خانه و آشپزخانه

قیمت ۱۵ مدل پیمانه اندازه گیری استیل، پلاستیکی، شیشه ای

پیمانه اندازه گیریپیمانه اندازه گیری یکی از آن دسته وسایل مهم و کاربردی در آشپزخانه است که بدون آن امکان آشپزی کردن وجود نخواهد داشت. این وسیله به شما کمک می کند تا میزان دقیقی از مواد مورد نیاز آشپزی را آماده و مورد استفاده قرار دهید. پیمانه ها نقش بسیار پر رنگی را در آشپزخانه و در حین آماده سازی انواع غذا ایفا می کنند و برای هر آشپزخانه ای وجود همچین وسیله کاربردی ضروری خواهد بود.

در هنگام پخت انواع کیک و شیرینی وجود پیمانه بسیار ضروری می باشد بدون این وسیله آماده کردن مواد اولیه کیک یا شیرینی درست انجام نمی شود. همانطور که میدانید برای آماده کردن کیک و شیرینی باید مواد اولیه را بصورت دقیق و بدون ذره ای کم یا زیاد شدن استفاده نمایید. برای این کار نیاز به وسیله ای  به نام پیمانه دارید تا توسط آن بتوانید مواد اولیه کیک یا شیرینی را بصورت بسیار دقیقی اندازه گیری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

این وسیله برای کارهای دیگر آشپزخانه نیز قابل استفاده کردن می باشد شما با تهیه کردن این پیمانه ها قادر خواهید بود تمامی مواد خشک و اولیه آشپزی خود را بصورت دقیقی اندازه گیری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

مشاهده خرید قاشق آجیل خوری + لیست قیمت ۴۸ مدل پرفروش و جذاب

بهترین مدل پیمانه اندازه گیری در بازار ۱۴۰۳

برای راحتی انتخاب شما عزیزان اقدام به جمع آوری تعداد ۱۵ مدل پیمانه اندازه گیری پرفروش و با کیفیت از بهترین فروشگاه اینترنتی ایران کرده ایم و تمامی این محصولات را در ادامه ی همین مقاله برای شما به اشتراک گذاشته ایم تا شما بتوانید بصورت اینترنتی این محصول را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

۱. خرید پیمانه اندازه گیری مدل اکسلنت مجموعه ۹ عددی

پیمانه اندازه گیری مدل اکسلنت مجموعه 9 عددی

برای اندازه گیری مواد اولیه بصورت دقیق باید از یک پیمانه اندازه گیری استفاده کنیم تا دستور پخت باعث بهم ریختگی و عدم نتیجه دلخواه نشود. پیمانه اندازه گیری ۹ تایی از مدل اکسلنت علاوه برای زیبایی و کاربردی بودن آن از کیفیت بسیار بالا برخودار می باشد.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۵۰x۱۰۰x۱۰۰ میلی‌متر
وزن: ۱۱۶ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۹ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید پیمانه اندازه گیری کد FFLA-011

پیمانه اندازه گیری کد FFLA-011

این مدل شبیه به یک لیوان پیمانه اندازه گیری طراحی شده و بیشتر مناسب برای سنجش مقدار مایعات است. جنس بدنه این محصول از پلاستیک درجه یک ساخته شده که قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخودار است.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۲۴۰x۱۲۰x۱۲۰ میلی‌متر
وزن: ۱۰۰ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: یک عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید پیمانه اندازه گیری کد ۶۶ مجموعه ۶ عددی

پیمانه اندازه گیری کد 66 مجموعه 6 عددی

این ست پیمانه اندازه گیری متشکل از ۶ ظرف دسته دار می باشد که در سایز های مختلف طراحی شده اند و هر کدام یک میزان اندازه را می سنجند. رنگ بندی در این ست دارای تنوع است که باعث زیبایی ظروف می شود جنس این مجموعه از پلاستیک می باشد.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۷x۹x۵ میلی‌متر
وزن: ۷۵ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۶ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. خرید پیمانه اندازه گیری تیتیز مدل AP-9060

پیمانه اندازه گیری تیتیز مدل AP-9060

این نوع پیمانه اندازه گیری بیشتر برای سنجش میزان مقدار مایعات مورد استفاده قرار می گیرد و به پیمانه اندازه گیری مایعات معروف است. این محصول دارای بدنه ی مندرج بوده و به جز سنجش مایعات می توان برای اندازه گرفتن آرد، شکر، روغن و غیره استفاده شود.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: قطر: ۱۲۵ ، ارتفاع: ۱۵۷ میلی‌متر
وزن: ۹۲ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۱ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. خرید پیمانه اندازه گیری به گز مدل مک کاپ مجموعه ۴ عددی

پیمانه اندازه گیری به گز مدل مک کاپ مجموعه 4 عددی

این محصول در مجموعه ی ۴ عددی ساخته شده و دارای جنس بدنه ی پلاستیکی و جنس دسته هایی از استیل مرغوب است. قابلیت شستشو با دست و ماشین ظرفشویی پس از هر بار استفاده را دارد، از این مدل برای پیمانه اندازه گیری قهوه نیز استفاده می شود.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۹۰۰x۱۶۰x۵۰ میلی‌متر
وزن: ۱۱۰ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۴ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶. خرید پیمانه اندازه گیری ایکیا مدل ANGSBLAVINGE

پیمانه اندازه گیری ایکیا مدل ANGSBLAVINGE

جنس این کالا اندازه گیر از استیل درجه یک ساخته شده است و از یک دسته بلند به جهت حمل آسان و راحتی هنگام کار بهره مند می باشد. قیمت پیمانه اندازه گیری استیل به دلیل کیفیت بالا و همچنین نوع برند نسبت به مدل های دیگر گرانتر می باشد حجم این ظرف ۲۰ میلی لیتر است.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۵۰x۴۰x۴۰ میلی‌متر
وزن: ۳۰ گرم
جنس: استیل
تعداد: ۱ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷. خرید پیمانه اندازه گیری مدل pe502 مجموعه ۱۱ عددی

پیمانه اندازه گیری مدل pe502 مجموعه 11 عددی

این پیمانه اندازه گیری با قاشق است که دارای ۵ عدد پیمانه و ۶ عدد قاشق در اندازه های استاندارد ساخته شده اند و بسیار کاربردی می باشند. جنس از پلاستیک همراه با رنگ بندی های مختلف بوده که علاوه بره زیبایی می تواند نیاز شما را در آشپزی و کیک پزی محقق کند.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۰x۱۰x۱۴ میلی‌متر
وزن: ۷۰ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۱۱ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸. خرید پیمانه اندازه گیری پارسیان پلاستیک مدل مرسینی مجموعه ۴ عددی

پیمانه اندازه گیری پارسیان پلاستیک مدل مرسینی مجموعه 4 عددی

زمان پخت غذا یا کیک برای اینکه بتوانید بصورت کاملا دقیق مواد اولیه را آماده کنید بهتر است از یک پیمانه اندازه گیری برای انجام این کار استفاده نمایید. مدل پارسیان با داشتن کیفیت عالی، وزن کم،  رنگ های جذاب و قیمت مناسب یکی از بهترین گزینه ها برای خرید این ابزار اندازه گیری است.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۹۰X۷۰X۴۰ میلی‌متر
وزن: ۱۰۰ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۴ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹. خرید پیمانه اندازه گیری مدل قلب مجموعه ۶ عددی

پیمانه اندازه گیری مدل قلب مجموعه 6 عددی

این ست بسیار کیوت با داشتن طراحی زیبا و همچنین اندازه های استاندارد می تواند در هنگام آشپزی کاربرد بالایی داشته باشد. این مجموعه با داشتن جنس با کیفیت و قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و همچنین طراحی منحصر بفرد یک گزینه مناسب برای خرید است.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۵۰x۸۰x۸۰ میلی‌متر
وزن: ۲۰۰ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۶ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰. خرید پیمانه اندازه گیری مدل نیکسون کد R1 مجموعه ۴ عددی

پیمانه اندازه گیری مدل نیکسون کد R1 مجموعه 4 عددی

اگر به دنبال یک پیمانه اندازه گیری ارد می باشید این مدل می تواند گزینه ای مطلوب باشد. این مجموعه بصورت ۴ عدد به فروش می رسد و دارای چهار سایز متنوع است که بسیار کاربردی بوده و در امر آشپزی و کیک پزی می تواند کار افراد را بسیار آسان تر نماید.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۹x۷x۴ میلی‌متر
وزن: ۷۵ گرم
جنس: پلی پروپیلن
تعداد: ۴ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۱. خرید پیمانه اندازه گیری ایکیا مدل BEHOVA

پیمانه اندازه گیری ایکیا مدل BEHOVA

این محصول یک پیمانه اندازه گیری بسیار استاندارد و مناسب برای تهیه انواع کیک است اگر پیمانه اندازه گیری کیک می خواهید این مدل کاملا مناسب برای این کار ساخته شده است. این پیمانه توسط برند معتبر ایکیا ساخته شده و از کیفیت ساخت بسیار بالا برخودار می باشد.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۷۰x۱۴۰x۱۲۰ میلی‌متر
وزن: ۶۰ گرم
جنس: پلی پروپیلن
تعداد: ۱ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۲. خرید ست پیمانه اندازه گیری سان کرو کد ۴۰۶۰ بسته ۵ عددی

ست پیمانه اندازه گیری سان کرو کد 4060 بسته 5 عددی

ست پیمانه قاشقی برای اندازه گیری چای، نمک، شکر، انواع ادویه جات و غیره بسیار مناسب می باشد. این مجموعه زیبا در چندین رنگ متفاوت تولید می شود با توجه به استفاده از مواد اولیه گفته شده بصورت روزانه این مجموعه بسیار کاربردی است.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۲۰x۱۰ میلی‌متر
جنس: پلاستیک
قلاب نگهدارنده: دارد
تعداد: ۵ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۳. خرید پیمانه اندازه گیری تیتیز مدل AP-9059

پیمانه اندازه گیری تیتیز مدل AP-9059

این پیمانه اندازه گیری از جنس پلاستیک شفاف ساخته شده و از یک دسته ارگونومیک به جهت حمل آسان برخودار می باشد. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی از مزیت های آن محسوب می شود و دارای گنجایش ۵۰۰ میلی لیتر است و جزو یکی از بهترین پیمانه اندازه گیری می باشد.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۵x۱۰x۱۲ میلی‌متر
وزن: ۵۰ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۱ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۴. خرید پیمانه اندازه گیری مدل mhdn کد ۶۳

پیمانه اندازه گیری مدل mhdn کد 63

مجموعه ای دو عددی و کاربردی همراه با کیفیت ساخت بسیار بالا و اندازه های مناسب بوده و بسیار کاربر پسند می باشد. خریداران رضایت کاملی این مجموعه دارند و این نشان دهنده کیفیت در ساخت و اندازه های کاربردی آن برای آماده سازی مواد اولیه پخت و پز می باشد.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۲۰x۶x۳ میلی‌متر
وزن: ۶۰ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۲ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۵. خرید پیمانه اندازه گیری مدل ویلتون مجموعه ۹ عددی

پیمانه اندازه گیری مدل ویلتون مجموعه 9 عددی

این مجموعه ۹ عددی مناسب برای اندازه گیری در ۹ سایز می باشد جنس آن از پلاستیک مرغوب و مقاوم ساخته شده است. شما می توانید از این مجموعه ۹ عددی در اندازه گیری انواع مواد اولیه استفاده نمایید این پیمانه ها به شما کمک می کنند تا در سنجش مواد اولیه دقیق باشید.

مشخصات کلی

ابعاد کالا: ۱۵۰x۱۰۰x۱۰۰ میلی‌متر
وزن: ۱۴۰ گرم
جنس: پلاستیک
تعداد: ۹ عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

انواع پیمانه اندازه گیری

پیمانه اندازه گیری استیل

پیمانه اندازه گیری از جنس استیل بسیار مقاوم ساخته شده و در برابر ضربا یا افتادن شکسته نمی شود به همین دلیل عمر طولانی تری نیز دارد. جنس استیل پس از هر بار استفاده و در طولانی مدت دچار لکه گیری نمی شود که از مزیت های خوب آن محسوب می شود.

پیمانه اندازه گیری پلاستیکی

این مدل جنس بیشترین تنوع و فروش را در بازار دارد جنس پلاستیک در مجموعه های ۱ تا ۱۱ عددی عرضه می شود به همین دلیل کاربردی تر هستند. اما جنس های پلاستیکی به مرور زمان کیفیت خود را از دست می دهند به همین دلیل عمر کمتری برای استفاده دارند.

پیمانه اندازه گیری شیشه ای

پیمانه های نوع شیشه ای دارای کاربرد خاص هستند و بیشتر برای سنجش معایات و محتویات مخلوط شده مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که مواد های اولیه درون شیشه قابل مشاهده است اندازه گیری دقیق تری نسبت به مدل های دیگر دار که از مزیت آن می باشد.

مشاهده لیست قیمت ۵۱ مدل انبر سالاد پرفروش و ارزان + لینک خرید

نکات مهم هنگام خرید پیمانه اندازه گیری

دقت کردن به جنس

پیمانه های اندازه گیری آشپزخانه را از جنس پلاستیک ،فلز و شیشه تولید می کنند جنس های پلاستکی وزن سبکی دارند و از قیمت پایین تری نیز برخوردارند و دارای محبوبیت بیشتری نیز هستند. مدل های فلزی معمولا از استیل ساخته می شوند به همین علت به خاصیت ضد زنگ بودن استیل آن توجه نمایید تا بعد از مدتی استفاده دچار زنگ زدگی نشود، مدل های شیشه قیمت بالاتری دارند و کمتر مورد استقبال افراد قرار می گیرند.

دقت کردن به تعداد و اندازه

این وسیله اندازه گیری از لحاظ تعداد و اندازه دارای مدل های مختلفی می باشند به همین منظور در هنگام خرید به تعداد و اندازه پیمانه ها دقت کنید و پیمانه ای را انتخاب کنید که از لحاظ تعداد و اندازه برای شما مناسب باشد.

دقت کردن به طرح و رنگ

پیمانه ها را بصورت قاشقی و لیوانی طراحی و تولید می کنند و هر کدام دارای رنگ بندی متنوعی هستند. بهتر است برای تناسب بهتر طرح و رنگی را انتخاب کنید که با سایر لوازم آشپزخانه شما هم خوانی داشته باشد تا دکوراسیون آشپزخانه شما زیباتر شود.

دقت کردن به قابلیت شستشو

داشتن قابلیت شستشو توسط ماشین ظرفشویی یک ویژگی بسیار منحصربفرد برای هر وسیله ای خواهد بود به همین علت پیمانه ای را انتخاب کنید که امکان شستشو توسط ماشین ظرفشویی را داشته باشد با این ویژگی خیال شما از بابت تمیز کردن راحت خواهد بود.

دقت کردن به دسته

پیمانه ها دارای یک دسته برای حمل آسان و جابجایی می باشند معمولا دسته ها را بصورت کوتاه و بلند تولید می کنند. پیمانه هایی که دسته های بلندتری دارند سهولت استفاده آسان تر و بهتری دارند به همین علت در هنگام خرید مدلی با دسته بلند را برای آشپزخانه منزل خود انتخاب کنید.

دقت کردن به نوع استفاده

هدف شما از تهیه کردن پیمانه اندازه گیری مواد مایع است یا جامد، اگر برای اندازه گرفتن مایعات می باشد باید مدلی را انتخاب کنید که در برابر گرما مقاوم است و همچنین دارای درجه اندازه گیری بصورت دقیق باشد معمولا مدل های شیشه ای و پلاستیکی برای اندازه گیری مواد مایع مناسب تر هستند.

قیمت پیمانه اندازه گیری

پیمانه اندازه گیری بنا به نوع جنس، اندازه و برند قیمت های مختلفی در بازار دارد اما بطور کلی این محصول گران قیمت نیست و در بازار بین ۲۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسند. شما باید نسبت به نیاز خود تعداد پیمانه و اندازه ای که می خواهید را انتخاب و سپس اقدام به خرید نمایید.

سخن پایانی

به پایان یکی دیگر از مقالات وبسایت نیو خانه رسیدیم و امیدواریم که این مقاله راهنمای خرید مورد پسند و توجه شما عزیزان واقع شده باشد و شما دوستان توسط نکاتی که بیان شد موفق به خریدی مناسب شده باشید از اینکه تا پایان این مطلب ما را همراهی کردید صمیمانه تشکر می کنیم.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا