لوازم برقی خانگی

قیمت ۱۰ مدل پرفروش ترین و بهترین چرخ خیاطی کاچیران ۲۰۲۴

چرخ خیاطی کاچیرانچرخ خیاطی کاچیران یکی از برندهای داخلی محسوب می شود و ساخت کشور ایران است. این برند محبوب و کارآمد توانسته رضایت خانم های خانه دار و همچنین خیاط های حرفه ای را نیز جلب نماید. این دستگاه فقط بصورت برقی تولید و عرضه می شود، و از امکانات مناسب به جهت دوخت انواع لباس برخودار است.

بهترین چرخ خیاطی کاچیران دارای مدل های متنوعی است که افراد نسبت به نیاز و بودجه خود می توانند این دستگاه کاربردی را تهیه نمایند. قیمت چرخ خیاطی کاچیران نسبت به امکاناتی که به شما ارائه می دهد کاملا مناسب و مقرون بصرفه می باشد. اما به جهت خرید این محصول لازم است نکاتی را قبل از خرید بدانید در ادامه به راهنمای خرید چرخ خیاطی کاچیران خواهیم پرداخت.

پرفروش ترین مدل چرخ خیاطی کاچیران کدام هستند؟

چرخ خیاطی کاچیران از مدل های متنوعی ساخته و عرضه می شود که در بین این مدل ها، تعدادی از آن ها بنا به دلایلی هم چون امکانات و کارایی بیشتر پرفروش ترمی باشند. مدل های پرفروش در بازار عبارتند از:

  • چرخ خیاطی کاچیران مدل رز
  • چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین
  • چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف
  • چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت

قیمت چرخ خیاطی کاچیران چقدر است؟

چرخ خیاطی کاچیران قیمت های متفاوتی دارد این قیمت می تواند بستگی به نوع مدل و امکاناتی که دارد متفاوت باشد. بهترین چرخ خیاطی کاچیران که در بازار موجود هستند از قیمت های بالاتری نسبت به مدل های ساده تر دارند قیمت انواع چرخ خیاطی کاچیران به شرح زیر است:

  • قیمت بهترین مدل چرخ خیاطی کاچیران ۱۴ میلیون تومان
  • قیمت چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۶ میلیون تومان تا ۹ میلیون تومان
  • قیمت چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف ۱۰ میلیون تومان تا ۱۳ میلیون تومان
  • قیمت چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت ۶ میلیون تومان تا ۱۱ میلیون تومان
  • قیمت چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۵ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان
  • قیمت چرخ خیاطی کاچیران دست دوم از ۳ میلیون تومان تا ۹ میلیون تومان
مشاهده قیمت بهترین مدل اتو بخار فیلیپس ایستاده و مخزن دار

بهترین مدل چرخ خیاطی کاچیران چه مدلی هایی است؟

برند کاچیران مدل های متفاوتی تولید می کند که از تنوع قیمتی مختلفی نیز برخودار هستند. هر کدام از مدل ها مناسب برای کاربرد های خاص ساخته شده اند. بعضی از مدل ها مناسب برای کاربردهای خانگی و پارچه های نازک ساخته می شوند و برخی دیگر از مدل ها کاربرد صنعتی و برای خیاط های حرفه ای طراحی می شوند برخی از بهترین مدل های چرخ خیاطی کاچیران شامل موارد زیر می باشند:

  • چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۳۰ پلاس
  • چرخ خیاطی کاچیران مدل ۱۱۳۹
  • چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۲۰ پلاس
  • چرخ خیاطی کاچیران مدل الیزابت ۶۱۰
  • چرخ خیاطی کاچیران الیزابت ۲۲۰
  • چرخ خیاطی کاچیران مدل ۱۱۲۹

مزایا و معایب چرخ خیاطی کاچیران بدانید

مزایا چرخ خیاطی کاچیران

  • دارای قابلیت دوخت بالا
  • دارای پدال الکترونیکی
  • قابلیت دوخت انواع پارچه
  • داشتن دور موتور قدرتمند
  • دارای سیستم انتخاب دوخت
  • مجهز به مکانیزم ماسوره پر کن
  • قابلیت تغییر موقعیت سوزن
  • قابلیت تنظیم کشش نخ

معایب چرخ خیاطی کاچیران

چرخ خیاطی کاچیران در کنار تمامی مزیت هایی که دارد فاقد هر گونه معایب می باشد. خریدارانی که این برند را انتخاب کرده اند تا به امروز معایبی که باعث شود هنگام خیاطی مشکلاتی به وجود برایشان بیاید گزارش نکرده اند. به همین دلیل می توان با قاطعیت گفت کاچیران جزو بهترین برند هایی است که در بازار موجود می  باشند.

چرخ خیاطی کاچیران بهتره یا مارشال؟

هر دو برند ساخت کشور ایران و تولید داخل است. اگر بخواهیم به طور کلی این موضوع را بیان کنیم که کدام برند بهتر است باید بگوییم که با بررسی های انجام شده هر دو برند دارای کیفیت بسیار مطلوب با امکانات کاربردی می باشند به همین دلیل نمی توان تفاوتی که باعث شود یک برند برتری داشته باشد را بیان کرد انتخاب هر کدام از این دو برند کاملا سلیقه ای و همچنین نسبت به بودجه ای که شما دارید بستگی دارد.

مشاهده قیمت پرفروش ترین و بهترین چرخ خیاطی ژانومه اصل ژاپن

نکات مهم هنگام خرید چرخ خیاطی کاچیران

قابلیت دوخت: قابلیت دوخت انواع پارچه حائز اهمیت برای هر خیاط یا خانم خانه داری است به همین دلیل موقع انتخاب به این موضوع دقت نمایید که چه تعداد قابلیت دوخت انواع پارچه را دارد.

جنس بدنه: معمولا جنس بدنه ای که برای ساخت مورد استفاده قرار می گیرد از پلاستیک فشرده می باشند دقت نمایید جنس پلاستیک استفاده شده در آن مرغوب و از استحکام بالا در برابر ضربه باشد.

امکانات: چرخ خیاطی کاچیران انتخاب شده اگر از امکانات بالایی برخودار باشد کار دوخت را برای شما آسان تر می کند به همین دلیل سعی نمایید چرخی با امکانات مهم و بالا خریداری نمایید.

قدرت موتور: یکی دیگر از مهم ترین موارد برای انتخاب این دستگاه توان موتور آن بوده که هرچقدر توان موتور بیشتر باشد دور چرخشی آن بیشتر می شود در نتیجه باعث سرعت در دوخت می شود.

گارانتی معتبر: دقت نمایید که محصول انتخاب شده حتما دارای گارانتی معتبر باشد چرا که با داشتن گارانتی اگر دستگاه دچار هر گونه مشکل شود می توانید آن را بصورت رایگان تعویض یا تعمیر کنید.

نتیجه گیری

امروزه علاوه بر استفاده خیاط ها از چرخ های خیاطی این دستگاه کاربردی در خانه نیز استفاده می شود. چرخ خیاطی کاچیران یکی از برندهای محبوب است که می تواند به شما در دوخت انواع پارچه و لباس های مورد نیاز خود کمک نمایید به همین دلیل می توانید بهترین چرخ خیاطی کاچیران را خریداری و استفاده نمایید.


۱. خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 610

چرخ خیاطی کاچیران مدل elizabet 610

چرخ خیاطی کاچیران برقی کار دوخت را برای شما بسیار آسان کرده است مدل الیزابت ۶۱۰ از برند کاچیران دارای قیمتی مناسب و امکانات کاربردی بوده که می تواند به عنوان یک دستگاه خانگی نیاز شما را رفع نماید از مزیت های خب این مدل دوخت انواع پارچه های نازک و ضخیم می باشد.

سایز سوزن های قابل استفاده در این محصول ۹ تا ۱۸ می باشد همچنین این مدل دارای یک پدال الکترونیکی بوده که با فشردن آن چرخ شروع به دوخت می نماید تنوع دوخت حاشیه این دستگاه ۱۰ مدل است جنس بدنه آن بسیار مستحکم و از طراحی بسیار زیبا بهره مند می باشد.

مشخصات کلی

جنس بدنه داخلی: آلیاژی از آلومینیومی سخت زاماک
جنس بدنه خارجی: پلی امید
دور موتور: ۷۵۰
تنوع دوخت حاشیه: ۱۰ نوع دوخت تزئینی اصلی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۱۰

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 210

چرخ خیاطی برقی کاچیران مدل رز ۲۱۰ دارای جنس بدنه ای مستحکم بوده و از طرحی زیبا ساخته شده است. این مدل جزو سبک ترین دستگاه های برند کاچیران می باشد. این چرخ خیاطی کاچیران قابلیت ۱۰ مدل دوخت متنوع را دارد و همین امر باعث می شود تا شما هنگام دوخت کار آسان تری داشته باشید.

قیمت چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۱۰ از ارزان ترین چرخ خیاطی کاچیران است و در کنار قیمت مناسب خود امکانات خوبی را به کاربر ارائه می دهد و جزو بهترین چرخ خیاطی کاچیران محسوب می شود این دستگاه از یک سیستم نخ بر و لامپ ال ای دی برخودار می باشد امکان ظریف دوزی دارد این مدل جزو دستگاه های مقرون بصرفه کاچیران است.

مشخصات کلی

تنوع دوخت حاشیه: ۱۰ عدد
امکان ظریف‌دوز: دارد
میزان برق مصرفی: ۲۲۰-۲۴۰
لامپ LED: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف ۱۱۳۹ دی

چرخ خیاطی کاچیران مدل نیولایف 1139 دی

این دستگاه چرخ خیاطی کاچیران بسیار قدرتمند ساخته شده و مناسب برای دوخت انواع پارچه های ضخیم و نازک می باشد. از خصوصیات این مدل داشتن یک بدنه ی مستحکم از جنس داخلی آلومینیوم می باشد که بسیار زیبا و مقاوم طراحی شده است. این مدل سایز سوزن های ۹ تا ۱۸ را پشتیبانی می کند.

قیمت چرخ خیاطی کاچیران مدل ۱۱۳۹ نسبت به سایر مدل های دیگر به دلیل داشتن امکانات بیشتر و قدرتمند بودن در دوخت بالاتر است. این مدل قابلیت انواع دوخت را دارد که همین امر موجب می شود تا شما به آسانی پارچه های دلخواه خود را برای دوخت انواع لباس بتوانید انجام دهید.

مشخصات کلی

جنس بدنه داخلی: آلومینیوم
دور موتور: ۱۰۰۰
پدال: الکترونیکی
سیستم قاب ماکو: تمام دور

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۵۹۳ پلاس

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین 593 پلاس

چرخ خیاطی کاچیران مدل یاسمین ۵۹۳ پلاس دارای قابلیت های کاربردی است که باعث می شود تا کاربر بتواند انواع دوخت ها را اجرا کند و یک خیاطی آسان را تجربه نماید. این چرخ خیاطی کاچیران بدون آداپتور بوده و به وسیله ی پدال کار می کند سایز سوزن هایی که قابل استفاده در این دستگاه می باشد بین ۹ الی ۱۸ است.

این مدل یکی از بهترین چرخ خیاطی کاچیران است که محبوبیت زیادی بین کاربران دارد. پارچه های ضخیم و نازک را به آسان می دوزد البته برای دوخت پارچه های ضخیم باید از سوزن و پایه مناسب استفاده شود. تنوع دوخت حاشیه در این دستگاه ۲۳ نوع است و از یک موتور قدرتمند با دور ۸۰۰ عدد در دقیقه بهره می برد.

مشخصات کلی

جنس بدنه داخلی: آلومینیوم
عرض دوخت: ۰-۵ میلی
طول دوخت: ۰-۴ میلی
سیستم قاب ماکو: نیم دور

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل اليزابت +۴۲۰

چرخ خیاطی کاچیران مدل اليزابت +420

این چرخ خیاطی کاچیران یکی از محصولات خوش ساخت این برند است که دارای قابلیت های متنوع و کاربردی برای کاربر می باشد. این چرخ خیاطی با داشتن طراحی بسیار زیبا در بدنه و همچنین مستحکم بودن جنس بدنه از نکات قابل توجه برای خریداران است. کارکرد با این مدل بسیار آسان بوده و فقط با فشردن و تنظیمات چندین دکمه می توانید عمل دوخت را انجام دهید.

این مدل دارای امکاناتی کاربردی از جمله سوزن نخ کن اتوماتیک و داشتن انواع دوخت چرخ خیاطی کاچیران است که مهم ترین نوع دوخت آن ضخیم دوزی می باشد. از سوزن های ۹ الی ۱۸ پشتیبانی می کند و مجهز به ۲۳ مدل دوخت تزئینی حاشیه است که از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می آید. در کنار طراحی زیبا و مدرنی که دارد از وزن سبک برخودار می باشد و هنگام کار کردن بدون لرزش و با صدای کم است.

مشخصات کلی

دور موتور: ۷۵۰
نوع پدال: الکتریکی
جنس بدنه: داخلی آلیاژی از آلومینیومی سخت زاماک مستحکم
جنس بدنه: خارجی پلی امید گرید A

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


۶. خرید چرخ خیاطی کاچیران مدل رز ۲۳۰ پلاس

چرخ خیاطی کاچیران مدل رز 230 پلاس

یکی از بهترین چرخ خیاطی کاچیران این محصول بسیار محبوب و پرطرفدار است که در کنار قیمتی مناسب مجهز به امکانات کاربردی است. این چرخ خیاطی کاچیران دارای ۲۳ مدل تنوع دوخت تزئینی می باشد و از مهم ترین امکانات دستگاه امکان ظریف دوزی آن است.

اگر به دنبال بهترین چرخ خیاطی کاچیران همراه با قیمت و عملکرد مناسب هستید سری رز مدل ۲۳۰ پلاس بهترین گزینه ممکن برای شما است. قابلیت انواع دوخت پارچای ضخیم، نازک، حاشیه دوزی، جادکمه، زیگزاگ، زیپ، پس دوزی و غیره می باشد که در نتیجه به کاربر کمک شایانی در دوخت پارچه های مدنظر خواهد کرد.

مشخصات کلی

وزن: ۵.۸ کیلوگرم
میزان برق مصرفی: ۲۲۰-۲۴۰
عرض دوخت: ۵
طول دوخت: ۴

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا