیمت مناسب میکروفون از کیفیت مناسب برخودار باشد.

بهترین مارک میکروفون یقه ای کدامند؟

برند محصول یکی دیگر از نکات مهمی است که هنگام خرید باید مد نظر باشد انتخاب یک برند مناسب می تواند در کیفیت میکروفون و نوع کارایی آن نقش بسزایی داشته باشد به دلیل اینکه شرکت های معتبر در ساخت میکروفون از کیفیت و استاندارد های لازم استفاده بیشتر می کنند پس بهتر است انتخاب شما از یک برند معتبر باشد بهترین برند میکروفون یقه ای عبارتند از:

میکروفون یقه ای بویا

میکروفون یقه ای سینکو

میکروفون یقه ای هوکو

میکروفون یقه ای تسکو

میکروفون یقه ای رود

میکروفون یقه ای گرین لاین

میکروفون یقه ای کامیکا

میکروفون یقه ای شیائومی

میکروفون یقه ای سنهایزر

نتیجه گیری

اگر شما هم علاقه مند به تولید محتوا ویدیویی در زمینه های مختلف هستید حتما باید به دنبال انتخاب و خرید یک میکروفون یقه ای مناسب باشید شما با استفاده از این وسیله ی پرکاربر می توانید از آن در تولید محتوا، سمینارها و کلاس های آموزشی بهره ببرید و فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.


۱. خرید میکروفن یقه ای مدل SX31 dual 3in1 Multi-Function بسته ۲ عددی

میکروفن یقه ای مدل SX31 dual 3in1 Multi-Function بسته 2 عددی

اگر به دنبال یک میکروفون یقه ای با کیفیت هستید این مدل یکی از بهترین میکروفون یقه ای است که اکثر تولید محتوا گر ها از آن استفاده می نمایند. این مدل قابلیت اتصال به انواع گوشی آیفون و گوشی های اندرویدی ها را دارد. این میکروفون یقه ای قابلیت کاهش نویز محیط را به خوبی اجرا می کند و از صدای اکو بسیار مناسبی برخودار می باشد. این مدل قابلیت اتصال به درگاه‌های جک ۳.۵ میلی‌متری، ‫پورت لایتنینگ را دارد.‬‎ ،USB Type C

مشخصات کلی

فرکانس پاسخ‌گویی: ۹
حساسیت: ۲۰ دسی بل
منبع انرژی: باتری
تعداد: دوتایی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید میکروفون یقه ای میروتک مدل MT-M1

میکروفن یقه ای میروتک مدل MT-M1

این میکروفون یقه ای به وسیله ای درگاه اتصال جک ۳٫۵ میلی متر به انواع دستگاه هایی که این درگاه را پشتیبانی می کند متصل می شود. این مدل صدایی بسیار با کیفیت و قابلیت نویز پذیری پایین را به شما ارائه می دهد و از لحاظ قیمتی بسیار مناسب می باشد. طول کابل میکروفون ۶ متر است که این مزیت خوب به شما اجازه می دهد تا بتوانید به آسانی جابجا شوید و از فاصله های دورتر به کار ضبط صدا بپردازید.

مشخصات کلی

درگاه‌های اتصال: جک ۳.۵ میلی‌متری
نسبت سیگنال به نویز: ۷۴dB SPL دسی بل
منبع انرژی: باتری
فرکانس پاسخ‌گویی: Hz ۶۵-۱۸۰۰۰ Hz

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید میکروفون بی سیم گرین لاین مدل ۲in1 Digital Display Type-C

میکروفن بی سیم گرین لاین مدل 2in1 Digital Display Type-C

این مدل یکی از بهترین میکروفون یقه ای برای تولید محتوا است که ساخته برند معتبر گرین می باشد. طراحی این محصول بسیار زیبا و مدرن با کیفیت ساخت بالا است و کاهش نویز پذیری آن بصورت هوشمند می باشد که از ویژگی های بسیار خوب این نوع مدل است. اگر به دنبال میکروفون یقه ای بلوتوثی برای گوشی هستید این میکروفون یقه ای گزینه ای مطلوبی برای شما خواهد بود.

مشخصات کلی

درگاه‌های اتصال: USB Type C
فرکانس پاسخ‌گویی: ۲۰-۲۰KHZ
حساسیت: -۷۵DB دسی بل
نسبت سیگنال به نویز: ۶۴DBM دسی بل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. خرید میکروفون یقه ای کامیکا مدل CVM-V01 USB

میکروفن یقه ای کامیکا مدل CVM-V01 USB

این میکروفون یقه ای بصورت سیم به دستگاه های مرتبط متصل می شود و قابلیت اتصال به انواع گوشی های هوشمند را نیز دارد. قابلیت تغییر درگاه از تایپ سی به یو اس بی را دارد که به شما این امکان را می دهد تا به دیگر دستگاه ها بتوانید آن را متصل نمایید. این مدل مناسب برای لایو، کلاس های آنلاین، فیلمبرداری، تولید محتوا و ویدیو کنفراس است. طول کابل این مدل ۲٫۵ متر می باشد که برای جابجایی کار شما را آسان تر می کند.

مشخصات کلی

فرکانس پاسخ‌گویی: ۶۰Hz~۲۰KHz
حساسیت: ۳۲dB- دسی بل
گستره دینامیکی: ۷۶ دسی بل
سبت سیگنال به نویز: ۷۰ دسی بل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا