لوازم برقی خانگی

قیمت بهترین اجاق گاز صفحه ای ایرانی و خارجی ۲۰۲۳

اجاق گاز صفحه ایاجاق گاز صفحه ای

امروزه به علت زندگی در آپارتمان ها و خانه های با متراژ کم استفاده از وسایل منزل دست خوش تغییراتی هستند علت این تغییرات آسان تر کردن زندگی برای ماست شاید از خود بپرسید این تغییرات چگونه به آسان تر شدن زندگی ما کمک می کند؟ همانطور که اشاره کردیم خانه ها بسیار کوچک تر از قبل شده اند و به همان نسبت آشپزخانه های این خانه ها نیز تغییر کرده و دارای یک ظرفیت مشخص برای جا دادن وسایل آشپزخانه هستند در نتیجه ما باید از وسایلی استفاده کنیم که خیلی آسان بشود آن ها را در آشپزخانه جا داد و فضای کمتری را نیز اشغال بکنند یکی از این وسایل که کاربرد بسیار زیادی در آشپزخانه ما دارد و ما در طول شبانه روز بسیار از آن استفاده می کنیم اجاق گاز صفحه ای است استفاده از این مدل اجاق گاز در آشپزخانه جای به مراتب کمتری نسبت به سایر مدل های دیگر می گیرد و باعث زیباتر شدن دکوراسیون داخلی آشپزخانه ما نیز می شود و بسیار با دوام است.

شما هم اگر با فضای محدود در آشپزخانه منزل خود روبرو هستید می توانید از این مدل اجاق گاز استفاده کنید ما در این مطلب قصد داریم در مورد اجاق گاز های صفحه ای یا مبله برای شما مقاله ای بنویسیم تا شما را با این وسیله و ویژگی مهم آن ها آشنا کنیم تا در هنگام خرید بتوانید یک گاز صفحه ای مناسب را سفارش دهید پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

انواع اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی

اجاق گاز صفحه ای گاز سوز

این مدل اجاق گاز توسط گاز شهری روشن می شود و عمل بخت غذا را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد و یک گزینه بسیار مناسب برای هر آشپزخانه ای است.

اجاق گاز صفحه ای برقی

یکی دیگر از مدل های اجاق صفحه ای مدل برقی است که همانطور که از نامش نیز پیداست توسط برق روشن می شود و از طریق المنت های موجود اقدام به طبخ غذا می کند و در جاهایی که دسترسی به گاز ندارند بسیار مناسب می باشد و نسبت به مدل های گازی دارای قیمت بالاتری نیز می باشند.

لیست ۳۳ مدل توستر نان محبوب و پرفروش ۱۴۰۲

نکات مهم هنگام خرید اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی

جنس صفحه

یکی از موارد مهم در اجاق گازهای رومیزی توجه به جنس صفحه آن است که معمولا جنس این صفحات از شیشه و استیل است و استفاده از هر کدام از این مدل ها بسته به سلیقه ما دارد اما اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به هر کدام از این مدل ها بیندازیم باید بگوییم که مدل استیل و شیشه ای از نظر کیفیت با هم فرقی ندارند و هر دو دارای عمرطولانی و ماندگاری بالایی میباشند هر چند استفاده درست خود ما هم تاثیر زیادی در دوام وسایل آشپزخانه دارد فقط در یک مورد با هم تفاوت دارند و آن دیرتر لکه شدن مدل استیل است و تمیز کردن آن ها کمی مشکل تر است در مدل شیشه ای شما بعد از هر بار پخت و پز باید اجاق گاز را تمیز کنید و از لکه شدن آن جلوگیری کنید.

توان پخت و پز

از دیگر فاکتور های مهم یک اجاق صفحه ای یا مبله دارا بودن توان حرارتی مناسب جهت پخت و پز است چرا که میزان توان حرارتی یک اجاق گاز تاثیر زیادی در سریع پختن غذا دارد پس اگر شما دارای یک خانواده پر جمعیت هستید یا زیاد مهمان دارید سعی کنید وسیله ای را خریداری کنید که دارای توان حراراتی و تعداد شعله های مناسبی در هنگام طبخ غذا باشد.

درجه مصرف انرژی

یک نکته مهم دیگر میزان مصرف انرژی است که شما حتما باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید و یک اجاق گازی را تهیه کنید که دارای رده مصرف انرژی استانداردی باشد این ویژگی کمک بسیاری در صرفه جویی مصرف انرژی می کند و در نتیجه از پرداخت هزنیه اضافی جلوگیری می کند.

اندازه

اندازه اجاق صفحه ای یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن توجه کرد در بازار اجاق گازها با اندازه و ابعاد مختلف وجود دارند و شما باید متناسب با میزان فضای نصب اقدام به خرید نمایید و حتما قبل از سفارش اندازه دقیق محل نصب را بگیرید.

ایمنی

از موارد مهم هنگام خرید وسایل آشپزخانه توجه به ایمن بودن آن ها است در مورد اجاق صفحه ای نیز باید به دارا بودن ترموکوپل ایمنی توجه کرد این سیستم باعث می شود اگر بنا به هر دلیلی شعله ها خاموش شوند بصورت اتوماتیک اقدام به قطع کردن جریان گاز می کند و از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

بهترین مارک اجاق گاز صفحه ای

گاز صفحه ای اخوان

گاز صفحه ای بوش

گاز صفحه ای دنپاسر

گاز صفحه ای داتیس

گاز صفحه ای آذرلوکس

گاز صفحه ای زرتوس

گاز صفحه ای کن

گاز صفحه ای استیل البرز

لیست ۴۳ مدل سرخ کن بدون روغن محبوب سال ۲۰۲۳

سخن پایانی

امیدواریم شما با توجه به نکاتی که در این مقاله گفته شد بتوانید یک اجاق صفحه ای مناسب و با دوام را برای منزل خود تهیه کنید و از طبخ غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

ما برای اینکه شما دیگر نیازی به گشتن زیاد در بستر اینترنت نشوید اقدام به جمع آوری ۵۷ مدل اجاق گاز صفحه ای از بهترین برندها از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران گرفته ایم و تمامی این مدل ها را برای شما در انتهای همین مطلب قرار داده ایم تا شما بر اساس سلیقه خود اقدام به انتخاب هر کدام از مدلها کنید.

۱. خرید اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-24 NP

اجاق گاز صفحه ای اخوان مدل GI-24 NP

این مدل گاز صفحه ای از برند معتبر اخوان بوده که بسیار با کیفیت تولید شده است این شرکت همواره در ساخت لوازم پخت پز فعالیت دارد و جزو بهترین مارک ها محسوب می شود این مدل از پنج شعله بهره می برد که شعله ی وسط پلوپز می باشد جنس صفحه آن از شیشه بسیار باکیفیت ساخته شده و در برابر حرارت مقاومت بالایی دارد این گاز دارای سیستم ایمنی ترموکوپل می باشد که ویژگی بسیار مهمی محسوب می شود با کمک این قابلیت اگر به هر دلیلی یکی از شعله ها خاموش شود این سیستم باعث جلوگیری از نشت گاز و خطرات احتمالی می شود.

مشخصات کلی

محل شعله پلوپز: وسط
تعداد شعله: پنج عدد
محدوده سایز: ۸۵ و بزرگتر از ۸۵
جنس صفحه: شیشه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS 9502

اجاق گاز صفحه ای کن مدل IS 9502

این نوع گاز صفحه ای ساخت شرکت کن می باشد این مدل دارای فندک اتوماتیک بوده که بسیار کاربرد دارد و زمان روشن کردن اجاق گاز کار ما را آسان ترمی نماید جنس صفحه ی این گاز از استیل ساحته شده که دارای کیفیت عالی می باشد و در برابر ضربه و حرارت بسیار مقاوم است این گاز از ولوم های بسیار زیبا برخودار بوده که به زیبایی آن افزوده است قدرت شعله های این مدل بالا بوده و باعث پخت سریع غذا یا جوش آوردن آب می شود.

مشخصات کلی

جنس صفحه: استیل
رده مصرف انرژی: B
فندک اتوماتیک: دارد
محدوده سایز: ۸۵ و بزرگتر از ۸۵

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-551

اجاق گاز صفحه ای داتیس مدل DG-551

این مدل اجاق گاز از مارک داتیس بوده که بسیار با دوام و با کیفیت ساخته شده است این گاز دارای پنج شعله می باشد که در صورت لزوم برای پخت بیشتر غذا بسیار مناسب است همچنین این مدل از قابلیت خوب گریل نیز استفاده می نماید طراحی این نوع گاز بسیار شیک بوده که در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه شما می تواند نقش بسزایی داشته باشد جنس صفحه آن از شیشه مرغوب و مقاوم ساخته شده و در برابر گرما یا ضربات احتمالی شکسته نمی شود ولوم های استفاده شده برای این گاز بسیار شیک و از جنس باکالیت نسوز هستند.

مشخصات کلی

محل شعله پلوپز: وسط
جنس صفحه: شیشه
رده مصرف انرژی: A
محدوده سایز: ۸۵ و بزرگتر از ۸۵

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۴. خرید اجاق گاز صفحه ای ایلیا استیل مدل s505

اجاق گاز صفحه ای ایلیا استیل مدل s505

این اجاق گاز از برند خوب ایلیا استیل بوده و دارای ساختاری مرغوب و مقاوم است این مدل دارای سیستم ایمنی ترکوموپل می باشد این سیستم بسیار کارآمد بوده و بودن آن در هر اجاق گازی ضروری است رده مصرف انرژی این اجاق گاز استاندارد و بسیار پایین است شبکه های آن از جنس چدن بوده که بسیار مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ می باشد طراحی آن بسیار شیک و زیبا بوده که می تواند دکوراسیون هر آشپزخانه ای را زیبا نماید.

مشخصات کلی

محل شعله پلوپز: چپ
تعداد شعله: پنج عدد
محدوده سایز: ۸۵ و بزرگتر از ۸۵
رده مصرف انرژی: A

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۵. خرید اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل ۵۰۹۰

اجاق گاز صفحه ای بیمکث مدل 5090

این مدل اجاق گاز از برند خوب بیمکث بوده و دارای ظرافت و زیبایی خاص است جنس صفحه این گاز از شیشه سکوریت بسیار مقاوم و با کیفیت تولید شده و در برابر ضربه و گرما مقاومت خوبی دارد جنس شبکه های آن از چدن بوده که در برابر حرارت وارده آسیب یا تغییر رنگ نمی دهد فاصله ی شعله ها به گونه ای طراحی شده که در صورت لزوم قابل استفاده باشند این مدل یکی از زیباترین گازهایی است که می تواند جلوه ی خاصی به دکوراسیون آشپزخانه شما بدهد.

مشخصات کلی

محل شعله پلوپز: وسط
تعداد شعله: پنج عدد
محدوده سایز: ۸۵ و بزرگتر از ۸۵
جنس صفحه: شیشه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۶. خرید اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل BT1

اجاق گاز صفحه ای دنپاسر مدل BT1

برند دنپاسر از مارک های خوب در ساخت لوازم پخت پز بشمار می آید این شرکت اجاق گازهای مقرون بصرفه تولید می نماید و در کنار قیمت های مناسب آن کیفیت خوبی را ارائه می دهد این مدل دارای ولوم های نقره ای رنگ از جنس باکالیت نسوز می باشد که از زیبایی خاصی بهره می برد جنس صفحه آن از شیشه مرغوب تولید شده و مقاومت خوبی دارد اگر به دنبال گاز صفحه ای هستید که زیبا و قیمت مناسب باشد می توانید این مدل را تهیه کنید.

مشخصات کلی

محل شعله پلوپز: وسط
تعداد شعله: پنج عدد
محدوده سایز: ۸۵ و بزرگتر از ۸۵
جنس صفحه: شیشه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۷. خرید اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG660plus

اجاق گاز صفحه ای زرتوس مدل ZG660plus

برند زرتوس یکی دیگر از مارک هایی می باشد که در حوزه تولید اجاق گاز های صفحه ای فعالیت دارد شبک های این مدل از جنس چدن بوده که در برابر وزن سنگینی که روی آن قرار می گیرد مقاوم می باشد جنس صفحه ی این گاز ای شیشه سکوریت با کیفیت ساخته شده و در برابر حرارت و ضربه مقاوم می باشد از قابلیت های خوب این مدل داشتن ترموکوپل است که در مواقعی به هر دلیلی اگر شعله ها خاموش شوند گاز ورودی به اجاق گاز بصورت اتوماتیک قطع می شود.

مشخصات کلی

رده مصرف انرژی: A
جنس صفحه: شیشه
جنس شبکه: چدن
محدوده سایز: ۸۵ و بزرگتر از ۸۵

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۸. خرید اجاق گازصفحه ای آذرلوکس مدل G 7

اجاق گازصفحه ای آذرلوکس مدل G 7

گاز صفحه ای یکی از بهترین گزینه ها برای خانه هایی می باشد که آشپزخانه ی آن ها دارای فضای کم بوده و به راحتی بر روی کابینت نصب می شود این مدل دارای فندک اتوماتیک می باشد که به راحتی می توان آن را روشن کرد جنس صفحه از شیشه مقاوم ضد خش ساخته شده و در برابر حرارت آسیبی نمی بیند از مزیت های خوب این گاز سنسور ایمنی ترکوموپل بوده ک در مواقع ضروری کاربرد بسیار خوبی دارد و می تواند از خطراتی همچون نشتی گاز و انفجار گاز جلوگیری نماید.

مشخصات کلی

محل شعله پلوپز: وسط
تعداد شعله: پنج عدد
محدوده سایز: ۸۵ و بزرگتر از ۸۵
رده مصرف انرژی: B

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا