لوازم برقی خانگی

معرفی ۵ مدل بهترین اتو بخار گوسونیک + مزایا و معایب

بهترین اتو بخار گوسونیکبهترین اتو بخار گوسونیک از جمله برند های خارجی محسوب می شود که ارزش خرید بالایی دارد. این برند متعلق به کشور ترکیه می باشد که تحت لیسانس کشور چین ساخته و تولید می شود این برند توانسته با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در سراسر جهان مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

اتو بخار گوسونیک با استفاده از تکنولوژی های بروز ساخته شده و دارای مدل های متنوع است که برای استفاده خانگی به جهت اتو کردن انواع لباس بسیار مناسب می باشد. برای اینکه بتوانید یک مدل مناسب از این برند انتخاب کنید در ادامه با راهنمای خرید اتو بخار گوسونیک آشنا خواهید شد.

قیمت اتو بخار گوسونیک چقدر است؟

قیمت های این برند نسبت به سایر برند های خارجی دیگر مقرون بصرفه تر می باشد شرکت گوسونیک توانسته با ارائه محصولاتی با کیفیت همراه با کیفیت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کند. قیمت های اتو گوسونیک بنا بر مدل هایی که در بازار دارد و قابلیت های هر مدل متفاوت می باشد. اما قیمت های این محصول در بازار بین ۱ تا ۲٫۵ میلیون تومان در مدل های متنوع می باشد.

مشاهده قیمت بهترین مدل اتو بخار تفال فرانسه ایستاده و مخزن دار

بهترین مدل اتو بخار گوسونیک کدام است؟

انتخاب بهترین اتو بخار گوسونیک به شما این امکان را می دهد تا با قابلیت های بیشتری بتوانید لباس های خود را اتو نمایید. به همین دلیل ما در ادامه برای اینکه شما در خرید انتخاب مناسبی داشته باشید چندین مدل از اتو های این برند را معرفی و بررسی خواهیم کرد. همواره سعی کرده ایم که بهترین مدل ها را همراه با قیمت های مناسب برای شما عزیزان قرار دهیم تا خرید موفقی را نیز تجربه کنید.

۱. اتو بخار گوسونیک مدل GSI-300

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-300

این مدل جزو بهترین اتو بخار گوسونیک است که با داشتن قابلیت های کاربردی و همچنین قیمت بسیار مناسب توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. جنس کفی این دستگاه از سرامیک با کیفیت ساخته شده که هنگام اتو کشی بسیار عملکرد مناسبی نیز دارد.

سیستم ضد رسوب آن باعث می شود تا اتو دچار رسوب گیری نشود و همیشه تمیز بماند این کار باعث می شود تا دستگاه عمر بیشتری داشته باشد. از دیگر مزیت های این مدل می توان به قدرت آن اشاره کرد که ۳۰۰۰ وات است که در سریع ترین زمان ممکن گرم شده و به خوبی چین و چروک های سخت را از بین می برد.

مشخصات کلی

سیستم ضد رسوب: دارد
جنس کفی: سرامیک
طول کابل: بین ۱ تا ۲ متر
حداکثر توان مصرفی: ۳۰۰۰ وات

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. اتو بخار گوسونیک مدل GSI-298

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-298

این اتو بخار گوسونیک از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار است که با داشتن قیمتی ارزان همراه با عملکرد مناسب رضایت خرید بالایی دارد. این مدل قابلیت بخاردهی پیوسته را دارد و از سیستم ضد چکه و رسوب برخودار می باشد.

طراحی زیبا و خوش دست بودن آن باعث شده تا کاربر هنگام اتو کشی کار حس خوبی را تجربه کند از مزیت های این دستگاه داغ شدن سریع آن بوده که در مواقع ضروری شما می توانید سریع لباس های خود را اتو بکشید اگر به دنبال یک اتو ارزان همراه با عملکرد مناسب می باشید این گزینه می تواند مطلوب باشد.

مشخصات کلی

طول کابل: ۲ متر
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰-۲۴۰ ولت
ظرفیت مخزن آب: ۳۰۰ میلی لیتر
سیستم ضد رسوب: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. اتو بخار گوسونیک مدل GSI-301

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-301

از بهترین اتو بخار گوسونیک این مدل بوده که با داشتن طراحی بسیار زیبا و تکنولوژی بروز از پر طرفداراترین مدل های موجود در این برند است. توان این دستگاه ۳۰۰۰ وات می باشد که این قدرت بالا باعث می شود تا بهترین عملکرد برای از بین بردن چین و چروک لباس را داشته باشد.

جنس کفی این اتو از سرامیک درجه یک ساخته شده و قابلیت نچسب بودن را نیز دارد و تمیز کردن آن بسیار آسان می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به سیستم ضد رسوب، سیستم ضد چکه، گرمایش سریع، تنظیم دما اشاره کرده که کار کاربر را هنگام اتو کشی لباس آسان می کند.

مشخصات کلی

ظرفیت مخزن آب: ۳۶۰ میلی لیتر
سیستم ضد رسوب: دارد
جنسی کفی: سرامیک
طول کابل: بین ۱ تا ۲ متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

مزایا و معایب اتو بخار گوسونیک

مزایا اتو بخار گوسونیک

  • طراحی ارگونومیک و زیبا
  • قیمت بسیار مناسب
  • توان قدرتی بالا
  • قابلیت های متنوع کاربردی
  • داشتن کفی سرامیکی با کیفیت

معایب اتو بخار گوسونیک

  • سیم کوتاه در برخی از مدل ها
  • جنس بدنه ضعیف در برخی از مدل ها

نکات مهم هنگام خرید اتو بخار گوسونیک

هنگام خرید اتو باید به یک سری نکات حائز اهمیت دقت کرد تا بتوانیم یک محصولی با کیفیت همراه با قابلیت های مناسب تهیه کنیم. در ادامه ما برخی از نکات مهم را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد تا خرید موفقی داشته باشید.

جنس کفی اتو از مهم ترین مواردی است که باید به آن دقت شود اتو بخار گوسونیک اکثر دارای جنس کفی سرامیکی می باشند حتما زمان خرید به محصول انتخاب شده دقت کنید که از کفی سرامیکی برخودار است.

قدرت دستگاه یا توان مصرفی از دیگر مواردی می باشد که زمان خرید باید به آن توجه شود چرا که هر چقدر قدرت اتو بالا باشد در نتیجه عملکرد بهتری در از بین بردن رفع چین و چروک لباس دارد بهترین اتو بخار گوسونیک دارای توان قدرتی ۳۰۰۰ وات است.

داشتن قابلیت های متنوع از دیگر مزیت های یک اتو به شمار می رود چرا که با داشتن امکانات کاربردی کار شما هنگام اتوکشی آسان تر می شود این امکانات می تواند شامل سیستم ضد رسوب، بخاردهی عمودی، تنظیم میزان بخاردهی، سیتم ضد چکه و غیره باشد.

سوالات متداول کاربران قبل از خرید

کیفیت اتو بخار گوسونیک خوبه؟

برند گوسونیک از جمله برند های معتبر خارجی بوده که در سراسر جهان مشتریان قابل توجهی را بخاطر داشتن کیفیت و قیمت مناسب دارد.

طرز استفاده از اتو بخار گوسونیک چگونه است؟

تمامیه مدل های این برند دارای یک دفترچه راهنما بوده که شما به آسانی می توانید با مطالعه دفترچه راهنمای با قابلیت ها و نحوه ی کارکرد آن آشنا شوید.

نتیجه گیری

قطعا در هر خانه ای وجود یک اتو بخار از اهمیت بالایی برخودار است چرا که شما با استفاده از این وسیله ی کاربردی می توانید لباس های خود را از چین و چروک رفع نمایید و همیشه لباس های مرتب و منظم داشته باشید به همین دلیل می توانید این وسیله ی کاربردی را از برند خوب و معتبر گوسونیک خریداری نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا