خانه و آشپزخانه

قیمت بهترین کف ساز شیر دستی، برقی و پمپی + خرید

کف ساز شیر دستی و برقیکف ساز شیر وسیله ای محبوب در بین علاقمندان به قهوه است این دستگاه با قابلیت بالای خود، به مقدار نیاز برای شما کف شیر یا فوم شیر درست می کند دوستداران قهوه هنگام سرو این نوشیدنی، از کف یا فوم شیر، به منظور خوش طعم کردن و زیباسازی ظاهر قهوه شان استفاده می کنند.

لاته و کاپوچینو دو مدل قهوه پرطرفدار و خوش طعم هستند که از ترکیب قهوه و فوم شیر درست میشوند برای درست کردن قهوه از وسایلی نظیر موکاپ یا فرنچ پرس و برای تهیه کف شیر نیز از وسیله ای به نام فوم ساز استفاده می کنند این دستگاه به شکلی سریع و ایده آل، فوم مورد نیاز برای درست کردن قهوه را آماده می کند.

کف ساز شیر چیست؟

این دستگاه، به نام همزن فوم شیر نیز معروف است که آن را به سه مدل دستی، پمپی و برقی تقسیم می کنند از این وسیله هنگام درست کردن انواع نوشیدنی های سرد و گرم نظیر قهوه، به جهت آماده کردن کف شیر استفاده می کنند.

انواع کف ساز

کف ساز دستی

فوم ساز دستی ساختاری شبیه به همزن دستی دارد و از دسته ای پلاستیکی و سری فلزی تشکیل شده است منبع تغذیه آن به کمک دو عدد باتری قلمی تامین می شود که در صورت تمام شدن شارژ، می توان باتری آن را تعویض کرد کف ساز شارژی، با عملکرد عالی که دارد میتواند در مدتی کوتاه کف شیری باکیفیت را برایتان درست نماید.

کف ساز پمپی

این مدل کف شیر ساز از لحاظ ظاهری شبیه به فرنچ پرس است با این تفاوت که فوم ساز پمپی، تنها قابلیت تهیه کف شیر را دارد طریقه کارکردن با آن نیز بسیار ساده است کافی است ظرف را بر روی شعله اجاق قرار داده یا شیر داغ شده را داخل مخزن دستگاه کف ساز بریزید حالا با بالا و پایین کردن چندین باره اهرم روی درب، فوم شیر برای سرو کردن آماده می شود.

کف ساز برقی

کف ساز قهوه برقی جزو بهترین وسایل، برای آماده کردن فوم شیر است این دستگاه برقی، با قدرت و سرعت بالایی که دارد در مدتی کوتاه، کف باکیفیت شیر را برایتان درست می کند البته قیمت کف ساز برقی گران تر از دو مدل دیگر است.

مشاهده قیمت بهترین آسیاب قهوه برقی و دستی خانگی سال ۲۰۲۴

نکات خرید کف ساز شیر

جنس بدنه

کف شیر ساز از بدنه ای شیشه ای، پلاستیکی و استیل تولید می شود که کف ساز استیل، به دلیل بدنه مقاوم و نشکن، بهترین گزینه برای استفاده است آنها قابلیت قرار گیری بر روی شعله اجاق گاز، به منظور گرم کردن شیر را نیز دارند هر چند انتخاب جنس بدنه به سلیقه تان بستگی خواهد داشت.

ظرفیت مخزن

در صورت انتخاب کف ساز قهوه پمپی یا برقی، حتما به میزان ظرفیت مخزن آنها توجه داشته باشید اگر میزان مصرف روزانه نوشیدنی قهوه تان زیاد است و تعداد افراد خانوده تان بیش از دو نفر می باشد بهتر است دستگاهی با گنجایش بزرگ را انتخاب کنید مخزن های کوچک، برای مصارف تک یا دو نفره مناسب هستند.

نوشیدنی سرد و گرم

هنگام خرید کف ساز باید توجه داشته باشید که دستگاه شما قابلیت درست کردن نوشیدنی سرد و گرم را داشته باشد بعضی از مدل های کف ساز تنها قابلیت سرد یا گرم کردن نوشیدنی را دارا هستند بنابراین مدلی را خریداری کنید که قابلیت تنظیم دما را داشته باشد با این ویژگی می توانید برای انواع نوشیدنی، کف شیر درست کنید.

جنس و ساختار دسته

کف ساز قهوه بهتر است دسته ای محکم و خوش ساخت داشته باشد تا به شکلی آسان بتوان از آن برای درست کردن کف شیر استفاده کرد دسته های ارگونومیک کارایی آسانی داشته و فشاری به دست وارد نمی کنند دسته های این محصول آشپزخانه را بیشتر از جنس پلاستیک فشرده می سازند.

بهترین مارک کف ساز شیر

برند ایکیا

برند هنگزین

برند سانیو ای سی

برند هونگژین

برند فومر

برند دبلیو ام اف

برند ملیتا

برند هانگسین

سخن آخر

برای درست کردن قهوه ای کف دار و خوش طعم در داخل آشپزخانه منزل، باید از وسایلی همانند فوم ساز برقی یا دستی استفاده کنیم این دستگاه به شکلی ساده کف شیر را برایتان آماده کرده و برای ترکیب کردن با نوشیدنی قهوه در اختیارتان قرار می دهد.


۱. خرید کف ساز شیر فومر مدل ZB 1508

کف ساز شیر فومر مدل ZB 1508

این کف ساز شیر برقی است که با استفاده از باتری تعبیه شده برای آن شارژ می شود. این نوع کف ساز شیر دارای قدرتمند بالا به دلیل داشتن دو فنر است که با زدن دکمه روی بدنه آن دستگاه کف ساز شیر شروع به کار کردن می کند. جنس بدنه دستگاه از پلاستیک مرغوب ساخته شده و مقاومت خوبی دارد. این مدل یکی از بهترین کف ساز شیر موجود در بازار است. کف ساز شیر فومر یکی از محبوب ترین محصولات بین مشتریان می باشد.

مشخصات کلی

وزن: ۲۳۰ گرم
جنس: پلاستیک و شیشه
نوع: برقی
باتری: قابل شارژ

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید کف شیر ساز مدل p400

کف شیر ساز مدل p400

این کف ساز شیر دستی از جنس استیل درجه یک ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخودار می باشد. گنجایشی که برای این محصول تعبیه شده است ۴۰۰ میلی لیتر بوده که بسیار مناسب می باشد. شما با استفاده از این کف ساز شیر می توانید به تهیه نوشیدنی هایی هم چون کاپوچینو، لاته و غیره بپردازید. این دستگاه به وسیله ی پمپی که در بالای درب آن تعبیه شده است می تواند باعث تولید کف شیر شود.

مشخصات کلی

ابعاد: ۹*۱۲*۱۷ سانتی‌متر
وزن: ۳۵۰ گرم
گنجایش: ۴۰۰ میلی لیتر
جنس: استیل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید کف ساز شیر لاوازا مدل Milkeasy

کف ساز شیر لاوازا مدل Milkeasy

این مدل کف ساز شیر از بهترین کف ساز شیر هایی است که محبوبیت زیادی بین خریداران دارد. این مدل دارای عملکردی بسیار سریع و قدرتمند می باشد که در سریع ترین زمان ممکن انواع نوشیدنی های گرم و سرد را برای شما تهیه می نماید اگر می خواهید یک دستگاه بسیار مناسب با کارایی بالا باشید این محصول می تواند گزینه مناسبی برای خرید شما باشد.

مشخصات کلی

وزن: ۱۰۰۰ گرم
نوع: کف ساز گرم و سرد
ظرفیت: ۱۲۰ میلی لیتر
نوع: برقی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا