لوازم برقی خانگی

قیمت ۱۰ مدل بهترین کولر آبی آبسال در بازار ۱۴۰۳

بهترین کولر آبی آبسالبهترین کولر آبی آبسال یکی از لوازم های خانگی ضروری برای فصل تابستان است. اگر می خواهید فصل زیبای تابستان را با هوای خنک سپری کنید خرید یک کولر از برند آبسال می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این برند کولر هایی با توان قدرتی متفاوت در انواع مدل های مختلف عرضه می کند که شما نسبت به نیاز خود می توانید مدل مورد نظر را خریداری نمایید.

کولر آبی آبسال با ارائه محصولاتی با کیفیت توانسته توجه خریداران زیادی را به خود جلب کند. با فرا رسیدن فصل زیبای تابستان دمای هوا افزایش پیدا می کند به همین دلیل داشتن یک کولر در هر خانه ای برای سپری کردن روز های گرم ضروری است. برای انتخاب یک کولر مناسب باید نکاتی را بدانید در ادامه مقاله با راهنمای خرید بهترین کولر آبی آبسال آشنا خواهید شد.

قیمت بهترین کولر آبی آبسال

قیمت کولر آبی آبسال در کنار کیفیت محصولاتی که ارائه می دهد مناسب می باشد. کولر ابی ابسال مدل های متنوعی تولید می کند که هر کدام دارای توان قدرتی متفاوت است همین امر موجب می شود تا قیمت کولر ابی ابسال مختلف باشد. بهترین کولر آبی آبسال در حال حاضر قیمتی بین ۹ تا ۲۰ میلیون تومان در بازار دارند.

  • قیمت کولر آبی آبسال ۳۵۰۰ کم مصرف از ۹ تا ۱۰٫۵ میلیون تومان
  • قیمت کولر آبی آبسال ۴۵۰۰ از ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومان
  • قیمت کولر آبی آبسال ۷۰۰۰ از ۱۳٫۵ تا ۱۵ میلیون تومان
  • قیمت کولر آبی آبسال ۸۰۰۰ از ۱۷ تا ۱۹ میلیون تومان

بهترین مدل کولر آبی آبسال کدامند؟

برند آبسال مدل های متنوعی تولید و در بازار عرضه می کند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. انتخاب بهترین مدل به شما این امکان را می دهد تا از کیفیت محصول بیشترین بهره را ببرید. در ادامه ما ما به بررسی تعدادی از بهترین و پرفروش ترین مدل های برند آبسال خواهیم پرداخت تا شما عزیزان هنگام خرید انتخاب مناسبی داشته باشید.


۱. خرید کولر آبی ۵۵۰۰ آبسال مدل AC58

کولر آبی 5500 آبسال مدل AC58

کولر آبی آبسال ۵۵۰۰ مناسب برای فضا هایی با متراژ ۷۰ تا ۱۲۰ متر است و از قدرت موتور ۱٫۶ اسب بخار برخودار می باشد. این مدل یکی از بهترین کولر آبی آبسال در میان سایر مدل های دیگر بوده و به دلیل داشتن قدرت و کیفیت مناسب محبوبیت زیادی دارد.

جنس بدنه از گالوانیزه با ضخامت بالا ساخته شده است که در برابر پوسیدگی و گرما بالا بسیار مقاوم می باشد. دریچه خروجی این دستگاه در بالا آن تعبیه شده که باعث می شود تا فضای کمتری برای کانال کشی اشغال کند این مدل می تواند گزینه مناسب برای خرید شما باشد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۲ از ۵ ۸۷ درصد ۴۲ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۵۵۰۰
قدرت پمپ: ۱.۶۰ (hp)اسب‌ بخار
مناسب برای متراژ: بین ۷۰ تا ۱۲۰ متر مربع

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. خرید کولر آبی ۳۵۰۰ آبسال مدل AC35

کولر آبی 3500 آبسال مدل AC35

کولر آبی آبسال ۳۵۰۰ از مدل های پرفروش برند آبسال است که از رضایت خرید بالایی بین مشتریان برخودار می باشد. طراحی استاندارد آن باعث شده تا این دستگاه کمترین میزان لرزش و صدا را داشته باشد که از مزیت های خوب آن به شمار می آید.

این دستگاه مناسب برای فضای هایی با متراژ ۵۰ تا ۷۰ متر مربع است و خنک کنندگی مناسبی در این متراژ فضا دارد. توان موتور و قدرت مکش پمپ ان باعث شده است تا در گرم ترین روز های فصل تابستان هوای خنک و مرطوب مناسب داشته باشد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۲ از ۵ ۹۰ درصد ۸۳ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۳۵۰۰
قدرت پمپ: ۱.۶۰ (hp)اسب‌ بخار
مناسب برای متراژ: بین ۵۰ تا ۷۰ متر مربع

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. خرید کولر آبی ۷۰۰۰ آبسال مدل AC70R

کولر آبی 7000 آبسال مدل AC70R

کولر آبی آبسال ۷۰۰۰ یکی دیگر از محصولات خوب برند آبسال است که مناسب برای فضا هایی با متراژ ۱۲۰ تا ۱۵۰ متر مربع است. این دستگاه یکی از بهترین کولر آبی آبسال می باشد که از یک موتور و پمپ قدرتمند برخودار بوده و خنک کنندگی مطلوبی دارد.

این کولر آبی آبسال از جنس بدنه گالوانیزه مستحکم ساخته شده و در برابر گرمای شدید و پوسیدگی ایمن است. قدرت موتور این مدل معادل ۴۴۲۵۹ می باشد که از مزیت های آن محسوب می شود این مدل یکی از پرفروش ترین مدل های برند آبسال است و گزینه ای ایده آل برای خرید شما می باشد.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴٫۲ از ۵ ۷۵ درصد ۶۵ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۷۰۰۰
قدرت پمپ: ۱.۶۰ (hp)اسب‌ بخار
ولتاژ ورودی برق: ۲۲۰ ولت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


مزایا و معایب بهترین کولر آبی آبسال

هر برندی دارای مزایا و معایبی می باشد که قبل از خرید بهتر است آن ها را بدانید تا راحت تر بتوانید هنگام خرید تصمیم گیری کنید. در ادامه مزایا و معایب برند آبسال برای شما عزیزان شرح داده خواهد شد.

مزایا بهترین کولر آبی آبسال

خدمات پس از فروش مطلوب

جنس بدنه با کیفیت و مقاوم

موتورهای قدرتمند با توان متنوع

بدون لرزش و داشتن صدای آرام

مصرف انرژی پایین و استاندارد

معایب بهترین کولر آبی آبسال

قیمت بالاتر نسبت به برخی رقبا

داشتن مشکلات جزئی در برخی از مدل ها

نکات مهم خرید بهترین کولر آبی آبسال

جنس بدنه: بهترین کولر آبی آبسال از جنس گالوانیزه ساخته شده است که در برابر زنگ زدن و پوسیدگی بسیار مقاوم است. هنگام خرید به این مورد توجه کنید که جنس بدنه حتما از گالوانیزه باشد تا کولر شما مقاومت و عمر بیشتری داشته باشد.

حجم کولر: حجم یک کولر هر چقدر بیشتر باشد در نتیجه قدرت خنک کننده ای بیشتری نیز به شما می دهد. انتخاب حجم یک کولر بستگی به ابعاد خانه دارد اگر متراژ منزل شما بزرگ باشد باید کولری با حجم ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ خریداری نمایید.

قدرت موتور: باید به توان قدرتی موتور دقت شود چرا که داشتن یک موتور قدرتمند باعث بادهی بیشتر کولر و مقاومت آن در برابر گرما می شود. کولر های آبی در برند آبسال دارای قدرت موتور ۱٫۶ تا ۳٫۴ اسب بخار در مدل های متنوع است

سوالات متداول خریداران قبل از خرید

کیفیت کولر آبی آبسال خوبه؟

آبسال یکی از برند های محبوب در میان خریداران است که محصولات با کیفیتی را ارائه می دهد.

نمایندگی کولر آبی آبسال کجاست؟

برند آبسال در سراسر کشور دارای نمایندگی می باشد و خدمات پس از فروش را به کاربران ارائه می دهد.

انواع کولر آبی آبسال کدام است؟

برند آبسال دارای دو نوع پوشالی و سلولزی است که نوع سلولزی بهتر و قیمت بیشتری دارد.


5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا