دکوراتیو

قیمت ۱۰ مدل ظرف هفت سین لاکچری و فوق العاده شیک سال ۱۴۰۳

ظرف سفره هفت سینچیدن ظرف هفت سین یکی از مهم ترین کارها در هنگام تحویل سال نو می باشد در داخل این ظروف سیر ، سمنو ، سکه ، سماق ، سنجد ، سرکه و سبزه قرار می گیرد که سفره هفت سین را تشکیل میدهند چیدن این سفره در هنگام آغاز سال نو یکی از سنت های دیرینه ما ایرانیان است و تمامی خانواده ها با نزدیک شدن به شروع سال جدید هفت سین خود را بر روی سفره یا میز چیده و با سلیقه خود تزئین می کنند این چدیمان زیبایی خاصی را به دکوراسیون داخلی منزل می بخشند.

عید نوروز از اهمیت زیادی در بین ایرانیان برخوردار است و هر ساله این عید را مردم با شور و شوق زیادی جشن می گیرند با نزدیک شدن به آخرین روزهای اسفند ماه زمستان تمام می شود و با آغاز اولین روز از فصل فروردین سال جدید آغاز می شود بهار فصلی سرسبز و فوق العاده زیباست که ما ایرانی ها همه ساله آغاز فصل بهار را عید نوروز می نامیم و آن را حسابی جشن می گیریم لذت بخش ترین لحظه هنگام سال تحویل است زمانی که تمامی افراد حاضر خانواده در کنار یکدیگر دعای سال نو را می خوانند و اینگونه به استقبال فصل زیبای بهار می روند.

انواع ظرف هفت سین

ظرف هفت سین شیشه ای

مدل های شیشه ای بسیار زیبا ساخته شده اند که قابلیت ست شدن با دیگر لوازم دکوراسیون شما را دارند. استفاده از ظروف شیشه ای برای سفره هفت سین بسیار ایده ی مناسب است چرا که باعث زیبایی سفره و تزئین زیباتر آن می شود. مدل های شیشه ای از قابلیت شستشو برخودار هستند و نسبت به سایر جنس های دیگر شستشوی آن ها آسان تر می باشد. شما هر ساله می توانید با این قابلیت ظرف هفت سین خود را با شستشو نو نگه دارید.

ظرف هفت سین مسی

ظروف هفت سین از نوع مسی یکی از زیباترین جنس هایی است که قدمت قدیمی دارد و امروزه بعد از چندین دهه مورد استفاده قرار می گیرد. ظروف های مسی دارای رنگ طلایی هستند که از درخشندگی بالا برخودار می باشند. این رنگ باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل می شود و چشم هر مخاطبی را به خود خیره می کند. اگر به دنبال خرید هفت سین خاص هستید مدل های مسی از بهترین ظرف هفت سین می باشند.

ظرف هفت سین چوبی

جنس چوب بیشتر مناسب خانه هایی است که از دکوراسیون کلاسیک استفاده می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که عاشق دکوراسیون کلاسیک می باشید جنس چوب بهترین گزینه برای تزئین سفره ی هفت سین شما است. داشتن یک ظروف هفت سین لاکچری به سفره ی شما زیبایی خاص می دهد جنس چوب یکی از بهترین گزینه هایی می باشد که می تواند در زیبایی دکوراسیون شما نقش بسزایی داشته باشد.

ظرف هفت سین سفالی

ظرف هفت سین باید مانند سال نو و بهار زیبا باشد یک مدل از زیباترین جنس هایی که توسط دست ساخته می شود و بصورت دست ساز می باشد جنس سفال است. جنس سفال در ایران قدمت چند هزار ساله دارد به همین دلیل ایران دارای سفالگرانی است که بسیار حرفه ای این هنر را دنبال می کنند. حال با داشتن یک هفت سین سفالی می توانید چیدمان سفره خود را بصورت کاملا نوستالژی انجام دهید که به نوبه ی خود زیبای خاصی دارد.

ظرف هفت سین رزینی

مدل رزینی از جمله جنس هایی است که امروزه برای ساخت انواع ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. ظرف هفت سین جدید اغلب از این مدل جنس ساخته می شوند جنس رزین شباهت زیادی با پودر سنگ دارد. این مدل در رنگ های متنوع ساخته می شوند و شما می توانید به جهت زیبایی هفت سین خود هر رنگی را انتخاب نمایید. همچنین مدل های ساخته شده از جنس رزین دارای طراحی های زیبا بوده که در تزئین سفره هفت سین تایثر زیادی دارد.

مشاهده و خرید آینه دکوراتیو + لیست قیمت ۵۶ مدل پرفروش و جذاب

نکات خرید ظرف هفت سین

جنس ظروف

جنس ظروف های سفره ۷ سین را از سفال ، پلاستیک ، شیشه  ، فلز و چوب تهیه و تولید می کنند مدل های سفالی به دلیل ظاهر سنتی که دارند بسیار شیک و محبوب می باشند و سفره سال تحویل شما را فوق العاده جذاب می کنند ظروف های شیشه ای نیز بسیار شفاف و زیبا هستند مدل های چوبی نیز ساختاری فانتزی و کلاسیک دارند که به زیباتر شدن دکور شما کمک می کنند شما می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود مدلی مناسب را برای سال تحویل انتخاب نمایید.

تعداد ظروف

مجموعه هفت سین هایی که در بازار موجود می باشند از نظر تعداد ظروف با یکدیگر فرق دارند به همین منظور در هنگام خرید سفره ۷ سین به تعداد ظروف آن دقت لازم را داشته باشید و مجموعه ای کامل را از نظر تعدادی انتخاب کنید تا در هنگام سال تحویل بتوانید تمامی المان های سفره ۷ سین را داخل ظروف قرار داده و دکوری زیبا و بیادماندنی را ایجاد نمایید معمولا ظروف های داخل مجموعه بصورت کامل و ست هفت تایی ارائه می شوند.

طرح و رنگ

سال جدید را بهتر است با چیدن سفره هفت سینی زیبا آغاز کنیم زیبا بودن ۷ سین باعث شیک تر شدن فضای چدیمان شما می شود و تاثیر زیادی بر روی زیبایی دکور شما خواهد گذاشت به همین دلیل باید طرح و رنگ ظروف را کاملا زیبا و متناسب با سبک دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید هر چند انتخاب طرح و رنگ نیز به سلیقه شخصی شما بستگی خواهد داشت و انتخاب را برعهده خود شما خواهیم گذاشت چرا که خانم ها در انتخاب طرح و رنگ لوازم منزل بسیار مهارت داشته و خوش سلیقه می باشند مجموعه های ۷ سین دارای طرح و رنگ های بسیار متنوع و جذابی می باشند که انتخاب را برای شما بسیار ساده می کنند.

قابلیت نظافت و شستشو

داشتن ویژگی شستشو و نظافت باعث آسان تر شدن کار شما در هنگام تمیز کردن ظروف می شود شما پس از اتمام عید و یا در هنگام آغاز سال نو برای پاک کردن غبار و لکه باید تمامی ظروف ها را شسته و تمیز نمایید به همین منظور مدلی که انتخاب می کنید باید ویژگی نظافت و شستشو را داشته باشد پس در هنگام خرید به این نکته نیز دقت داشته باشید.

قیمت ظرف هفت سین

ظرف هفت سین از قیمت های مختلفی برخودار است که این قیمت ها به عوامل هم چون جنس، طرح و رنگ، تعداد ظروف و آیینه دار بودن مجموعه ظروف بستگی دارد. قیمت های این ظروف در بازار از ۱۰۰ هزار تومان شروع شده و تا ۱ میلیون تومان موجود می باشند. شما باید نسبت به بودجه که در نظر گرفته اید مدل مناسبی را انتخاب و سپس خریداری نمایید.

لیست قیمت ۴۰ مدل اسپند دود کن برقی و دستی محبوب و باکیفیت

سخن پایانی

پیشاپیش از طرف تیم وبسایت نیوخانه عید نوروز را خدمت تمامی هموطنان عزیز تبریک و شادباش عرض می کنیم و در سال جدید برایتان آرزوی تندرستی و شادکامی داریم پیروز و موفق باشید.

کم کم به آغاز سال جدید نزدیک می شویم به همین علت باید از همین روزهای آخر سال لوازم مورد نیاز عید را تهیه نماییم یکی از وسایل مهم عید نوروز خرید مجموعه سفره هفت سین است که حتما باید تهیه شود چیدن ظروف ۷ سین یکی از رسم های قدیمی و جذاب در هنگام آغاز سال نو می باشد که هر کدام از این سین ها حاوی پیامی هستند به عنوان مثال سبزه نشان از سر سبزی و سر زندگی است یا سیب نماد تندرستی و سلامتی است.

همچنین ما به رسم دیگر مقالات وب سایت نیوخانه و برای ساده تر شدن انتخاب شما عزیزان اقدام به جمع آوری کردن تعداد ۱۰ مدل ظرف هفت سین لاکچری و جذاب از بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران کرده ایم و تمامی این محصولات را در پایان همین مقاله برای شما دوستان به اشتراک گذاشته ایم شما عزیزان به مراجعه به آخر همین مطلب می توانید این محصول سال تحویل را به روش اینترنتی سفارش دهید.

۱. خرید مجموعه هفت فامسین مدل صندوقچه ای کوچک

مجموعه هفت فامسین مدل صندوقچه ای کوچک

این مجموعه ای جمع و جور هفت سین هشت عددی است که از رنگ های فانتزی متنوع ساخته می شود. این مجموعه دارای جاشمعی، آیینه، رحل و قرآن می باشد. این مدل به سبک کلاسیک ساخته شده و از ابعاد کوچک برخودار است که مناسب برای خانه های آپارتمانی با فضای محدود می باشد.

مشخصات کلی

تعداد: هشت عدد
رنگ: متنوع
جنس: چوب
طرح: فانتزی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید ظرف هفت سین ۱۰ پارچه آریان لوکس مدل سنتی

ظروف هفت سین 10 پارچه آریان لوکس مدل سنتی

این ظرف هفت سین در مجموعه شش عددی همراه با آیینه، رحل و جاشمعی ساخته شده است. طرح استفاده شده برای این مدل کاملا سنتی و به شکل قدیمی می باشد که زیبایی خاص خود را دارد. جنس این مجموعه از چوب با کیفیت بوده و دارای رضایت مشتریان بالایی است.

مشخصات کلی

تعداد: شش عدد
جنس: چوب
طرح: سنتی
اقلام همراه: آیینه، رحل، جاشمعی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید مجموعه ظرف هفت سین ۱۰ پارچه خونه خاص مدل پروانه

مجموعه ظرف هفت سین 10 پارچه خونه خاص مدل پروانه

این مجموعه از جنس پی وی  سی ساخته شده است و قابلیت شستشو را نیز دارد. این مدل در دو رنگ سفید و نسکافه ای تولید و به فروش می رسد. تعداد این مجموعه شش عددی بوده و دارای جامشعی، آیینه و رحل است. این مدل از طراحی بسیار زیبا برخودار می باشد و کیفیت مطلوبی دارد.

مشخصات کلی

تعداد: شش عدد
جنس: پی وی سی
رنگ ها: سفید و نسکافه ای
اقلام همراه: آیینه، رحل و جاشمعی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. خرید مجموعه ظروف هفت سین ۶ پارچه مدل گلبرگ

مجموعه ظروف هفت سین 6 پارچه مدل گلبرگ

مجموعه ای بسیار زیبا از جنس پلی استر مرغوب با قابلیت شستشو می باشد. طرح استفاده شده در این مدل بسیار زیبا بوده و در رنگ های متنوع عرضه می شود. این مجموعه به جز استفاده از آن برای هفت سین می تواند به عنوان دکوری در خانه و قرار دادن شمع در داخل آن استفاده شود.

مشخصات کلی

تعداد: شیش عدد
جنس: پلی استر
کیفیت: عالی
تعداد رنگ: چهار عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. خرید هفت سین طرح نگار مدل گل کد B84

هفت سین طرح نگار مدل گل کد B84

این مجموعه بصورت یک سینی با تعداد ظروف هفت عددی طراحی شده است. این مدل از جنس ام دی اف با کیفیت ساخته شده و دارای یک طراحی و سبک بسیار زیبا می باشد. ابعاد سینی ۵۰ در ۵۰ سانتی متر تولید شده که بسیار جمع و جور است این مدل یکی از پرفروش ترین هفت سین ها می باشد.

مشخصات کلی

جنس: ام دی اف
تعداد رنگ: چهار عدد
کیفیت: عالی
قابلیت جدا شدن: ندارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶. خرید مجموعه هفت سین ۷ پارچه مهیاس مدل تیدا

مجموعه هفت سین 7 پارچه مهیاس مدل تیدا

این مجموعه هفت عددی ظرف هفت سین از جنس چوب ساخته شده و در چهار رنگ متنوع به فروش می رسد. این مدل از شش ظرف مربعی شکل همراه با پایه هایی پهن و طرح دار تولید شده است. شما با خرید این مجموعه زیبا می توانید سفره هفت سین خود را چشم نوازتر نمایید.

مشخصات کلی

تعداد: هفت عدد
جنس: چوب
تعداد رنگ: سه عدد
آیینه: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷. خرید مجموعه هفت سین ۷ پارچه مهیاس مدل تیدا

مجموعه ظروف هفت سین 9 پارچه کد N124

یکی از بهترین ظرف هفت سین این مجموعه است که از جنس رزین بسیار باکیفیت ساخته شده و از طراحی بسیار زیبا برخودار می باشد. این مجموعه از تعداد نه عددی با رنگ بندی متنوع تولید شده که بسیار زیبا و چشم نواز است. این مجموعه قابلیت شستشو را دارد و پس از هر بار استفاده می توانید آن ها را بشویید.

مشخصات کلی

تعداد: نه عددی
جنس: رزین
ویژگی ها: قابلیت نظافت آسان
کیفیت: عالی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸. خرید استند هفت سین چوبیس کد ۲_۲۱۱

استند هفت سین چوبیس کد 2_211

استفاده از جنس چوب همیشه باعث زیبایی دکوراسیون خانه می شود این مجموعه هفت سین از جنس چوب ساخته شده که می تواند سفره هفت سین شما را زیباتر سازد. این مدل بصورت چسبیده بهم و مانند بک سینی طراحی شده که زیبای خاص خود را دارد و مناسب برای فضاهای محدود است.

مشخصات کلی

تعداد: یک عدد
جنس: چوب
تعداد رنگ: تک رنگ
کیفیت: عالی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۹. خرید مجموعه ظروف هفت سین ۹ پارچه مدل cbhftsnasl

مجموعه ظروف هفت سین 9 پارچه مدل cbhftsnasl

این مجموعه بی نظیره هفت سین بسیار زیبا و منحصر بفرد طراحی شده و جلوه ی زیبایی به دکوراسیون هر خانه ای خواهد داد. تعداد این مجموعه هفت سین نه عددی می باشد و از جنس فلز ساخته شده است. این مجموعه در سه رنگ نقره ای، طلایی و مسی طراحی و به فروش می رسد.

مشخصات کلی

تعداد: نه عدد
جنس: فلز
کیفیت: عالی
تعداد رنگ: سه عدد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۱۰. خرید ظرف هفت سین ۸ پارچه مدل MAG25000

مجموعه ظروف هفت سین 8 پارچه مدل MAG25000

این ظرف هفت سین دارای شش عدد ظروف و یک تنگ ماهی و جاشمی است و از رنگ بسیار زیبای طلایی برخودار می باشد. جنس این مجموعه از شیشه باکیفیت همراه با طرح های استفاده شده روی ظروف ساخته شده است. این مدل یکی از ظروف هفت سین جدید بوده و بسیار زیبا می باشد.

مشخصات کلی

تعداد: هشت عدد
جنس: شیشه
تعداد رنگ: تک رنگ
اقلام همراه: تنگ ماهی و جاشمعی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا