لوازم برقی خانگی

قیمت ۱۰ مدل بهترین هواپز فیلیپس بازار ۲۰۲۳

هواپز فیلیپسهواپز فیلیپس یکی از بهترین برندهای خارجی است که محبوبیت زیادی بین خریداران دارد. این دستگاه به دلیل عدم استفاده از روغن در زمان پخت می تواند برای سلامتی انسان مفید باشد. دستگاه هواپز فیلیپس با کمک یک المنت داخلی و فن هایی که باعث پخش کردن هوای گرم می شود عمل پخت را انجام می دهد.

هوا پز فیلیپس دارای امکانات متنوع در پخت غذا است که می تواند عملیاتی هم چون گریل کردن یا خرد کردن یخ غذا را انجام دهد. شما با تهیه کردن بهترین هواپز فیلیپس می توانید یک آشپزی آسان را تجربه نمایید و همچنین با پخت غذای های بدون روغن به سلامتی خانواده خود کمک کنید. برای انتخاب این دستگاه مفید باید نکات مهمی در مورد آن بدانید به همین دلیل در ادامه با راهنمای خرید هواپز فیلیپس با ما همراه باشید.

انواع هواپز فیلیپس کدام است؟

هواپز فیلیپس سبدی

این مدل از یک سبد به همراه یک دسته طراحی شده و دارای نوع دیجیتال و معمولی می باشد. کارکرد این نوع مدل به این گونه است که محتویات مواد غذایی در داخل سبد قرار گرفته و با کمک دسته درون دستگاه قرار میگیرد و با تکنولوژی که دستگاه دارد سبد قفل شده و عملیات پخت غذا با زدن دکمه استارت شروع می شود.

هواپز فیلیپس سینی دار

این مدل هواپز فیلیپس از یک سینی بصورت کشویی برخودار است. سینی ها تعبیه شده برای این نوع از دو مدل توری و غیر توری تشکیل شده و مانند یک فر عمل می کند. عملکرد این مدل به این صورت می باشد که مواد غذایی جهت پخت بر روی سینی قرار گرفته و بصورت کشویی درون دستگاه قرار می گیرد سپس عملیات طبخ غذا با دستور شما شروع می شود.

قیمت بهترین هواپز ایرانی و خارجی سال ۱۴۰۲ + لینک خرید

کدام مدل هواپز فیلیپس بهتر است؟

بهترین هواپز فیلیپس دارای مدل های متنوعی است که هر کدام امکانات خاص خود را دارند و از قیمت های مختلفی نیز برخودار می باشند. انتخاب هر یک از مدل های محبوب و پرطرفدار به سیلیقه و بودجه ی مالی شما بستگی دارد. پرفروش ترین هواپز فیلیپس مدل هایی است که ما در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. این مدل ها محبوب ترین و بهترین مدل هوا پز فیلیپس می باشند که به شرح زیر هستند:

بهترین مارک هواپز فیلیپس کدامند؟

هواپز فیلیپس ۹۲۵۲

هواپز فیلیپس ۹۲۷۰

هواپز فیلیپس ۹۲۰۰

هواپز فیلیپس ۹۲۸۰

هواپز فیلیپس ۹۶۵۰

قیمت هواپز فیلیپس چقدر است؟

هواپز فیلیپس از قیمت های مختلفی برخودار است که به دلایل زیادی این قیمت گذاری ها انجام می شود. در هواپز فیلیپس قیمت با توجه به نوع ظرفیت و امکانات دستگاه بستگی دارد معمولا هر چه ظرفیت و امکانات دستگاه هواپز بیشتر باشد قطعا از قیمت بالاتری برخودار هستند. شما باید نسبت به بودجه مالی که دارید اقدام به خرید بهترین هواپز فیلیپس نمایید قیمت های این دستگاه معمولا از ۳ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان در بازار موجود هستند.

ظرفیت هواپز فیلیپس چه مقدار است؟

این دستگاه از ظرفیت های مختلف ساخته می شود که هر فرد باید نسبت به نیاز و تعداد افرا خانواده خود ظرفیت را تعیین و خریداری نمایید. تنوع در ظرفیت مخزن باعث شده است که خریدارا بتواند انتخاب های متعددی داشته باشد و از صرف هزینه اضافی خوداری نمایید ظرفیت هایی که در بازار موجود هستند به شرح زیر می باشند:

هواپز فیلیپس ۴ لیتری

هواپز فیلیپس ۶ لیتری

هواپز فیلیپس ۸ لیتری

نحوه استفاده از هواپز فیلیپس چگونه است؟

  1. آماده سازی دستگاه: قرار دادن هواپز فیلیپس در جای مناسب، نظافت سبد یا سینی دستگاه، روشن کردن دستگاه بین ۳ تا ۵ دقیقه بهت گرم شدن
  2. آماده سازی غذا: محتویات غذا را درون سبد یا روی سینی بریزید و درون دستگاه قرار دهید تا قفل شود و دستگاه بصورت اتوماتیک شروع کار نمایید زمان پخت به نوع و تنظیم توان دستگاه بستگی دارد.
  3. چک کردن غذا هنگام پخت: می توانید هر زمان که لازم باشد نگاهی به محتویات غذا بیندازید و در صورت لزوم آن ها را مخلوط کنید تا بهتر پخت شود.
  4. اتمام پخت غذا: زمانی که عملیات پحت غذا به پایان برسد اگر دستگاه شما قابلیت خاموش شدن خودکار را داشته باشد بصورت اتوماتیک خاموش می شود یا با زنگ اعلان به شما خبر می دهد.
  5. نظافت دستگاه: بعد از عملیات طبخ و سرو غذا حالا نوبت به تمیز کردن دستگاه می رسد لوازم جانبی قابل شستشو دستگاه مانند سبد و غیره را بشویید و بدنه را با دستمال تمیز نمایید.

مزایا و معایب هواپز فیلیپس چیست؟

مزایا هواپز فیلیپس

  • داشتن صفحه نمایش با قابلیت لمس
  • توان قدرت بالا هنگام پخت غذا
  • آماده سازی غذا در سریع ترین زمان ممکن
  • ظرفیت مخزن های متنوع و بالا
  • جنس بدنه ی با کیفیت با طراحی بسیار زیبا
  • دارای امکانات و برنامه های پخت متنوع

معایب هواپز فیلیپس

معمولا در این دستگاه معایبی از سمت کاربران دیده و گزارش نشده، فقط تنها معایبی که این دستگاه می تواند داشته باشد قیمت های بالا آن نسبت به برندهای دیگر می باشد که دلیل این قیمت بالا هم داشتن کیفیت ساخت و کارایی بالای آن است.

نکات مهم هنگام خرید هواپز فیلیپس

جنس بدنه: هواپز فیلیپس از جنس پلاستیک فشرده براق ساخته می شود که از کیفیت و استحکام بالا برخودار است و براق بودن آن به زیبایی دکوراسیون آشپزخانه می افزاید.

ظرفیت سبد یا سینی: ظرفیت ها این دستگاه ۲، ۴ و ۸ لیتری ساخته می شود که شما باید متناسب با تعداد افراد خانواده خود اقدام به خرید ظرفیت مناسب نمایید.

توان مصرفی: توان مصرفی دستگاه هرچقدر بالاتر باشد زمان پخت غذا را کاهش می دهد و به شما در ادامه کارای روزمره کمک زیادی می کند این دستگاه دارای توان های مصرفی متنوع است.

امکانات متنوع: داشتن امکانات زیادتر به شما در آشپزی بهتر کمک خواهد کرد این امکانات می تواند شامل داشتن برنامه پخت متنوع، صفحه نمایش لمسی، تایمر، سیستم خاموشی خودکار و غیره باشد.

نتیجه گیری

امروزه پخت انواع غذاهای سرخ کردنی بسیار بالا می باشد که محبوبیت زیادی بین خانواده ها دارد. به همین دلیل مصرف زیاد روغن باعث به خطر افتادن سلامتی افراد می شود. برای اینکه بتوانیم انواع غذاهای سرخ کردنی را بدون نیاز به روغن پخته یا گریل نماییم بهتر است از دستگاه هواپز فیلیپس استفاده کنیم تا در کنار سرو غذاهای خوشمزه سلامتی مان حفظ شود.


۱. خرید هواپز فیلیپس مدل ۹۲۷۰

هواپز فیلیپس مدل 9270

دستگاه مدل ۹۲۷۰ قادر است بدون روغن انواع غذاهایی که دوست دارید را با آن در کمترین زمان ممکن آماده کنید. قدرت توان این محصول بالا بوده و باعث می شود تا زمان طبخ غذا را کمتر نماید این مورد به شما کمک می کند تا به دیگر کارای خود رسیدگی نمایید همچنین این مدل از یک صفحه نمایش لمسی با نشان دادن جزئیات و امکانات پخت به شما برخودار می باشد. این مدل نیز دارای زمان بندی پخت غذا بوده و شما می توانید جهت آماده سازی غذا بصورت خودکار تایم را تنظیم نمایید همچنین از دیگر قابلیت های خوب این دستگاه خاموش شدن بصورت خودکار بعد از اتمام پخت می باشد= این مدل یکی از بهترین هواپز فیلیپس است.

مشخصات کلی

صفحه نمایش: دیجیتال
حداکثر توان مصرفی: ۲۰۰۰ وات
ظرفیت: ۶ لیتر
طول سیم: ۱۰۰ سانتی‌متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید هواپز فیلیپس مدل HD9200

هواپز فیلیپس مدل HD9200

این هواپز فیلیپس از قیمت مناسبی برخودار بوده و از امکانات مناسبی نیز بهره می برد. این مدل دارای سیستم خاموشی خودکار بوده که بعد از اتمام پخت غذا بصورت اتوماتیک دستگاه خاموش می شود و از خطرات احتمالی جلوگیری می نماید. توان در نظر گرفته شده برای این محصول ۱۴۰۰ وات است که تقریبا از توان مصرفی مناسب برخودار می باشد همچنین گنجایش مخزن آن ۴ لیتری بوده که برای خانواده های ۲ تا ۴ نفره مناسب می باشد. با کمک این دستگاه می توانید انواع غذا از قبیل ماهی، گوشت، نان تست، سبزیجات، جوجه، همبرگرد و غیره را به آسان طبخ کنید.

مشخصات کلی

حداکثر توان مصرفی: ۱۴۰۰ وات
ظرفیت: ۴.۱ لیتر
طول سیم: ۱۰۰ سانتی متر
تایمر: دارد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا