خانه و آشپزخانه

قیمت ۱۰ مدل بهترین پارچ تصفیه آب خارجی و ایرانی خانگی

پارچ تصفیه آب ایرانی و خارجیپارچ تصفیه آب با داشتن سیستم فیلتراسیون، به شکلی کاملا بهداشتی، ذرات و املاح مضر موجود در آب را جداسازی کرده و آبی سالم را برای نوشیدن در اختیار ما قرار می دهد این پارچ ها در گنجایش های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

انسان در طول روز نیازمند نوشیدن چندین لیوان آب است البته آبی که استفاده می کنیم باید فاقد هر گونه مواد مضر و آلودگی باشد به همین دلیل برای اینکه همیشه آبی سالم در دسترس داشته باشیم بهتر است از دستگاه تصفیه آب یا تصفیه آب پارچی استفاده کرد این دو وسیله به خوبی ذرات و آلودگی های داخل آب را از بین می برند.

پارچ تصفیه آب چیست؟

این مدل پارچ از بدنه ای شیشه ای یا پلاستیکی ساخته می شود که داخل آن محفظه ای به منظور نصب شدن فیلتر قرار می گیرد با ریختن آب درون محفظه، کم کم آب از فیلتر عبور کرده و بصورت تصفیه شده در داخل پارچ جمع می شود امروزه بیشتر خانواده ها، برای مصارف آب آشامیدنی منزل خود از پارچ تصفیه استفاده می کنند.

نکات خرید پارچ تصفیه آب

میزان گنجایش

پارچ های تصفیه، گنجایشی ۱ تا ۵ لیتری دارند که انتخاب گنجایش آنها، به میزان مصرف آب آشامیدنی و تعداد افراد خانواده تان بستگی خواهد داشت برای خانواده های ۱ تا ۲ نفره، بهترین گنجایش استفاده از پارچ های ۱ تا ۳ لیتری خواهد بود برای خانواده های بیش از دو نفر بهتر است از ظرفیت های ۳ تا ۵ لیتری استفاده کرد.

نوع فیلتراسیون

عمل تصفیه آب در پارچ ها، به کمک سیستم فیلتراسیون انجام می شود این سیستم دقیقا در داخل محفظه پارچ نصب شده است بهترین پارچ تصفیه آب مدلی است که دارای فیلترهایی پرقدرت با قابلیت از بین بردن انواع ذرات و مواد شیمیایی موجود در آب باشد به همین دلیل هنگام خرید به نوع فیلتر پارچ توجه داشته باشید و مدلی با کارایی بالا را برای تصفیه آب خانگی انتخاب کنید.

جنس بدنه

بدنه پارچ تصفیه کننده آب را از پلاستیک یا شیشه تولید می کنند پارچ های شیشه ای یا پیرکس ظاهری شفاف و زیبا دارند ویژگی شفاف بودن کمک می کند تا آب موجود در داخل پارچ، با چشم قابل مشاهده کردن باشد پارچ های شیشه ای به دلیل داشتن جلوه زیبا و بهداشتی بودن بیشتر مورد استقبال افراد قرار می گیرند پارچ های پلاستیکی نیز به دلیل قیمت ارزان و وزن سبک می توانند برای مصارف خانگی شما مناسب باشند.

داشتن شمارنده دیجیتال

قابلیت شمارنده دیجیتال به شما امکان شمارش روزهای استفاده از فیلتر را میدهد بنابراین پس از گذشت مدت زمان تعیین شده می توانید اقدام به تعویض کردن فیلتر نمایید فیلترهای تصفیه آب معمولا عمری ۶۰ روزه و بیشتر دارند که پس از پایان این مدت، باید آنها را با فیلترهای جدید تعویض کرد.

اندازه پارچ

پارچ تصفیه آب خانگی، باید اندازه ای متناسب با فضای داخلی یخچال داشته باشد تا پس از تصفیه آب بتوان، پارچ را بدون مشکل داخل یخچال قرار داد این پارچ های تصفیه آب را در اندازه های بزرگ و کوچک می سازند.

میزان وزن

میزان وزن پارچ نیز جزو فاکتورهای خرید به شمار می رود که بهتر است هنگام خرید به آن توجه داشت سبک بودن پارچ به شما در جابجایی و استفاده آسان تر از پارچ کمک بسیار زیادی می کند هر چند میزان وزن پارچ به جنس بدنه نیز بستگی دارد که معمولا پارچ های پلاستیکی وزن سبک تری دارند.

قیمت پارچ

قیمت پارچ تصفیه آب به دو نوع گران و ارزان تقسیم می شود که مدل های گران قیمت، دارای سیستم های فیلتراسیون قدرتمند تری برای تصفیه آب هستند هر چند عوامل دیگری نظیر جنس بدنه، شرکت سازنده و … بر روی قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد.

مشاهده ۲۰ مدل بهترین تصفیه آب خانگی پرفروش و پرقدرت ۱۴۰۲

بهترین مارک پارچ تصفیه آب خارجی و ایرانی

پارچ تصفیه آب شیائومی

پارچ تصفیه آب بریتا

پارچ تصفیه آب یزدگل

پارچ تصفیه آب اکسل

پارچ تصفیه آب فیلیپس

پارچ تصفیه آب کنوود

سخن پایانی

برای نوشیدن یک لیوان آب خنک و سالم در داخل منزل، باید از وسایلی نظیر پارچ تصفیه آب استفاده کرد این مدل پارچ با داشتن قیمت مقرون بصرفه و کارکرد مناسب، بهترین گزینه برای تصفیه کردن، آب آشامیدنی خانگی است با تهیه کردن این وسیله، همیشه آبی سالم و بهداشتی را نوش جان کنید.

۱. پارچ تصفیه آب ۳ لیتری یزدگل کد ۱۱۴

پارچ تصفیه آب 3 لیتری یزدگل کد 114

پارچ تصفیه آب تولید شده توسط شرکت یزدگل دارای کیفیت و کارایی بالایی است. این محصول در چهار رنگ ارائه شده و قطعات آن قابلیت جداسازی را دارند. علاوه بر این ظرفیت مخزن پارچ ۳ لیتر است که می تواند مقدار مناسبی آب را تصفیه و برای استفاده ذخیره سازی کند. این پارچ به فیلتری قوی برای تصفیه آب مجهز شده است که می تواند به شکلی سالم ذرات و آلودگی را از داخل آب دفع کند. این محصول را با قیمت کمتر از ۴۰۰ هزار تومان می توان خریداری کرد.

مشخصات کلی

ظرفیت : ۳ لیتر
وزن : ۷۰۰ گرم
رنگبندی : سفید، آبی، طوسی، خاکستری
قابلیت : جدا سازی قطعات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. پارچ تصفیه آب ایمتک مدل WP100

پارچ تصفیه آب ایمتک مدل WP100

پارچ تصفیه آب شرکت ایمتک مجهز به فیلتر تصفیه با فناوری Flux است و ظرفیت مخزن آن ۲ لیتر می باشد. این پارچ از جنس پلاستیک شفاف ساخته شده که آب قرار گرفته داخل پارچه قابل مشاهده خواهد بود. همچنین این محصول قابلیت شستشو داخل ماشین ظرفشویی را نیز دارد. این مدل پارچ توانسته رضایت ۸۰ درصدی مشتریان را به دست بیاورد.

مشخصات کلی

وزن : ۵۵۵ گرم
ظرفیت : ۲.۳ لیتر
جنس بدنه : پلاستیک
قابلیت‌ها : امکان شست‌وشو در ماشین ظرفشویی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. پارچ تصفیه آب اکسل مدل ۲۵

پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

پارچ تصفیه آب برند اکسل مدلی باکیفیت و مناسب برای افرادی است که به سلامت بدن خود اهمیت می دهند. این پارچ تصفیه دارای فیلتراسیون قوی برای از بین برد آلودگی و ذرات مضر داخل آب است. همچنین این مدل پارچ در دو رنگ سفید و طوسی ارائه می شود و علاوه بر این پارچ مجهز به شمارنده ای دیجتالی به جهت یادآوری کردن تعویض ماهانه فیلتر نیز است اگر به دنبال محصولی با قیمت مناسب و کارایی بالا هستید این مدل پارچ تصفیه را به شما پیشنهاد می دهیم.

مشخصات کلی

ظرفیت کل : ۲.۵ لیتر ، آب تصفیه شده: ۱.۵ لیتر
رنگبندی : سفید و طوسی
وزن : ۶۰۶ گرم
شمارنده دیجیتالی : برای یادآوری تعویض ماهانه فیلتر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا