لوازم برقی خانگی

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس + پرفروش ترین

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپسبهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس با روشی ساده و سریع، می تواند غذاهایی خوشمزه و سالم را طبخ کند. این دستگاه عمل پخت غذا را با پخش کردن جریان گرم هوا انجام می دهد به همین دلیل مواد مغذی موجود در غذا از بین نمی رود.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس از سری وسایل برقی محبوب و کارآمد آشپزخانه به شمار می رود. این وسیله بدون نیاز به روغن، غذاهایی کم کالری و کم چرب را برای سرو کردن آماده می کند. به همین دلیل امروزه بیشتر خانواده ها برای پخت غذایی سالم تر از این دستگاه استفاده می کنند.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس ساخت کجاست؟

دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس برندی با کیفیت و محبوب است که در کشور هلند تولید می شود. این شرکت با ساخت لوازم برقی پیشرفته و بادوام، توانسته نام خود را بین برترین برندهای موجود در بازار قرار دهد.

برند فیلیپس در کشورهایی نظیر چین نیز فعالیت دارد و محصولات خود را در این کشورها نیز تولید می کند.

قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس چقدر است؟

قیمت سرخ کن بدون روغن فیلیپس بستگی به مدل، میزان ظرفیت و دیگر امکانات آن دارد. ظرفیت از جمله مهم ترین فاکتورهای تعیین کننده در قیمت این محصول به حساب می آید. ظرفیت دستگاه هر چه بزرگ تر، قیمت آن نیز گران تر خواهد بود.

ما در ادامه همین بخش از مقاله قیمت گران ترین و ارزان ترین مدل های بازار را خدمت شما ارائه خواهیم کرد. البته با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی نیز می توانید از آخرین قیمت این محصولات اطلاع کسب نمایید.

قیمت بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس موجود در بازار عبارتند از:

  • گران ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس بازار: بین ۸ تا ۳۰ میلیون تومان قیمت دارند.
  • ارزان ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس بازار: بین ۵ تا ۷ میلیون تومان قیمت دارند.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس کدام است؟

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس را می توانید از بین چندین مدل متنوع انتخاب نمایید. این مدل ها، جزو برترین محصولات موجود در بازار به حساب می آیند که دارای امکانات و ویژگی های پخت متنوعی هستند.

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس دارای کیفیت و کارایی فوق العاده بالایی است و برای پخت هر نوع غذایی بسیار مناسب می باشد. برای خرید بهترین و پرفروش ترین مدل، به نظرات و میزان امتیاز کسب شده محصول توجه داشته باشید.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس موجود در بازار عبارتند از:

  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس ۹۲۰۰
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس ۹۲۷۰
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس ۹۲۵۲
  • سرخ کن بدون روغن فیلیپس ۹۲۸۰

بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس

۱. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل 9270

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل ۹۲۷۰ به دلیل عدم استفاده از روغن می تواند غذایی کم چرب و سالم برای شما آماده کند. این محصول با توان ۲۰۰۰ وات به بازار عرضه می شود و میزان ظرفیت آن ۶ لیتر است. این دستگاه به دلیل ارائه عملکرد بالا جزو محبوب ترین محصولات شرکت فیلیپس شناخته می شود.

این محصول با گارانتی ۱۸ ماهه به مشتریان ارائه می شود. همچنین میزان رضایت خریداران بالای ۸۰ درصد است که این میزان رضایت، کیفیت و کارایی بالای این دستگاه را نشان می دهد.

مشخصات کلی

ظرفیت: ۶ لیتر
حداکثر توان مصرفی: ۲۰۰۰ وات
سیستم ایمنی: دکمه توقف عملیات
طول سیم: ۱۰۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9200

سرخ کن بدون روغن فیلیپس HD9200 مدلی بی نظیر و محبوب برای خرید است. این دستگاه نیز بدون نیاز به روغن می تواند غذاهایی خوشمزه و لذیذ را طبخ نماید. وجود قابلیت هایی نظیر تنظیم دما، تنظیم زمان پخت، قطع کن خودکار و طبخ انواع غذاها آن را تبدیل به یکی از پرطرفدار ترین مدل های بازار ایران کرده است.

ظرفیت سبد این دستگاه ۴ لیتر است که برای خانواده های ۴ تا ۵ نفره می تواند کاملا مناسب باشد. علاوه بر این میزان توان مصرفی در این محصول می تواند تا حداکثر ۱۴۰۰ وات برسد که این میزان قدرت، باعث افزایش سرعت پخت غذا می شود.

این محصول از برند فیلیپس توانسته رضایت بیش از ۸۰ درصد خریداران را به خود اختصاص دهد.

مشخصات کلی

ظرفیت: ۴.۱ لیتر
حداکثر توان مصرفی: ۱۴۰۰ وات
سیستم ایمنی: قطع کن خودکار
وزن: ۵۰۰۰ گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب

سرخ کن بدون روغن فیلیپس جزو بهترین و کارآمد ترین برندهای جهان محسوب می شود. این شرکت با ارائه محصولات با کیفیت به بازار، توانسته اعتبار و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

هر چند محصولات برند فیلیپس نیز با وجود داشتن تمامی امکانات، دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

مزایا سرخ کن بدون روغن فیلیپس

  • عدم نیاز به روغن زیاد برای پخت و سرخ کردن
  • افزایش سلامت غذا با کاهش چربی و کالری غذا
  • پخت سریع و یکنواخت غذا با فناوری هوای گرم
  • حفظ مواد مغذی و مزه غذاها بصورت ترد و نرم
  • پخت غذا بدون ایجاد بو و دود اضافی در آشپزخانه
  • شستسشوی آسان قطعات در داخل ماشین ظرفشویی
  • قابلیت پخت غذاها بصورت گریل و بخار پز کردن

معایب سرخ کن بدون روغن فیلیپس

  • محدود بودن ظرفیت سبد یا ظرف پخت غذا
  • قیمت بالاتر نسبت به دیگر لوازم پخت و پز
  • افزایش طولانی زمان پخت بعضی از غذاها
  • مصرف برق زیاد هنگام پخت مواد غذایی
مشاهده قیمت ۲۰ مدل سرخ کن بدون روغن ایرانی و خارجی سال ۲۰۲۴

طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن فیلیپس

طرز استفاده از این دستگاه بسیار ساده است و با یکبار انجام آن، میتوانید بصورت دائم از این محصول برای طبخ غذاهایتان استفاده نمایید.

برای پخت یا سرخ کردن غذا، ابتدا از قبل دستگاه را گرم کرده و سپس مواد غذایی را داخل سبد قرار می دهید. پس از این کار، سبد را در جای تعبیه شده قرار داده و می بندید. حالا زمان و میزان دمای پخت غذا را با استفاده از کلیدهای روی دستگاه تنظیم می کنید و متنظر اتمام طبخ غذا می مانید.

همچنین برای استفاده از بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس می توانید از دفترچه راهنمای قرار گرفته در داخل کارتن بهره بگیرید.

نکات خرید بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس

ظرفیت پخت

این دستگاه در ظرفیت های متنوعی به بازار ارائه می شود که انتخاب هر کدام از این ظرفیت ها، به میزان استفاده، نوع غذا و تعداد اعضای خانواده شما بستگی خواهد داشت. برای پخت غذاهای حجیم بهتر است ظرفیت دستگاه بزرگ انتخاب شود تا فرآیند پخت غذا به شکل یکنواخت و سریع انجام بگیرد.

  • برای خانواده های ۱ تا ۲ نفره ظرفیت ۲ تا ۳ لیتر مناسب است.
  • برای خانواده های ۳ تا ۴ نفره ظرفیت ۴ تا ۵ لیتر مناسب است.
  • برای خانواده های ۵ نفره و بیشتر ظرفیت ۶ لیتر مناسب است.

توان پخت

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس باید دارای توان بالا برای پخت و سرخ کردن غذاها باشد. دستگاه هایی که از توان بالایی بهره می برند فرآیند طبخ غذا را با سرعت و عملکرد بهتری انجام می دهند به همین دلیل مدل مورد نظر شما باید توان مناسبی داشته باشد.

برنامه های پخت

وجود برنامه های پخت متنوع در این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا به ساده گی بتوانید انواع غذاها از سیب زمینی گرفته تا سبزیجات، مرغ و ماهی را طبخ نمایید. بنابراین اگر علاقمند به درست کردن غذاهای مختلف هستید به مجهز بودن دستگاه به این ویژگی دقت داشته باشید.

ایمن بودن

قابلیت خاموش شدن خودکار دستگاه از جمله مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید این محصول باید به ان توجه داشت. سیستم خاموشی خودکار از آسیب و سوختن دستگاه جلوگیری می کند. این سیستم ایمنی در بیشتر محصولات برقی آشپزخانه قرار دارد.

نظرات مشتریان

استفاده از دیدگاه مشتریان، روشی ایده آل برای خرید بهترین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس است. به شما پیشنهاد می دهیم حتما نظرات دیگر خریداران را نسبت به محصول مورد نظر با دقت مورد ارزیابی قرار دهید.

سخن پایانی

بهترین سرخ کن بدون روغن فیلیپس علاوه بر داشتن کیفیت و امکانات کامل، باید دارای گارانتی معتبر نیز باشد. گارانتی به شما این امکان را می دهد تا در صورت خراب شدن دستگاه بتوانید برای تعویض آن اقدام نمایید. تمامی محصولات شرکت فیلیپس دارای گارانتی ۱۸ ماهه هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا