لوازم برقی خانگی

قیمت بهترین مینی واش فریدولین با خشک کن و اتوماتیک

مینی واش فریدولین با خشک کن و سادهمینی واش فریدولین یکی دیگر از پرطرفدارترین برندها، در بازار ایران است که با بهره گیری از تکنولوژی های بروز توانسته محصولاتی باکیفیت بالا را تولید کند.

کهنه شور فریدولین به سه نوع تک قلو، دوقلو و تمام اتوماتیک تقسیم می شود که هر کدام از این مدل ها دارای ویژگی های خاص خودشان هستند. افراد باید هنگام خرید متناسب با نیاز خود یکی از این سه مدل را برای شستشوی لباس ها انتخاب کنند.

مینی واش فریدولین ساخت کجاست؟

مینی واش فریدولین برندی تمام ایرانی است که سابقه ای ۴۰ ساله در زمینه تولید لوازم خانگی دارد. این شرکت با شعار کیفیت پایدار و بازار ماندگار، قدم در راه تولید لوازم خانگی گذاشت و توانست با استفاده از نبوغ ایرانی محصولاتی بسیار باکیفیت را تولید کند.

محصولات شرکت صنعتی فریدولین تنها به بازار ایران عرضه نمی شود و این برند موفق شده به دیگر کشورها نیز صادرات داشته باشد.

قیمت مینی واش فریدولین چقدر است؟

قیمت مینی واش فریدولین با توجه به میزان ظرفیت آن می تواند کاملا متغیر باشد. ظرفیت های بزرگ به طور معمول قیمت گران تری نسبت به ظرفیت های کوچک دارند. البته تک شو، دوقلو یا اتوماتیک بودن نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت هستند.

بنابراین برای دانستن قیمت دقیق محصولات این برند ایرانی باید به فروشگاه های معتبر لوازم خانگی بصورت اینترنتی یا حضوری مراجعه کنید. هر چند ما در این مقاله قیمت چندین مدل محبوب این برند را خدمت شما ارائه خواهیم کرد.

  • قیمت مینی واش فریدولین ۱ کیلویی از ۱ تا ۱٫۵ میلیون تومان
  • قیمت مینی واش فریدولین ۲٫۵ کیلویی از ۱٫۸ تا ۲ میلیون تومان
  • قیمت مینی واش فریدولین ۳ کیلویی بالای ۳ میلیون تومان
  • قیمت مینی واش  فریدولین ۳٫۵ کیلویی از ۲ تا ۴ میلیون تومان

مینی واش فریدولین خوبه بخریم؟

با توجه به میزان رضایت بیشتر خریداران و کیفیت بالایی که این شرکت ارائه میدهد مینی واش فریدولین برای خرید انتخاب کاملا مناسبی خواهد بود. محصولات این برند ایرانی دارای ضمانت دوساله و ده سال خدمات پس از فروش است.

هر چند برندهای معروف دیگری در بازار موجود هستند که در صورت تمایل می توانید، محصولات آنها را خرید نمایید. اما به طور کلی محصولات شرکت ایرانی فریدولین، چه از لحاظ کارایی و قیمتی برای خرید کاملا ایده آل خواهند بود.

مشاهده قیمت ۲۰ مدل مینی واش ارزان و باکیفیت

بهترین مینی واش فریدولین کدام است؟

بهترین مینی واش فریدولین را می توانید از بین چندین مدل محبوب که رضایت بالایی دارند انتخاب نمایید. این مدل ها علاوه بر داشتن امتیاز بالای مشتریان، از امکانات و ظرفیت های متنوعی بهره میبرند.

بهترین مدل مینی واش فریدولین موجود در بازار عبارتند از

  • مینی واش فریدولین swt35
  • مینی واش فریدولین مدل Sw25
  • مینی واش فریدولین مدل SW11
  • مینی واش فریدولین مدل SW15
  • مینی واش فریدولین مدل SW35B
  • مینی واش فریدولین مدل SWF-38A

نکات خرید مینی واش فریدولین

میزان ظرفیت

مینی واش فریدولین، نوعی دستگاه کوچک برای شستوی لباس است که دیگ آن در ظرفیت های ۱ تا ۵ کیلویی ساخته میشود. انتخاب ظرفیت دستگاه بستگی به عواملی نظیر حجم و مقدار لباس، میزان استفاده روزانه و تعداد اعضای خانواده شما دارد.

برای خانواده های کوچک ظرفیت های ۱ تا ۳ کیلویی و برای خانواده های بزرگ ظرفیت های ۴ تا ۵ کیلویی می تواند انتخابی مناسب باشد.

فناوری خشک کن

مینی واش فریدولین با خشک کن، برای خرید انتخاب بهتری خواهد بود چرا که پس از شستشوی کامل لباس، فناوری خشک کن اقدام به آبگیری لباس ها می کند. با این قابلیت دیگر نیازی نیست لباس هایتان را با دست آبگیری و خشک نمایید.

تک قلو یا دوقلو

مینی واش فریدولین دوقلو یا تک قلو دو مدل موجود در بازار هستند که مدل های تک قلو تنها قابلیت شستشوی لباس ها را انجام می دهند در صورتی که مدل های دوقلو علاوه بر شستشو، امکان آبگیری لباس ها را نیز انجام می دهند.

قدرت موتور

قدرت موتور تاثیر زیادی بر روی عملکرد دستگاه هنگام شستشوی لباس ها می گذارد. هر چه موتور دستگاه قدرت بیشتری داشته باشد شستشوی لباس ها بصورت سریع تری انجام خواهد شد.

رله حرارتی

مجهز بودن دستگاه به رله حرارتی از آسیب رسیدن و سوختن موتور، در اثر افزایش دما جلوگیری می کند. این سیستم در صورت لزوم فعال شده و اقدام به خاموش کردن دستگاه می کند. همچنین این سیستم تاثیر زیادی بر روی مصرف بهینه تر دستگاه می گذارد.

سیستم حباب ساز

سیستم حباب ساز نیز تاثیر فوق العاده ای بر روی نحوه عملکرد دستگاه می گذارد. این سیستم با ترکیب کردن مواد شوینده با آب و هوا، حباب هایی بسیار ریزی تولید می کند. این حباب ها به داخل بافت لباس ها نفوذ کرده و باعث شستشوی بهتر لباس ها می شوند.

سخن پایانی

مینی واش فریدولین از جمله محبوب ترین مارک های ایرانی است که با دارا بودن کیفیت و امکانات بالا، موفق به کسب رضایت بیشتر مشتریان خود شده است. این برند محصولاتی بصورت اتوماتیک و ساده را تولید می کند.

۱. مینی واش فریدولین مدل Sw25

مینی واش فریدولین مدل Sw25

مینی واش فریدولین مدل Sw25 دارای ظرفیت ۲٫۵ کیلویی و قابلیت خشک کن است. این مدل مجهز به موتوری قدرتمند با ۱۴۰۰ دور دقیقه است که می تواند لباس هایتان را با سرعت بالا شسته و تمیز نماید. علاوه بر این وجود سیستم رل حرارتی، باعث افزایش ایمنی دستگاه  دمای حین شستشو می شود.

بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت ساخته شده که در برابر آب و زنگ زدگی بسیار مقاوم است. همچنین امکانات و ویژگی های فوق العاده ای نظیر سبد آبگیری، مصرف انرژی پایین، توان شستشوی بالا، حمل و جابجایی آسان آن را تبدیل به مدلی محبوب کرده است.

مشخصات کلی

سرعت چرخش موتور: ۱۴۰۰ دور در دقیقه
فناوری: خشک‌کن
نوع مخزن: در از بالا
ظرفیت: ۲.۵ کیلویی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. مینی واش فریدولین مدل SW35

مینی واش فریدولین مدل SW35

یکی از بهترین و پرفروش ترین مدل های موجود در بازار مینی واش فریدولین مدل SW35 است. این مدل با دارا بودن عملکرد بالا و کیفیت مناسب توانسته رضایت بیش از ۸۰ درصد مشتریان را به خود اختصاص دهد. چرخش ۱۲۰۰ دور در دقیقه موتور دستگاه و آبکشی ۱ تا ۳ دقیقه ای این محصول از جمله ویژگی های مثبت آن به شمار می رود.

ظرفیت دیگ این دستگاه ۳٫۵ کیلویی است که می توان حجم مناسبی لباس را جهت شستشو داخل آن قرار داد. علاوه بر این بهینه بودن این محصول باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق نیز می شود. قیمت دستگاه فریدولین مدل SW35 در حال حاضر بالای ۲ میلیون تومان است.

مشخصات کلی

سرعت چرخش موتور : ۱۲۰۰ دور در دقیقه
ظرفیت: ۳.۵ کیلویی
ظرفیت آبکشی: ۱.۵ کیلوگرم
زمان آبکشی: ۱ تا ۳ دقیقه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا