لوازم برقی خانگی

۱۰ مدل بهترین کولر آبی سپهر الکتریک ۳۵۰۰ تا ۸۰۰۰

بهترین کولر آبی سپهر الکتریکبهترین کولر آبی سپهر الکتریک می تواند دغدغه شما را در گرمای شدید تابستان برآورده سازد. این برند جزو برند های معتبر و خوش نام ایرانی است که با تولید محصولات با کیفیت توانسته محبوبیت زیادی بین مخاطبین داشته باشد.

کولر آبی سپهر الکتریک در دو نوع سلولزی و پوشالی در بازار موجود می باشد که شما نسبت به بودجه و نیاز خود می توانید هر مدل را انتخاب کنید. اگر می خواهید اطلاعات کافی در مورد این برند داشته باشید در ادامه راهنمای خرید بهترین کولر آبی سپهر الکتریک را مطالعه نمایید.

مزایا و معایب بهترین کولر آبی سپهر الکتریک

اینکه بدانید چه برندی مزایا و معایبی دارد یکی از نکات مهم برای خرید محسوب می شود و به اطلاعات شما می افزاید. همچنین دانستن نکات مهم به شما کمک می کند تا در خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

مزایا بهترین کولر آبی سپهر الکتریک

  • جنس بدنه مستحکم با ضخامت مناسب
  • سرمایش و خنک کنندگی مطلوب
  • پمپ آب مرغوب و قدرتمند
  • موتور قدرتمند و با کیفیت
  • کم صدا بودن موتور و یاتاقان ها
  • سیستم لوله کشی بسیار مطلوب

معایب بهترین کولر آبی سپهر الکتریک

  • صدای بالا پمپ در برخی مدل ها
  • نازکی پوشال در برخی مدل ها
مشاهده قیمت ۱۰ مدل بهترین کولر آبی آبسال در بازار ۱۴۰۳

بهترین مدل کولر آبی سپهر الکتریک کدامند؟

کولر آبی سپهر الکتریک در انواع مدل های مختلف با کارایی و حجم متنوع تولید و عرضه می شود. انتخاب یک مدل مناسب به شما عملکرد سرمایشی بهتری ارائه می دهد به همین دلیل در میان انواع این محصولات باید بهترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید. در ادامه ما تعدادی از بهترین مدل هایی که از نظر خریداران کارایی و کیفیت لازم را دارند قرار خواهیم داد و به بررسی این محصولات خواهیم پرداخت تا شما بتوانید انتخابی درست در هنگام خرید داشته باشید.


۱. کولر آبی ۳۵۰۰ سپهر الکتریک مدل SE350

کولر آبی 3500 سپهر الکتریک مدل SE350

کولر آبی سپهر الکتریک یکی از برند های خوش نام ایرانی است که محصولات با کیفیت همراه با کارایی بالا ارائه می دهد. کولر آبی سپهر الکتریک ۳۵۰۰ دارای عملکرد سرمایشی مطلوب برای محیط هایی با متراژ ۵۰ تا ۷۰ متر مکعب است. جنس بدنه از گالوانیزه با ضخامت ورق بالا ساخته شده که در برابر گرما و رطوبت بسیار مقاوم می باشد و دچار پوسیدگی نمی شود.

از خصوصیاتی که این مدل دارد دارای کلید محافظت از جان است که باعث ایمنی این محصول شده است. قدرت خنک کنندگی این مدل نسبت به حجمی که دارد بسیار مطلوب می باشد و دغدغه ی شما را در فصل تابستان از بین می برد. این مدل نسبت به حجم و قدرت موتوری که داراست یکی از بهترین کولر آبی سپهر الکتریک در میان مدل هایی می باشد که حجم آن ها ۳۵۰۰ است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۴ از ۵ ۸۳ درصد ۳۷ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۳۵۰۰
مناسب برای متراژ: ۵۰ تا ۷۰ متر مربع
قدرت پمپ: ۱٫۶۰ اسب بخار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۲. کولر آبی ۵۰۰۰ سپهر الکتریک مدل SE500

کولر آبی 5000 سپهر الکتریک مدل SE500

یکی از محصولات پرفروش برند سپهر الکتریک مدل se500 است که با داشتن کیفیت بالا و قیمت معقول ارزش خرید بالایی دارد. این کولر آبی سپهر الکتریک ۵۰۰۰ دارای جنسی با کیفیت از ورق گالوانیزه با ضخامت مناسب است و دارای میزان قدرت بادهی ۶۶۳۰ متر مکعب در ساعت می باشد. این مدل می تواند محیط هایی با متراژ ۷۰ تا ۱۲۰ متر مربع را پوشش دهد و عملکرد سرمایشی مناسبی داشته باشد.

این مدل کولر برای ایمنی بیشتر از یک کلید محافظتی برخودار است که از ویژگی هایی خوب این کولر محسوب می شود. این مدل به دلیل داشتن پوشال مرغوب از قدرت سرمایشی بالا بهره می برد و در روزهای گرم دچار افت سرمایش نخواهد شد. ورق با ضخامت بالا و استفاده از پوشش رنگی ضد اشعه UV باعث شده است تا این کولر عمر بیشتری داشته و دچار خرابی های احتمالی نشود.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۳٫۹ از ۵ ۹۵ درصد ۷۰ عدد
قدرت موتور: ۱٫۲ اسب بخار
قدرت پمپ: ۱٫۶۰ اسب بخار
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۵۰۰۰

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

۳. کولر آبی ۷۰۰۰ سپهر الکتریک مدل SE700

کولر آبی 7000 سپهر الکتریک مدل SE700

بهترین کولر آبی سپهر الکتریک از نظر کیفیت و میزان عملکرد سرمایشی در میان مدل هایی که حجم ۷۰۰۰ دارند این مدل است. در کنار خنک کنندگی بالا این محصول موتور و یاتاقان های کم صدای آن باعث شده تا جزو پرفروش ترین مدل های این برند باشد. جنس بدنه از گالوانیزه با پوشش رنگی الکترواستاتیک است که در برابر تابش نور UV بسیار مقاوم بوده و دچار آسیب نمی شود.

از مهم ترین ویژگی های این محصول قدرت موتور آن است که معادل ۳٫۴ اسب بخار عملکرد دارد که باعث می شود تا در روزهای گرم تابستانی قدرت خنک کنندگی خود را از دست ندهد. حجم بالای کولر باعث شده است تا برای محیط هایی با متراژ بیش از ۱۲۰ متر مربع مناسب باشد. این محصول نسبت به رقبای خود از قدرت خنک کنندگی بیشتر و قیمت مقرون بصرفه تری برخودار است.

مشخصات کلی

امتیاز خریداران رضایت خریداران تعداد خریدار
۳٫۹ از ۵ ۸۳ درصد ۸۶ عدد
جنس بدنه: گالوانیزه
حجم کولر: ۷۰۰۰
قدرت پمپ: ۱٫۶۰ اسب بخار
قدرت موتور: ۳٫۴ اسب بخار

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا


قیمت بهترین کولر آبی سپهر الکتریک

بهترین کولر آبی سپهر الکتریک با توجه به نوع کولر و مدل مورد نظر دارای قیمت متفاوت است. هر مدل بنا به دلایلی هم چون حجم کولر، مقدار بادهی، قدرت موتور و غیره دارای قیمت های متنوع می باشند. شما باید نسبت به متراژ خانه خود و بودجه مالی که در نظر دارید اقدام به انتخاب و خرید یک مدل مناسب نمایید. در حال حاضر قیمت های محصولاتی که این برند در بازار به مشتریان ارائه می دهد بین ۹ تا ۲۳ میلیون تومان در مدل های متنوع است.

  • قیمت کولر آبی سپهر الکتریک ۳۵۰۰ بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان
  • قیمت کولر آبی سپهر الکتریک ۴۰۰۰ بین ۹ تا ۱۱ میلیون تومان
  • قیمت کولر آبی سپهر الکتریک ۵۰۰۰ بین ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان
  • قیمت کولر آبی سپهر الکتریک ۷۰۰۰ بین ۱۳ تا ۱۷ میلیون تومان
  • قیمت کولر آبی سپهر الکتریک ۸۰۰۰ بین ۱۹ تا ۲۳ میلیون تومان

نکات مهم هنگام خرید بهترین کولر آبی سپهر الکتریک

جنس بدنه محصول: ورق گالوانیزه یکی از بهترین جنس هایی است که در بدنه کولر استفاده می شود. اما باید توجه کرد که این ورق از نوع ضخیم باشد تا در برابر نور شدید آفتاب مقاوم و سریع دچار پوسیدگی نشود. اکثر کولر های برند سپهر الکتریک از جنس گالوانیزه ساخته شده است فقط باید به ضخامت آن دقت کنید.

میزان قدرت موتور: یکی دیگر از موارد مهم که باید به آن توجه شود میزان قدرت موتور کولر است، زیرا هر چقدر قدرت موتور بیشتر باشد در نتیجه عملکرد سرمایشی بهتری خواهد داشت. بهترین کولر آبی سپهر الکتریک دارای قدرتی معادل با ۳٫۴ اسب بخار است که قادر می باشد تا ۴۶۰۰ متر مکعب در ساعت عمل بادهی را انجام دهد.

مقدار حجم کولر: مقدار حجم یک کولر ارتباط مستقیمی با میزان بادهی و عملکرد سرمایشی آن دارد. مانند قدرت موتور حجم یک کولر نشان دهنده ی قدرت سرمایشی آن است که انتخاب مقدار حجم مورد نظر بر اساس میزان متراژ محیط محاسبه می شود به عنوان مثال برای یک خانه با متراژی بین ۵۰ تا ۷۰ متر مربع یک کولر با حجم ۳۵۰۰ کافی می باشد.

سوالات متداول کاربران قبل از خرید

انواع کولر آبی سپهر الکتریک کدامند؟

انواع کولر هایی که برند سپهر الکتریک تولید می کند به دو نوع پوشالی و سلولزی تقسیم می شود که نوع سلولزی از قیمت بالاتر و مقاومت بهتر در برابر شرایط جوی برخودار است.

کولر آبی سپهر الکتریک خوبه؟

برند سپهر الکتریک همواره در طی سالیانه گذشته تا به امروز محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است که توانسته رضایت مناسبی از مشتریان را جلب کند.

پرفروش ترین کولر آبی سپهر الکتریک کدام است؟

بهترین کولر آبی سپهر الکتریک دارای مدل های پرفروش می باشد اما در میان آن ها تعدادی از فروش بیشتری برخودار هستند که این مدل ها به شرح زیر می باشند:

  • کولر آبی سپهر الکتریک ۷۰۰۰ مدل se700
  • کولر آبی سپهر الکتریک ۵۰۰۰ مدل se500
  • کولر آبی سپهر الکتریک ۳۵۰۰ مدل se350

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا