لوازم برقی خانگی

قیمت بهترین جاروبرقی بوش اصل آلمان + خرید ۱۰ مدل ۲۰۲۴

جاروبرقی بوشجاروبرقی بوش از بهترین برندهایی می باشد که در چند دهه گذشته محبوبیت بالایی بین خریداران داشته است. این برند به خوبی توانسته با تولید محصولات با کیفیت و متنوع در سراسر جهان مشتریان خاص خود را جذب نماید. در ایران برند بوش از چند دهه گذشته تا به امروز بین افراد از اعتبار و محبوبیت بالا برخودار بوده که همین امر سبب شده تا انتخاب شمار بالایی از افراد باشد.

بهترین جاروبرقی بوش دارای مدل های متنوع در بازار ایران است. برای اینکه بتوانید خانه خود را همیشه مرتب و پاکیزه نگه دارید احتیاج به خرید یک جارو برقی بوش با قدرت مکش بالا می باشد. هنگام خرید دقت نمایید که جاروبرقی بوش تقلبی نباشد چرا که مدل های تقلبی کیفیت مطلوبی ندارند. در ادامه مقاله به راهنمای خرید جاروبرقی بوش خواهیم پرداخت پس همراه ما باشید.

قیمت جاروبرقی بوش چقدر است؟

تنوع و کیفیت در محصولات این برند باعث شده است تا جاروبرقی بوش قیمت بالاتری نسبت به رقبا داشته باشد. همچنین یک مورد بسیار مهم که روی قیمت تاثیر گذار بوده اصل بودن محصول است. جاروبرقی بوش اصل نسبت به مدل های تقلبی که امروزه در بازار وجود دارند از قیمت بالاتری برخودار هستند. همچنین نوع قابلیت و تکنولوژی استفاده شده در مدل های این برند سبب گرانتر شدن محصول می شود.

  • قیمت جاروبرقی بوش از ۵ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان
  • قیمت جاروبرقی بوش ۳۶۰۰ از ۱۱ میلیون تومان تا ۲۲ میلیون تومان
  • قیمت جاروبرقی بوش اصل آلمان از ۵ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان
  • قیمت جاروبرقی بوش سری ۸ پرو ۵ از ۱۴ میلیون تومان تا ۱۸ میلیون تومان
  • قیمت جاروبرقی بوش سری ۸ از ۱۲ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان
  • قیمت جاروبرقی بو ۳۰۰۰ وات از ۱۰ میلیون تومان تا ۲۰ میلیون تومان
  • قیمت جاروبرقی بوش ۳۴۰۰ وات آلمانی از ۱۲ میلیون تومان تا ۲۲ میلیون تومان
مشاهده قیمت بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی سال ۱۴۰۳ + خرید

بهترین مدل جاروبرقی بوش کدامند؟

انتخاب یک مدل مناسب از جاروبرقی بوش کار دشواری است چرا که تنوع و قابلیت ها در مدل های این برند بالا می باشد. جاروبرقی بوش سری ۸ از بهترین مدل هایی است که این برند تولید می کند. بر اساس رضایت خریداران و نظراتی که ثبت کرده اند ما برخی از مدل های برتر را جمع آوری کرده ایم که در ادامه برای شما عزیزان این مدل ها را شرح خواهیم داد.

  • جاروبرقی بوش مدل bsgl3mult3
  • جاروبرقی بوش مدل bgl8goldir
  • جاروبرقی بوش مدل bgl6pow2
  • جاروبرقی بوش مدل bgl8pro5
  • جاروبرقی بوش مدل bgs7pow1
  • جاروبرقی بوش مدل bgc21hyg1
  • جاروبرقی بوش مدل bgls482200

پرفروش ترین مدل جاروبرقی بوش کدام است؟

جاروبرقی بوش آلمان به دلیل کیفیت قابل قبول و امکانات کاربردی که دارد در اکثر مدل ها پرفروش است. اما بهترین جاروبرقی بوش که از نظر خریداران انتخاب شده است نسبت به سایر مدل ها فروش بیشتری دارد. شما هم می توانید در صورت انتخاب این برند معتبر خرید خود را از مدل های پرفروش آن انجام دهید. در ادامه ما به بررسی تعدادی از مدل های پرفروش خواهیم پرداخت تا در خرید به شما کمک کرده و انتخابی مناسب داشته باشید.


۱. خرید جاروبرقی بوش مدل BSGL3MULT3

جاروبرقی بوش مدل BSGL3MULT3

این مدل یکی از پرفروش ترین مدل هایی است که در بازار موجود می باشد. این دستگاه با کیفیت مناسب و داشتن قابلیت های کاربردی نظرات بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. جنس لوله آن از فلز بسیار مرغوب ساخته شده و از یک فیلتر قابل شستشو بهره می برد.

از ویژگی های بسیار مهم این مدل داشتن سه حالت مکش است که این سه حالت عبارتنداز پارکت، فرش و مبل، این دستگاه از یک موتور بسیار قدرتمند با حداکثر توان ۲۷۰۰ وات برخودار می باشد. نوع مخزن این مدل کیسه دار است که قابلیت تعویض دارد.

مشخصات کلی

تعداد سری: سه عدد
سیستم نمایش وضعیت: دارد
سیم جمع کن خودکار: دارد
تعداد پارویی: یک عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

جاروبرقی بوش مدل BGL8GOLDIR

جاروبرقی بوش سری ۸ گلد یکی دیگر از پرفروش ترین مدل های این برند معتبر است. موتور تعبیه شده برای این جاروبرقی بوش بسیار قدرتمند و کم صدا می باشد. توان مکش دستگاه ۲۲۰۰ وات و مجهز به سیستم محافظ قدرت است که باعث افزایش قدرت مکش دستگاه می شود.

این مدل توانسته با طراحی شیک در بدنه و قابلیت های مناسب جزو بهترین جاروبرقی بوش شود. دارای سیم جمع کن خودکار است که بعد از استفاده قادر است سیم برق را بصورت خودکار جمع آوری نماید. نشانگر پر بودن مخزن این امکان را به کاربر می دهد که هر زمان مخزن پر شد اون رو مطلع سازد.

مشخصات کلی

تعداد سری: دو عدد
تعداد پارویی: یک عدد
محدوده میزان صدا: ۷۰-۷۵ دسی بل
نشانگر پر بودن مخزن: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


مزایا و معایب جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش دارای مزایا و معایبی است که قبل از خرید باید آن ها را بدانید. دانستن این مزایا و معایب به شما در هنگام خرید کمک زیادی خواهد کرد. هر چقدر که شما با اطلاعات و بررسی های جامع تر اقدام به خرید نمایید قطعا انتخاب بهتری خواهید داشت.

مزایا جاروبرقی بوش

  • طراحی زیبا و با کیفیت
  • قدرت مکش بالا
  • قابلیت های کاربردی در هر مدل
  • مصرف انرژی پایین
  • موتور قدرتمند با صدای پایین
  • داشتن فناوری های بروز
  • طول عمر بالای موتور

معایب جاروبرقی بوش

  • قیمت بالا
  • خدمات پس از فروش ضعیف

نکات مهم هنگام خرید جاروبرقی بوش

قدرت مکش: هرچقدر توان مکش دستگاه بالاتر باشد نتیجه بهتری می دهد و هنگام نظافت گرد و غبارهای نشسته روی سطوح را به آسانی جمع آوری می نماید

قدرت موتور: بهترین جاروبرقی بوش از موتوری قدرتمند و بی صدا استفاده می کند هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد در نتیجه عمر موتور و تایم کارکردن با آن بالاتر می رود

صدای دستگاه: اگر شما هم جزو افرادی هستید که حساس به صدای بالا می باشید هنگام خرید باید دقت نمایید که دستگاهی با صدای کم خریداری کنید جاروبرقی بوش دارای میزان صدای مختلف است.

نوع مخزن: جاروبرقی بوش مخزن دار و جاروبرقی بوش کیسه دار دو نوع متفاوت هستند که شما نسبت به بودجه و انتخاب خود باید نوع مخزن را انتخاب نمایید معمولا نوع مخزن دار گرانتر می باشد.

تعداد سری: داشتن سری های مختلف به شما این امکان را می دهد تا فضاهایی که دسترسی به آنجا برای تمیز کردن سخت است را آسان نماید این فضاها می تواند زیر مبل ها یا سایر لوازم خانه باشد.

امکانات کاربردی: لوله تلسکوپی، ترموستات موتور، جذب مایعات، فشرده سازی زباله، تعداد پارویی، سیستم نشانگر وضعیت، سیم جمع کن خودکار، فیلتر قابل شستشو و غیره از امکانات کاربردی یک دستگاه محسوب می شود.

سوالات متداول مهم قبل از خرید

نمایندگی جاروبرقی بوش کجاست؟

تنها نمایندگی رسمی این برند در استان تهران و در سایر استان ها فاقد نمایندگی است.

کیفیت جاروبرقی بوش خوبه؟

تنوع و کیفیت در محصولات سبب شده تا این برند یکی از باکیفیت ترین برندهای موجود در بازار باشد.

گرانترین جاروبرقی بوش کدام است؟

مدل BGS7PET یکی از گرانترین مدل هایی است که از قابلیت های بسیار بالا برخودار می باشد.

جاروبرقی بوش ساخت کجاست؟

بوش یک برند آلمانی می باشد که از چند دهه گذشته فعالیت می کند و دارای محصولات با کیفیت است.

تشخیص جاروبرقی بوش اصل از تقلبی؟

از بهترین راه های تشخیص چک کردن تصاویر محصول، کد محصول و بارکد محصول از سایت معتبر بوش است.

نتیجه گیری

نظافت و مرتب کردن خانه یکی از کارهای مهم است که هر فرد باید بصورت روزانه انجام دهد. اما برای نظافت در خانه به یک سری ابزار یا وسیله احتیاج می باشد. یکی از وسیله های بسیار مهم به جهت جمع آوری گرد و غبار از روی سطوح جاروبرقی بوش است. شما با خرید این دستگاه قطعا هنگام نظافت کار آسان تری خواهید داشت.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا