لوازم برقی خانگی

قیمت بهترین دستگاه پاپ کورن ساز برقی خانگی + خرید

پاپ کورن ساز خانگیپاپ کورن ساز بدون نیاز به روغن و در سریعترین زمان، دانه های ذرت را به پف فیل یا همان پفیلا تبدیل کرده و برای سرو کردن در اختیارتان قرار می دهد با استفاده از این دستگاه، ذرت ها به شکلی یکنواخت و بدون سوخته شدن پخته می شوند.

پاپ کرن یا پفیلا یکی از پرطرفدارترین تنقلات در بین تمامی افراد است این خوراکی ساختاری ترد و طعمی خوشمزه دارد و بصورت نمکی، سرکه ای، کچاپ، ساده و غیره … درست می شود. پفیلا را در داخل منزل و با کمک دستگاه پاپ کرن ساز می توان با روشی کاملا بهداشتی درست کرد و هنگام تماشای فیلم و برنامه های ورزشی مورد استفاده قرار داد.

پاپ کورن ساز چیست؟

پفیلا ساز یا پاپ کرن ساز، دستگاهی با عملکرد فوق العاده بالاست که در زمانی کوتاه می تواند حجم زیادی از دانه های خام ذرت را پخته و با مکانیزمی مشخص از خروجی خود به بیرون هدایت کند این نوع دستگاه به دلیل کارکرد ساده و آماده کردن آسان پفیلا، به یکی از محبوب ترین لوازم برقی خانگی تبدیل شده است.

انواع پاپ کورن ساز

پاپ کورن ساز دستی

پاپ کرن ساز دستی ساده ترین وسیله برای درست کردن پفیلا در داخل منزل است ذرت ساز دستی از بدنه ای فلزی ساخته شده و شکلی شبیه به قابلمه دارد عملکرد نوع دستی بسیار ساده است تنها باید دانه های ذرت را داخل محفظه ریخته و آن را بر روی حرارت شعله های اجاق گاز قرار دهید با این روش می توان پف فیل هایی طعم دار و خوشمزه را در داخل منزل درست کرد.

پاپ کورن ساز برقی

این مدل پاپ کرن ساز با متصل شدن به برق کار می کند و دستگاهی مناسب برای درست کردن پفیلا در داخل خانه است با ذرت ساز برقی میتوان پفیلاهایی یکدست و زیبا را در مدت زمانی بسیار کوتاه پخت و برای سرو کردن آماده کرد مزیت خوب دیگر آنها، شستشوی آسان دستگاه به کمک ماشین ظرفشویی است.

پاپ کورن ساز صنعتی

دستگاه ذرت ساز صنعتی، قدرت و سرعتی به مراتب بالاتر از مدل های دستی و برقی دارد و در هر بار استفاده می تواند حجم زیادی ذرت را به پف فیل تبدیل کند از این نوع دستگاه بیشتر در فروشگاه ها، سینماها  و دیگر مکان های تفریحی برای درست کردن ذرت بو داده استفاده می کنند.

نکات خرید پاپ کورن ساز

میزان ظرفیت

پاپ کورن ساز دارای محفظه ای است که ذرت های خام برای پخته شدن داخل آن ریخته می شوند این محفظه در ظرفیت های بزرگ و کوچک ساخته شده است بنابراین حین خرید پفیلا ساز خانگی به میزان ظرفیت محفظه توجه کرده و دستگاهی با ظرفیت مناسب را برای درست کردن پف فیل خریداری کنید.

جنس بدنه

بدنه مهم ترین قسمت دستگاه پاپ کورن ساز را تشکیل می دهد بنابراین جنس به کار رفته در ساخت آن باید، کیفیت بالایی داشته باشد معمولا بدنه های دستگاه ذرت ساز را از پلاستیک و استیل تولید می کنند بدنه های ساخته شده از استیل بسیار مستحکم و مقاوم می باشند و با روشی آسان شسته و تمیز می شوند البته بدنه های پلاستیکی نیز دارای مرغوبیت و وزن سبکی برای استفاده هستند.

توان دستگاه

توان در واقع میزان حرارت یا گرمایی است که دستگاه هنگام بو دادن ذرت های خام تولید میکند هر چه میزان توان دستگاه عدد بالاتری داشته باشد پاپ کورن ساز با قدرت و سرعت بیشتری ذرتها را پخته و تبدیل به پفیلا می کند به همین منظور بهتر است مدلی که انتخاب می کنید توان مناسبی داشته باشد.

پایه ضد لغزش

بهتر است در هنگام خرید پفیلا ساز برقی به دارا بودن آن به پایه ضد لغزش توجه داشته باشید این قابلیت علاوه بر جلوگیری کردن از لغزیدن و افتاده دستگاه بر روی زمین، باعث سهولت استفاده آسان تر و بالا رفتن ایمنی دستگاه هنگام درست کردن پف فیل نیز می شود.

سنسور قطع کن حرارتی

وجود این سیستم در پاپ کورن ساز باعث بالا رفتن عملکرد بهتر دستگاه هنگام بو دادن ذرت های خام می شود علاوه بر این، از سوخته شدن دانه های ذرت نیز جلوگیری کرده و باعث پخت یکنواخت پف فیل ها می شود.

بهترین مارک پاپ کورن ساز

پاپ کورن ساز دسینی

پاپ کورن ساز جی پاس

پاپ کورن ساز سی وی اس

پاپ کورن ساز آریته

پاپ کورن ساز شیائومی

سخن پایانی

لذت تماشای فیلم، سریال و برنامه های ورزشی را با درست کردن پفیلا در داخل منزل چند برابر کنید برای آماده کردن این خوراکی خوشمزه و محبوب در داخل خانه کافی است دستگاه پاپ کورن ساز برقی یا دستی را از بازار تهیه نمایید.

۱. خرید پاپ کورن ساز دسینی مدل POM-1200

پاپ کورن ساز دسینی مدل POM-1200

این مدل پفیلا ساز از برند معتبر دسینی ساخت کشور ایتالیا می باشد با استفاده از این دستگاه می توانید ظرف چند دقیقه ذرت های خود را به پفیلا تبدیل نمایید این مدل با استفاده از گردش هوای گرم در داخل محفظه ذرت ها را تبدیل به پفیلا کرده و می توانید جهت سرو کردن برای مهمان خود آماده نمایید از ویژگی های آن کلید خاموش و روشن بوده که کار شما را آسان می نماید حین کار کردن با این دستگاه از دیگر قابلیت های آن می توان به سنسور قطع کن حرارتی اشاره کرد که در صورت حرارت بیش از حد بصورت اتوماتیک دستگاه عملیات را متوقف می نماید.

مشخصات کلی

توان: ۱۲۰۰ وات
جنس بدنه: پلاستیک
پایه ضد لغزش: دارد
قابلیت شست‌وشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM830

پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM830

دستگاه پفیلا ساز جی پاس یکی از لوازم های کاربردی برای تولید پفیلا در هر خانه ای می باشد شما با تهیه این مدل می توانید برای خود یا دورهمی ها به راحتی مقدار زیادی پفیلا آماده کنید توان مصرفی این دستگاه بالا بوده و با ورود هوای گرم به داخل محفظه بالایی باعث می شود که ذرت ها در اثر فشار گرما به پفیلا تبدیل شود از قابلیت های این مدل پایه های ضد لغزش آن بوده که هنگام کار استحکام خوبی دارد این دستگاه به فیوز داخلی جهت امنیت بیشتر آن حین کار برخودار است.

مشخصات کلی

طول سیم: ۱.۵ سانتی متر
توان: ۱۲۰۰ وات
جنس بدنه: پلاستیک
پایه ضد لغزش: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM840

پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM840

این دستگاه با استفاده از تولید هوای گرم در داخل محفظه در کمترین زمان ذرت ها را تبدیل به پفیلا می نماید شما می توانید از این مدل جهت مصارف خانگی هنگام دورهمی ها و مهمانی ها برای آماده کردن پفیلا از آن استفاده کنید از قابلیت های خوب این دستگاه شستشو قطعات جانی در ماشین ظرفشویی می باشد و نظافت آن بسیار ساده است جنس بدنه آن از پلاستیک مرغوب با مقاومت بالا ساخته شده و در برابر ضربه خوردن و گرمای وارده استحکام خوبی دارد توان این مدل بسیار بالا بوده که در تهیه پفیلا سرعت بالایی دارد.

مشخصات کلی

توان: ۱۲۰۰ وات
طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
ظرفیت: ۰.۳۵۰ لیتر
جنس بدنه: پلاستیک

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. خرید پاپ کورن ساز آریته مدل ۲۹۵۴

پاپ کورن ساز آریته مدل 2954

دستگاه پفیلا ساز مارک آریته یکی از بهترین ها جهت تهیه پفیلا است این مدل قادر است با مکانیزم هوای گرم در درون ظرف داخلی ذرت ها را به آسانی به پفیلا تبدیل کند کاملا مناسب برای مصارف خانگی جهت تهیه پفیلا برای خود یا مهمانی ها می باشد این دستگاه می تواند بدون استفاده از روغن ذرت ها را در کمترین زمان ممکن به پفیلا تبدیل کند طراحی این دستگاه بسیار زیبا بوده و می تواند با سایر لوازم آشپزخانه شما ست شده و در زیبای دکوراسیون آن تاثیر گذار باشد توان مصرفی این مدل بالا می باشد که همین امر موجب می شود تا حجم زیادی ذرت را جهت تبدیل کردن به پفیلا آماده نماید.

مشخصات کلی

طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
توان: ۱۱۰۰ وات
پایه ضد لغزش: دارد
پیمانه ذرت: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. خرید پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM841

پاپ کورن ساز جی پاس مدل GPM841

پفیلا یکی ازتنقلات خوشمزه بوده که ما در طول روز مصرف می کنیم به همین دلیل برای تهیه این خوراکی خوشمزه احتیاج به یک دستگاه جه آماده سازی آن داریم این مدل پفیلا ساز می تواند حجم زیادی از ذرت را در پنج دقیقه به پاپ کورن تبدیل کند جنس بدنه این مدل از پلاستیک درجه یک و ساختاری بسیار زیبا طراحی شده است توان قدرتی این دستگاه از راندمان خوبی برخودار بوده که هنگام مهمانی ها یا دورهمی ها می تواند با سرعت بالا برای شما حجم زیادی پفیلا آماده نماید.

مشخصات کلی

جنس بدنه: پلاستیک
ظرفیت: ۰.۳ لیتر
توان: ۱۲۰۰ وات
طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا