کفش زنانه

قیمت ۱۰ مدل بهترین نیم بوت زنانه جدید مجلسی و اسپرت

نیم بوت زنانه اسپرت و مجلسینیم بوت زنانه یکی از کفش هایی است که در زیبای هر چه بیشتر استایل خانم ها نقش بسزایی دارد این کفش در انواع جنس های مختلف تولید شده و مناسب برای فصل سرما می باشد این مدل کفش علاوه بر زیبایی که دارد دارای یک پوشش گرمایی مناسب بوده که در فصل سرما مخصوصا فصل زمستان باعث گرم نگه داشتن پاها شده و در برابر سرما بسیار مقاوم است.

این مدل کفش به دلیل محبوبیتی که در بین خانم ها دارد شرکت های تولید کننده همواره تلاش کرده اند تا بهترین نیم بوت زنانه با تنوع بالا را روانه بازار کنند از آنجایی که خانم ها به استایل خود اهمیت زیادی می دهند در انتخاب این مدل کفش حساسیت بیشتری دارند به همین منظور برای انتخاب این کفش شیک و زیبای زمستانی در ادامه با راهنمای خرید نیم بوت زنانه همراه ما باشید.

انواع نیم بوت زنانه کدام است؟

نیم بوت زنانه مجلسی

مدل مجلسی یکی از پر استفاده ترین نوعی است که خانم ها هنگام جشن ها یا مهمانی از آن استفاده می کنند نوع مجلسی دارای تنوع و رنگ بندی بالا است و معممولا از پاشنه های بلند طراحی می شوند همچنین نوک این مدل نیم بوت نسبت به سایر مدل های دیگر باریک بوده و فقط مناسب برای مجالس است و امکان استفاده روزمره را ندارد.

نیم بوت زنانه اسپرت

یکی از زیباترین و شیک ترین مدل های نیم بوت نوع اسپرت است که خانم های شیک پسند و خوش استایل از آن استفاده می کنند این مدل نیز معمولا بدون پاشنه یا با پاشنه هایی با ارتفاع بسیار کم طراحی می شوند و به دلیل اسپرت بودن جنس آن ها از چرم است همچنین نوع بسته شدن این مدل کفش معمولا بصورت زیپ دار یا بندی می باشد.

نیم بوت زنانه چرم

در مدل جنس چرم معمولا تنوع رنگی بالا نیست و از رنگ هایی بیشتر تیره و روشن مانند مشکی و قهوه ای استفاده می شود از مزیت های مدل چرمی ضد آب بودن آن است که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم بوده و از خیس شدن پاهای ما در فصول بارندگی و سرما جلوگیری می کند معمولا نیم بوت چرم زنانه از نوک های باریک و گرد طراحی می شوند که بیشترین استفاده را دارند.

نیم بوت زنانه کلاسیک

نیم بوت زنانه مدل کلاسیک یکی از کفش های پرکاربرد در بین خانم ها است به دلیل اینکه از این نوع مدل کفش می توان در محیط های مختلف هم چون بیرون رفتن، قرارهای کاری یا مجالس استفاده کرد نوع کلاسیک معمولا دارای جنس ها و رنگ های متنوع بوده و ساق های آن نسبت به مدل های دیگر کوتاهی بیشتری دارد.

نکات مهم هنگام خرید نیم بوت زنانه

جنس نیم بوت

اولین فاکتوری که باید هنگام خرید به آن توجه کنید انتخاب نوع جنس کفش است که این مورد کاملا بستگی به سلیقه و نوع محیطی دارد که شما می خواهید از آن استفاده کنید جنس های موجود در بازار از چرم طبیعی و مصنوعی، پلی استر، جیر، مخمل و پلی اورتان می باشند که شما باید جنس مورد نظر خود را نسبت به نوع استفاده از آن انتخاب نمایید.

رنگ نیم بوت

بعد از انتخاب یک جنس مناسب نوبت به انتخاب رنگ نیم بوت مورد نظر می رسد که شما باید رنگی را انتخاب نمایید که با بیشتر لباس های شما قابلیت ست شدن را داشته باشد معمولا رنگ های تیره و روشن مانند مشکی، قهوه ای، خاکستری و غیره از جمله رنگ هایی هستند که با بیشتر لباس ها قابلیت ست شدن را دارند همچنین برای دیده شدن بیشتر می توانید از رنگ های براق در مجالس استفاده نمایید.

نحوه بسته شدن

مورد مهم دیگری که برای انتخاب کفش وجود دارد نوع بسته شدن آن است البته این مورد کاملا به راحتی و سیلقه ایی که شما دارید بستگی دارد مدل هایی که در بازار موجود هستند بصورت بندی، زیپ دار یا چسب دار می باشند همچنین مدل هایی موجود هستند که هر دو یا هر سه قابلیت را دارند که شما نسبت به سلیقه و راحتی آن باید انتخاب خود را انجام دهید.

پاشنه دار یا بدون پاشنه

نیم بوت زنانه پاشنه دار معمولا بیشترین استفاده را در مهمانی ها دورهمی یا مجالس دارد و استفاده از آن در محیط های باز مانند بیرون به دلیل لغزندگی زمین در فصل سرما مناسب نیست به همین دلیل باید برای محیط های بیرون از نیم بوت های بدون پاشنه یا پاشنه هایی با ارتفاع بسیار کم استفاده شود تا هنگام راه رفتن راحتی بیشتری داشته باشید.

قیمت نیم بوت زنانه

قیمت ها به نکته های گفته شده و عوامل دیگری نیز می تواند کاملا متفاوت باشد معمولا نوع جنس، برند، مدل در قیمت ها دخیل بوده که شما باید نسبت به بودجه و مدلی که مناسب برای شما در محیط هایی هم چون مجالس، مهمانی ها یا بیرون باشد اقدام به خرید نمایید سعی نمایید مدلی را انتخاب کنید که از لحاظ قیمت و کیفیت و همچنین مناسب با استایل شما باشد.

بهترین مارک نیم بوت زنانه کدامند؟

انتخاب یک مارک خوب به شما این امکان را می دهد تا نیم بوت دارای کیفیت و راحتی بیشتر و همچنین عمر طولانی تری برای شما داشته باشد اگر دنبال یک نیم بوت زنانه جدید و شیک هستید همواره سعی نمایید به سراغ برندهای معتبر بروید از بهترین برند نیم بوت زنانه می توان به این موارد اشاره کرد:

نیم بوت زنانه چرم مشهد

نیم بوت زنانه چرم تبریز

نیم بوت زنانه بهشتیان

نیم بوت زنانه نوین چرم

نیم بوت زنانه سیی

نیم بوت زنانه اسمارا

نیم بوت زنانه اکو

نیم بوت زنانه ای ال ام

نتیجه گیری

با فرا رسیدن فصل سرما داشتن یک نیم بوت بسیار حائز اهمیت است خانم ها همواره دنبال یک استایل جذاب و شیک هستند و حساسیت زیادی روی این مورد دارند که با انتخاب یک نیم بوت زنانه جذاب و شیک می توانند در فصل زیبای زمستان استایل خود را زیباتر نمایند.

۱. نیم بوت زنانه راكى وینتر مدل BLK

نیم بوت زنانه راكى وینتر مدل BLK

این مدل نیم بوت زنانه ساختار و ظاهری بسیار زیبا و شکیل دارد که باعث جذابیت بیشتر استایل بانوان می شود. علاوه بر این، جنس آن از سوییت تولید شده است که این جنس به دلیل ضد آب بودن، مانع از نفوذ آب به داخل کفش در روزهای بارانی و برفی خواهد شد. همچنین کفی آن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دارای آج هایی مقاوم است این آج ها در روزهایی برقی و یخبندان از لیز خوردن شما جلوگیری می کنند. قیمت این محصول بسیار ارزان و مقرون بصرفه است.

مشخصات کلی

جنس : سوییت
نحوه بسته شدن : بندی
ارتفاع پاشنه : سه سانتی‌متر
سایزبندی : ۳۷ تا ۴۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. نیم بوت زنانه مدل شارالا

نیم بوت زنانه مدل شارالا

نیم بوت زنانه اسپرت مدل شارلا علاوه بر داشتن جنس بسیار مقاوم، طراحی و زیبایی کاملا خیره کننده ای دارد و داخل پا به شکلی زیبا جلوه می کند. این مدل مجهز به زیپی فلزی برای باز و بسته شدن است که دقیقا در قسمت کنار کفش دیده می شود. همچنین این محصول سایزبندی از ۳۷ تا ۴۰ دارد و منلسب برای استفاده در مکان های اداری، روزمره، رسمی و مهمانی است. قیمت این مدل نیم بوت زنانه اسپرت نیز خیلی گران نیست.

مشخصات کلی

جنس : چرم مصنوعی
نحوه بسته شدن : زیپی
مورد استفاده : روزمره، اداری و رسمی، مهمانی
سایزبندی : ۳۷ تا ۴۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. نیم بوت زنانه راکی مدل وینتر

نیم بوت زنانه راکی مدل وینتر

این مدل نیم بوت زنانه از جنس سوییت ساخته شده و ضد آب است بنابراین در روزهای برفی و بارانی، بدون نگرانی از خیس شدن پاها می توانید از آن استفاده کنید. علاوه بر این رنگ و زیبایی آن، جذابیت خاصی به استایل شما خواهد بخشید و شما در مهمانی یا بصورت روزمره می توانید از آن استفاده نمایید. مدل پاشنه و نوک آن پهن است و به وسیله بند باز و بسته می شود.

مشخصات کلی

جنس : سوییت
فرم نوک : پهن
مدل پاشنه : پهن
سایزبندی : ۳۷ تا ۴۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا